Проек. Дослідження достовірності реклами для здоров"я.

Про матеріал
Проблема, яку необхідно розв’язати під час дослідження: реклама є одним з дієвих способів залучення населення для покупки того чи іншого продукту. Але чи вся достовірна інформація про товар доходить до споживача через рекламу?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект на тему «Реклама»

Номер слайду 2

Реклама Рекла́ма — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.

Номер слайду 3

Мета Рекламистимулює виникнення у споживачів відповідного попиту, тобто стимулює і торгівлю до включення таких товарів у свій асортимент, створення відповідних запасів у магазинах;завдяки інтенсивному рекламування торгівля, не чекаючи на появу попиту, може сама включити такий товар у свій асортимент.

Номер слайду 4

Що є реклама в сьогоденіРеклама – це спосіб чийогось заробітку чи нав’язування своєї позиції? Це спосіб виживання чи спосіб зарекомендувати себе? Усі попередньо названі ознаки властиві рекламі. Вона є на різні теми, яка кому подобається та яка кому потрібна. Все ж реклама в сьогоденні займає провідне місце в самореалізації та економічному житті людини. Підмітимо, що реклама є зв’язком між двома сторонами: першою – тією, яка потребує чогось або якихось послуг і другою – тією, яка може задовольнити ці потреби.

Номер слайду 5

Економічна взаємодія. На економічному ринку взаємодіють між собою та виконують роль покупців та продавців такі ринкові суб’єкти: домашні господарства – окремі особи або родини, які можуть надавати послуги, виконувати функції, тобто продавати виробничі ресурси; фірма – підприємство будь-якого виду діяльності; держава – установи, діяльність яких забезпечується за рахунок державного бюджету (податків). Між цими трьома сферами здійснюються різні операції . Серед них: представники домашнього господарства отримують доходи завдяки фірмам, яким вони надають послуги. Простіше кажучи: купцю необхідно продати свій товар аби отримати кошти на життєві потреби, а покупцю потрібно купити цей товар (послугу), щоб забезпечити для себе комфортні умови. Ці сторони залежні один від одного, адже утворюють цілий економічний кругообіг.

Номер слайду 6

Роль реклами. Та яка ж роль у цьому реклами? Для відповіді буде поставлене риторичне питання: «А як продавець та покупець дізнаються один про одного, коли будуть мовчати? Коли не будуть розповідати про те, що вони представляють, що виробляють та що пропонують?»Ось і підтвердження того, що реклама дуже важлива при співпраці обох сторін. По-перше, з огляду на відстань. Сучасний світ, зв’язки, ІТ-технології сприяють швидкому поширенню інформації. Рекомендують вашу рекламу у будь яке місто та його будь який куточок. Тобто інформацію про ваші послуги може переглянути людина незалежно від того, де вона та хто вона.

Номер слайду 7

РЕклама. Враховуючи, що дану рекламу зможе переглянути будь-хто, отримується велика кількість глядачів та збільшується вірогідність того, що серед них – майбутній клієнт. Тобто реклама збільшує кількість попиту. Хтось скаже: «Зараз стільки реклами! Потрібної та не дуже». Не можу з вами не погодитись, та хіба ж це не добре? (Беру до уваги всю ту рекламу, що відповідає етичним та моральним нормам). Одні можуть пропонувати свої послуги, а інші – їх потребувати. Це прекрасно, що реклама дає їм обом можливість досягати власної мети.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
3.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Hontash Maryana
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    1.0
pptx
Додано
17 травня 2020
Переглядів
3746
Оцінка розробки
3.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку