Приклади мотиваційної складовоі на різних етапах уроків у різних класах

Про матеріал
Хочу поділитися кількома прикладами завдань з математики у різних класах, які можуть мотивувати учнів до вивчення матеріалу. розвивати інтерес до предмета, розвивати логічне та критичне мислення
Перегляд файлу

Приклади мотиваційної складової на різних етапах уроків у різних класах

 

  1. Математика, 5 клас. Тема: Площа поверхні прямокутного паралелепіпеда.

На початку вивчення нового матеріалу даю дітям задачу: Рулон шпалер має ширину 60см і довжину 10м. Необхідно обклеїти стіни в кімнаті, розмір якої 3х4х2,5м. Загальна площа вікна і дверей м . Скільки рулонів потрібно купити? З дітьми її розбираємо і приходимо до висновку, що розв’язати її зможемо тільки, коли вивчимо нову тему. А домашнім завданням буде: обчислити кількість рулонів, необхідних для обклеювання стін їхньої кімнати.

  1. Геометрія, 9 клас. Тема: Симетрія відносно точки і прямої.

Уміння бачити цікаве й дивуватися приносить дітям радість, стимулює до творчих пошуків, розвиває уяву. Таке вміння потрібно виховувати й розвивати в учнів систематично. Тому перед вивченням даної теми дітям задаю домашнє завдання, щоб вони провели науково – дослідницьку роботу на одну із тем: «Симетрія в природі», «Симетрія в архітектурі», «Симетрія в мистецтві» і т.д. Здобуті результати учні можуть подати у вигляді буклетів або презентацій, виконаних за допомогою комп’ютерної техніки.

  1. Математика, 6 клас. Тема: Координатна площина.

Це благодатний ґрунт для проведення уроку, в якому математика буде переплітатися з астрономією і астрологією. Після того, як учні засвоїли прийоми побудови точок за заданими координатами і набули навичок визначення координат точок на площині, пропонуємо їм як домашнє завдання довідатись про їх знак зодіаку, з’ясувати, як він зображується на картах зоряного неба. Учні рисують свої знаки на координатній площині, за бажанням пишуть свої астрологічні гороскопи. Багатьох така робота захоплює настільки, що вони оформлюють цілий альбом про свою родину.

 4. Геометрія, 7 клас. Тема: Серединний перпендикуляр.

1. Учні виконують практичну роботу: на аркуші паперу накресліть відрізок і без олівця чи ручки позначте на папері місце, де лежать всі точки, рівновіддалені від кінців відрізка. (Діти згинають аркуш паперу, сполучаючи кінці відрізка.) 2.Обговоріть у четвірках проблему: де жителі трьох сільських будинків повинні викопати новий колодязь,щоб він знаходився на однаковій відстані від кожного будинку.

5. Алгебра, 9 клас. Тема: Геометрична прогресія.

Задача  Бактерія, потрапивши в організм,до кінця 30-ї хвилини ділиться на дві,кожна з них до кінця 30-ї хвилини знов ділиться на дві і т.д.Скільки бактерій утвориться в організмі на останній хвилині  доби?                                          

6. Алгебра і початки аналізу.  Тема: Показникова функція.

1. Якщо однолітня рослина дає 100 насінин і з них проростає половина, то за кожний рік число рослин збільшується в 50 разів. Знайдіть кількість рослин через п років. Як змінюється кількість рослин?

2. Банк виплачує дивіденди в розмірі 50% річних, тобто за кожний рік первісний капітал, що дорівнює а, збільшується в 1,5 рази. Яку суму внесок складе через п років?

3. Ще один приклад сильної мотивації для роздумів за допомогою показникової функції:

C:\Users\User\Downloads\Мотивація.jpg

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку