Панасюк Галина Валеріївна, вчитель основ здоров’я Хлібодарівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФОРМУЮЧОГО ОЦІНЮВАННЯ
НА УРОЦІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
Основи здоров’я 9 клас
Тема: Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Перевірка домашнього завдання
-
Стан людини, коли дія зовнішніх та внутрішніх факторів не призводить до смерті, погіршення функціонування та розвитку організму, свідомості, психіки та людини в цілому і не перешкоджає досягненню певних бажаних, для людини це - ,,, (1 б)
-
Назвіть рівні загроз. (1 б)
3-6. За фото визначте рівень загрози
V. Закріплення вивченого матеріалу
-
Назвіть функції НБУ (1б)
-
Назвіть основні сфери НБУ (1б)
-
Проаналізуйте ситуацію: підліток під час спілкування в Інтернеті повідомляє про себе різні відомості: адресу, телефон, інформацію про місця, де він буває. Він з легкістю заводить друзів у різних соціальних мережах і погоджується на зустрічі з незнайомцями. У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають за такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? (2б)
-
Проаналізуйте ситуацію: підліток погано вчиться, йому нецікаво читати книжки, у нього немає звички до праці, він не вміє сказати собі слово «треба». У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають за такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? (2б)