Презентація "Зв'язок справедливої торгівлі та відповідального споживання"

Про матеріал
Навчальна презентація призначена для розкриття теми "Зв'язок справедливої торгівлі та відповідального споживання", при викладанні позашкільного гуртка "Відповідальне споживання" на базі КПНЗ "Станція юних натуралістів Тернівського району" КМР. Автор керівник гуртка Ханченко Дар'я Олегівна. Зроблено за допомогою сервісу Canva https://www.canva.com/join/btx-zfs-ckd
Перегляд файлу

imageЗв'язок справедливої торгівлі та відповідального споживання

image

КПНЗ "СЮН Тернівського району" КМР Гурток "Відповідальне споживання" Керівник Ханченко Д.О.

Розглянемо це питання

imageЯк ви вже знаете, відповідальне споживання — один з 12 пунктів в списку 17 глобальних цілей Сталого розвитку, визначених ООН для світових лідерів — президентів, модних брендів, корпорацій. Рух активно підтримується акціями і соціальною активністю відомих компаній та активістів різного рівня, в тому числі цілими державами світу.

Основні цілі відповідального споживання

1.Зведення до мінімуму накопичення природних і будь-яких інших ресурсів.

2.Зменшення кількості відходів за рахунок повторного використання.

3.Використання відновлюваних ресурсів.

4.Впровадження продуктів з великим життєвим циклом.

5.Передача досвіду майбутнім поколінням.

image

Fair Trade - складова частина соціальновідповідального бізнесу

imageНа полицях магазинів в усьому світі всі частіше з’являються товари під маркою Fair Trade: “чесна торгівля” (або справедлива торгівля). За цією схемою самі товари або сировина для подальшої переробки закуповуються напряму у виробників, минаючи посередників, які зазвичай змушують виробників продавати за найнижчою ціною. «Чесна торгівля» дозволяє краще оплачувати працю в країнах третього світу, розвивати там виробництво й гарантувати етичні стандарти, як приклад: виключити працю дітей.

imageЗокрема, цей рух звертає особливу увагу на експорт товарів з країн третього світу в розвинені країни. Часта тема під час обговорення справедливої торгівлі — критика існуючої організації міжнародної торгівлі як «несправедливої». Захисники принципів справедливої торгівлі стверджують, що коливання цін на товари не гарантують прожиткового мінімуму багатьом виробникам у країнах, що розвиваються, змушуючи їх брати позики із украй невигідними умовами.

Ключові принципи Fair trade

image

Створення можливості участі в ринку для збиткового виробника.

Прозорість бізнесу й доступність участі.

Незалежність учасникіа.

Гендерна рівність.

Ключові принципи Fair trade

image


 Справедлива ціна в місцевому контексті, що покриває й собівартість, і витрати на розвиток громади, і внески в захист навколишнього середовища.

Безпечні умови роботи. Участь дітей у роботі регулюється конвенцією ООН, місцевими умовами й нормами.

Екологічність виробництва.


image

image

Ефективність Fair Trade здебільшого полягає в тому, що покупці мають довгострокові стосунки із селянами, які продають свою продукцію через торгівельні кооперативи. Ці стосунки виключають місцевих, регіональних, національних і міжнародних посередників і гарантують селянам більший прибуток за продукцію. Виробники Fair Trade повинні керуватися міжнародними трудовими стандартами, екологічними нормами й бути організованими через сумісні кооперативи. Визначальною характеристикою в співпраці є те, що вона має проходити демократично. Окрім установлення фермерам справедливої ціни за їх товари, покупці вносять плату до кооперативу для інвестування розвитку суспільних проектів.

image

pdf
Додано
11 січня 2022
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку