презинтація уроку на тему Органызація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу "Люкс"

Про матеріал
Органызація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу "Люкс", меню,устаткування яке знаходиться на підприемстві
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація роботи та обслуговування споживачів у ресторані класу “Люкс”Презентація до курсової роботи на тему:

Номер слайду 2

Вступ. Ресторан – підприємство ресторанного господарства з широким асортиментом страв складного приготування, включаючи замовлені і фірмові, винно-горілчані, тютюнові і кондитерські вироби, з високим рівнем обслуговування в поєднанні з організацією дозвілля.

Номер слайду 3

Характеристика закладу

Номер слайду 4

Виробничі приміщення: Цехи - заготівельні; - доготівельні. Сервізна Мийна столового посуду. Цех – відокремлена складова частина підприємства, в межах якої виготовляється продукція визначеного асортименту відповідно до виробничої програми. Характеристика виробничих приміщень

Номер слайду 5

Характеристика торгових приміщень. До торгових приміщень належать: вестибюль (у тому числі гардероб, туалетні кумнати); зали; аванзал. Вестибюль – це перше приміщення, куди потрапляють споживачі і де починається їх обслуговування. Аванзал – приміщення для очікування, збору і відпочинку учасників урочистостей.

Номер слайду 6

Страви в меню розташовуються в такому порядку: холодні закуски; гарячі закуски; перші страви; другі страви; гарніри; солодкі страви. Меню – це перелік закусок, страв, напоїв (з вказівкою ціни та виходу), наявних у продажу протягом всього часу роботи. Меню ресторану класу “Люкс” повинне містити не менше 15 найменувань холодних закусок, 3 – гарячих, 5 – супів, 30 – других гарячих страв, 6 – солодких страв. Меню підприємства

Номер слайду 7

Столовий посуд, прибори, інвентар, білизна. В ресторанах класу “Люкс” використовується посуд різних видів: порцеляновий; фаянсовий; керамічний; скляний; кришталевий; металевий; дерев’яний. Ресторану цього рівня використовують посуд з монограмою, абревіатурою, емблемою закладу. До столової білизни відносять: мольтони; скатертини; серветки; рушники.

Номер слайду 8

Підготовка торгового залу до обслуговування

Номер слайду 9

Обслуговування відвідувачів

Номер слайду 10

Історія виникнення закладу. Ресторан – це слово французького походження, перекладається як “відновлення”. Справа в тому, що в 1765 році паризький шинкар Буланже, щоб привернути увагу відвідувачів до свого трактиру, помістив над ним вивіску з наступники словами: “Venite ad omnes qui stomacho laboratis et ego vos restourabo” – Прийдіть до мене всі стражденні шлунком, і я вас відновлю (відреставрую)!Згодом стали з’являтися нові подібні заклади. З кожним днем інтер’єр і меню ресторанів поліпшувалися. Найстаріший ресторан Європи “Sobrino-de-Botin” Іспанія, Мадрид (1725 р.)

Номер слайду 11

Устаткування. Обладнаня поділяється на: теплове (плити, пекарські шафи, професійні хлібопічки, пароконвектомати, фритюрниці, грилі); холодильне (холодильні та морозильні камери); додаткове: - хлібопекарське (хліборізки, тісторозкаточні машини, просіювачі); - технологічне (м’ясорубки, блендери, міксери, овочерізки, слайсери); - барне (кавомолки, льодоподрібнювачі, кавомашини, соковижималки); - посудомийне (посудомийні машини); - нейтральне (столи, витяжки, стелажі, сушильні шафи, візки, мийні).

Номер слайду 12

Охорона праціОхорона праці – система правових, соціально-економічних, організаційно технічних та лікувально-профілактичних заходів і засобів спрямованих на збереження здоров’я і працездатності людини в процесі праці. Головними об’єктами дослідження охорони праці - є людина в процесі праці, виробниче середовище, організація праці на виробництві. Створення системи охорони праці на підприємстві передбачене Законом України “Про охорону праці”. Відповідно до цього Закону, під час укладання трудового договору роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто і можливі наслідки їх впливу на здоров’я.

Номер слайду 13

Висновок. Підводячи підсумки, можна зробити висновок, що ресторани мають величезне значення в житті сучасного суспільства. Сюди приходять щоб відзначити ювілей, важливу подію в житті, провести весільне торжество, ділову або офіційну зустріч, просто відпочити в колі близьких людей. Радо зустріти, швидко та смачно погодувати людей, створити їм усі умови для повноцінного відпочинку – така задача працівників ресторанів. Успішна робота ресторану залежить від багатьох факторів. Як і будь-яка складна система, ресторан починається з задуму його творця і закінчується контролем і його функціонуванням.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чунихина Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Риженко Світлана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 грудня 2019
Переглядів
3494
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку