Це усі повинні знати: Нас не можна роз’єднати. Відрізняємось ми чим?Літер дві,а звук один.(Звуки [дж], [дз],[дз´].)
Номер слайду 3
-Які слова з цими звуками ви знаєте?-Сьогодні нам треба навчитись правильно вимовляти слова зі звуками [дж],[дз], [дз´], записувати їх.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Не мотор, а шумить. Не пілот, а летить. Не гадюка, а жалить. Звуко-буквенна схема.
Номер слайду 9
Бджола - - о- о 6б., 5 зв.,2 скл. Чому букв більше, ніж звуків?
Номер слайду 10
Штани із джинсової тканини. ДЖИНСИ
Номер слайду 11
Дитяча іграшка, яка швидко обертається навколо своєї осі. ДЗИГА
Номер слайду 12
Сушені ягоди винограду. РОДЗИНКИ
Номер слайду 13
Густе варення з фруктів або ягід у вигляді желеподібної маси. ДЖЕМ
Номер слайду 14
Сині квіти, що за формою нагадують маленькі дзвони. ДЗВІНОЧКИ
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Пригоди джмеля Летів джміль біля джерела. Захотілося йому послухати джерельну пісеньку. Сів джмелик на травинку і заслухався. Ніжно дзвенять синенькі дзвоники. Дзюрчить водичка і заколисує джмелика.-Прочитайте текст. Зверніть увагу на вимову звуків [дж],[дз],[дз´] .-Знайдіть у тексті слова-родичі.-В якому слові є звук [дз´]? Запишіть речення з ним в зошит.