Приклади використання хмари слів на сервісі WEB 2.0 Wordcloud в навчальній діяльності.

Про матеріал

Сучасному школяреві важко засвоїти цілий масив різних відомостей за шкільною програмою. Виникають проблеми з навчанням, хоча для навчання є практично необмежені можливості доступу до інформації. Чому так відбувається? Мозок просто не в змозі систематизувати всю інформацію, яку отримує. Проблему цю допоможе вирішити метод графічної систематизації – хмари слів.

Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. Хмари слів допомагають візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Учні швидше опановують новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.Це дає можливість швидкому запам'ятовуванню інформації.

Використання цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни. Хмару слів можна легко згенерувати власноруч з використанням спеціальних програм.

Я використовую Wordcloud безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанні.

Ключові переваги Wordcloud.pro:

  • наявність російсько- та англомовного інтерфейсів програми;
  • легка зрозуміла навігація сайтом;
  • створення власної хмари слів у 3 кроки;
  • наявна бібліотека базових шаблонів у 2-3 кольорах.
  • Використання цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни.
Перегляд файлу

Завдання хмари слів на сервіс WEB 2.0  Wordcloud

 

    Сучасному школяреві важко засвоїти цілий масив різних відомостей за шкільною програмою. Виникають проблеми з навчанням, хоча для навчання є практично необмежені можливості доступу до інформації. Чому так відбувається? Мозок просто не в змозі систематизувати всю інформацію, яку отримує. Проблему цю допоможе вирішити метод графічної систематизації – хмари слів.

    Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні. Хмари слів допомагають  візуалізувати термінологію з певної теми у більш наочний спосіб. Учні швидше опановують новий матеріал завдяки активному залученню зорової пам'яті.Це дає можливість  швидкому запам'ятовуванню інформації.

    Використання цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни. Хмару слів можна легко згенерувати власноруч з використанням спеціальних програм.

   Я використовую Wordcloud безкоштовний англомовний сервіс для створення хмар слів, який є одним з найпростіших і зручних у використанні.

Ключові переваги Wordcloud:

  • сервіс є безкоштовним та не потребує реєстрації на сайті;
  • кириличні шрифти не спотворюются при відображенні;
  • можливість обрати на власний смак 2 кольори, в яких буде показано текст та фон;
  • наявність функції обирання орієнтації сторінки та співвідношення сторін зображення;
  • можливість виключати короткі слова із хмари;
  • наявність кнопки випадкових налаштувань, завдяки якій можна генерувати різні варіанти відображення тексту;
  • вільний доступ до скачування власноруч створеної хмари чи її поширення за допомогою посилання.

    Використання цього методу доречне на уроках з будь-якої навчальної дисципліни.

Пропоную приклади використання Wordcloud в навчальній діяльності.

Природознавства  3 клас. Тема  «Хвойні рослини».

 Завдання:

(Завдання пропонується на етапі «Рефлекція. Підсумок уроку.»

Посилання: http://wordcloud.pro/ru/studio/editor?v=138

Що ви дізналися цікавого про хвойні рослини?

Редактор - WordCloud.pro

Природознавства  3 клас. Тема «Культурні рослини».

Завдання:

(Завдання пропонується на етапі «Актуалізації опорних знань»)

Посилання: http://wordcloud.pro/ru/studio/editor?v=29

В форме цветка

Що ви вже знаєте про культурні рослини?

 

 

Українська мова  2 клас. Тема «Правопис слів з ьо-, йо-»

Завдання:

(Завдання пропонується на етапі «Вивчення нового матеріалу»)

http://wordcloud.pro/ru/studio/b15c1007-4937-42b3-b3e1-58b77f36926e

 

Изображение дизайна

Випишіть слова з ЬО- в перший стовпчик, а з ЙО- в другий.

Зясуйте, коли в словах пишеться ЬО-. а коли ЙО-.

 

Українська мова  2 клас. Тема «Апостроф»

Завдання:

(Завдання пропонується на етапі «Повідомлення теми, мети уроку.»)

http://wordcloud.pro/ru/studio/editor?v=65

http://media.wordcloud.pro/image/67dca64a-851d-43a4-880f-74149830c82b.jpg

Прочитайте слова. Як ви вважаєте, що ми будемо вивчати на уроці?

 

Українська мова  3 клас. Тема «Написання префіксів з-, с-.»

Завдання:

(Завдання пропонується на етапі «Вивчення нового матеріалу»)

http://wordcloud.pro/ru/studio/editor?v=88

http://media.wordcloud.pro/image/b72eb94f-7cb9-410d-b82c-b4fc7bcbfa53.jpg

Запишіть слова в 2 стовпчики.Зробіть висновок:  коли пишеться префікс з-, а коли с-.

 

 

 

docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку