Прочитай, посміхнись… і задумайся! Г. Бойко «Сашко», веселики «Змагання», «Де Іванко?», «Пояснила», «Якби», скоромовки, загадки. (продовження)

Про матеріал
Мета: активізувати читацькі інтереси дітей. Формувати уміння аналізувати твори, визначати головну думку. Виховувати спостережливість, доброзичливість, культуру поведінки.
Перегляд файлу

Тема: Прочитай, посміхнись… і задумайся! Г. Бойко «Сашко», веселики «Змагання», «Де Іванко?», «Пояснила», «Якби», скоромовки, загадки. (продовження)

Мета: активізувати читацькі інтереси дітей. Формувати уміння аналізувати твори, визначати головну думку. Виховувати  спостережливість, доброзичливість, культуру поведінки.

Обладнання: таблиці, малюнки.

Хід уроку

І. Організаційна частина

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Раз, 2, 3, 4, 5 –

Прошу всіх рівненько стать.

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно.

Не базікать на уроках,

Як папуга чи сорока.

В школі парту бережи

І на парті не лежи.

  ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

На сьогоднішньому уроці ми з вами продовжимо знайомитися з творчістю Г. Бойка, прочитаємо декілька його веселинок, скоромовок і загадок.

                 ІІІ. Опрацювання вірша «Сашко».

Розгляд ілюстрації (с.41). Аналіз сюжету.

Читання вчителем.

     − Які риси характеру проявились у поведінці Сашка?

Робота над інтонуванням вірша.

                 ІV. Робота з веселинками.

  1. Інсценування веселинок  підготовленими учнями.

Учні інсценують веселинки.

      2. Конкурс «Кращі гумористи». Читання в парах.

І ряд − «Змагання»

ІІ ряд − «Де Іванко?»

ІІІ ряд − «Пояснила».

    − Підготуйтеся виступити біля дошки перед однокласниками.

                      V. Опрацювання загадок.

1. Самостійне читання загадок.

 2.Зачитування загадок вголос.

 3. Інтонування речення - загадки (весело, сумно, запитально). (Запис на дошці.)

                            VI. Підсумок уроку.

-- Записати, твори яких жанрів створив Грицько Бойко?

-- Які твори запам’ятали?

-- Чого навчають твори Грицька Бойка?

-- Складіть прислів’я.

                       VII. Повідомлення домашнього завдання

С. 39 – 43

 

 

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку