Прийом "Емоційний термометр" допоможе зʹясувати емоційний настрій учнів після виконання домашньої роботи. Переглядаючи слайди з назвами сучасних українських пісень, учні оберуть для себе той варіант, котрий найвлучніше передає емоції, що виникли при підготовці до уроку. Прийом можна використовувати для учнів 5-11 класів при вивченні української мови і літератури.
Назва прийому ,,Емоційний термометр, або чи встиг я виконати домашнє завдання до перших півнів*”
Мета: зʹясувати емоційний настрій учнів після виконання домашньої роботи, пропонуючи для аналізу складності завдань назви сучасних українських пісень; спонукати до аналітичної діяльності; розвивати мовленнєву компетентність, критичне мислення школярів; виховувати ціннісне ставлення до творчості сучасних українських виконавців.
Методика використання: для зʹясування рівня складності домашнього завдання учням пропонується переглянути слайди з назвами сучасних українських пісень та обрати для себе той варіант, котрий найвлучніше передає емоції, що виникли при підготовці до уроку.
|
|
KAZKA ,,ПЛАКАЛА” |
ДРУГА РІКА ,,СЕКРЕТ” |
|
|
ОКЕАН ЕЛЬЗИ ,,БЕЗ БОЮ” |
VIVIENNE MORT ,,ДОСВІД” |
|
|
PIANOБОЙ ,,УСЕ, ЩО ТЕБЕ НЕ ВБИВАЄ ” |
БУМБОКС ,,ТВІЙ НА 100%” |
*До того як механічні годинники стали загальнодоступними, нічним часоміром був півень. В Україні його так і називали "будима", бо він будив людей уранці. Упродовж ночі півні співають тричі: уперше — опівночі, удруге — перед зорею, а втретє — на світанку. Тому, щоб визначити пору ночі, казали: перші, другі і треті півні.
Вислів ,,до перших півнів” означає до півночі.