Презентація «Завдання на повторення»

Про матеріал
Даний матеріал розраховано на урок логіки для учнів 4 класу за підручником О.Митника (закріплення вивченого). Можна використати на заняттях математичного гуртка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Завдання на повторення

Номер слайду 2

Логічна розминка13

Номер слайду 3

ГОРОБИНАДОБРО

Номер слайду 4

Визначити поняття за ознаками. Предмет посуду, в якого є одна ручка, кришка, носик Транспорт з педалями, їздить Птах, має лапи-ласти, плаває, стрибає Птах, має сильні ноги, не літає, а швидко бігає Тварина, має зуби, хвіст, охороняє житло Тварина, має роги, вим'я, дає молоко Птах, з різнокольоровим пір'ям, повторює слова Знаки, які ми бачимо, читаємо і пишемо Людина, має товар, продає різні речі

Номер слайду 5

Всі S є P . Отже, жодне S не є не P . Всі яблука – фрукти. Отже, жодне яблуко не є не фруктом. Деякі S є P. Отже, деякі S не є не P . Обернення – це умовивід, в якому висновок утворюється шляхом переставляння суб’єкта на місце предиката, а предиката – на місце суб’єкта. Загальна схема обернення: S є Р. Отже, Р є S. Жодний огірок не є помідором. Отже, жодний помідор не є огірком. Пригадай!

Номер слайду 6

Прочитай умовиводи. Визнач вид кожного умовиводу – перетворення чи обернення. А) Деякі діти займаються спортом. Отже, деякі діти не займаються не спортом.(Перетворення)Б) Всі квадрати – прямокутники. Отже, деякі прямокутники - квадрати.(Обернення)В)Деякі чоловіки є лікарями. Отже, деякі лікарі є чоловіками.(Обернення)Г)Всі ромашки - квіти. Отже, деякі квіти – ромашки.(Обернення)

Номер слайду 7

Прочитай судження – засновок. Усно утвори судження – висновок спочатку шляхом перетворення, а потім –шляхом обернення: Всі птахи мають крила.(П.) Жоден птах ____________________.(Об.) Деякі з тих, хто має крила -__________. Деякі дерева ростуть на півночі.(П.) Деякі дерева не___________________.(Об.) Деякі з тих, що ростуть на півночі - _____________. Деякі многокутники – трикутники.(П.) Деякі ________________________________________.(Об.)Всі трикутники - ____________________________.

Номер слайду 8

2. В зошиті в клітинку відступи 2 клітинки вправо і 1 клітинку вниз. Постав крапку і починай малювати: Вниз 1 кл., вліво 1 кл., вниз 1 кл., вправо 3 кл., вниз 5 кл., вліво 2 кл., вниз 1 кл., вправо 5 кл., вгору 1 кл., вліво 2 кл., вгору 5 кл., вправо 3 кл., вгору 1 кл., вліво 1 кл., вгору 1 кл., вліво 5 кл. (Малюнок домальовують самостійно).

Номер слайду 9

Знайди відмінності

Номер слайду 10

Знайди відмінності

Номер слайду 11

Знайди 11 лайок

Номер слайду 12

Використані джерела: О. Я. Митник- «Логіка». 4клас. Навчальний посібник-Київ, Видавництво "Початкова школа«,2009 А.І. Гуска- «Логіка» Робочий зошит. 4клас–Т. Вид. «Підручники і посібники», 2015 Л. Ф. Шостак, О. Г. Кореновська «Логічна мозаїка». 4 клас. Робочий зошит.-Одеса, 2010. https://naurok.com.ua/grafichni-diktanti-dlya-pochatkovo-shkoli-34681.html oogle.com/search?sca_esv=e9d0f02f0fc54781&sxsrf=ACQVn0-4qfe. NIG8o0 W7 XXVNWz. Em8b. Ov1o. Q:1710141361622&q=знайди+відмінності&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ah. UKEwj86 P-C1eu. EAx. Uz. Vv. EDHb3l. CT8 Q0p. QJeg. QICx. AB&biw=1536&bih=695&dpr=1.25#imgrc=_d9av. ME9 Nqd. R-Mhttps://www.google.com/search?sca_esv=e9d0f02f0fc54781&sxsrf=ACQVn0-4qfe. NIG8o0 W7 XXVNWz. Em8b. Ov1o. Q:1710141361622&q=%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B8+%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ah. UKEwj86 P-C1eu. EAx. Uz. Vv. EDHb3l. CT8 Q0p. QJeg. QICx. AB&biw=1536&bih=695&dpr=1.25#imgrc=bl1 Qw3yy3ayeg. Mhttps://dityvmisti.ua/blog/7045-intelektualni-rozvagy-dlia-ditei-golovolomky-z-tvarynamy-vid-stivena-gardnera/

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
Додано
11 березня
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку