Презентація "Звуки ДЖ. ДЗ". 1 клас

Про матеріал
Звуки дж, дз. Розробка уроку для 1 класу. Знайомство зі звуками. Фонематична розминка. Вправи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Це усі повинні знати: Нас не можна роз’єднати. Відрізняємось ми чим?Літер дві,а звук один.(Звуки [дж], [дз],[дз´].)

Номер слайду 3

-Які слова з цими звуками ви знаєте?-Сьогодні нам треба навчитись правильно вимовляти слова зі звуками [дж],[дз], [дз´], записувати їх.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Не мотор, а шумить. Не пілот, а летить. Не гадюка, а жалить. Звуко-буквенна схема.

Номер слайду 9

Бджола - - о- о   6б., 5 зв.,2 скл. Чому букв більше, ніж звуків?

Номер слайду 10

Штани із джинсової тканини. ДЖИНСИ

Номер слайду 11

Дитяча іграшка, яка швидко обертається навколо своєї осі. ДЗИГА

Номер слайду 12

Сушені ягоди винограду. РОДЗИНКИ

Номер слайду 13

Густе варення з фруктів або ягід у вигляді желеподібної маси. ДЖЕМ

Номер слайду 14

Сині квіти, що за формою нагадують маленькі дзвони. ДЗВІНОЧКИ

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Пригоди джмеля      Летів джміль біля джерела. Захотілося йому послухати джерельну пісеньку. Сів джмелик на травинку і заслухався. Ніжно дзвенять синенькі дзвоники. Дзюрчить водичка і заколисує джмелика.-Прочитайте текст. Зверніть увагу на вимову звуків [дж],[дз],[дз´] .-Знайдіть у тексті слова-родичі.-В якому слові є звук [дз´]? Запишіть речення з ним в зошит.

Номер слайду 18

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Степаненко Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Роман Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
10242
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку