Проблема, яку необхідно розв’язати під час дослідження: реклама є одним з дієвих способів залучення населення для покупки того чи іншого продукту. Але чи вся достовірна інформація про товар доходить до споживача через рекламу?
Реклама Рекла́ма — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.
Номер слайду 3
Мета Рекламистимулює виникнення у споживачів відповідного попиту, тобто стимулює і торгівлю до включення таких товарів у свій асортимент, створення відповідних запасів у магазинах;завдяки інтенсивному рекламування торгівля, не чекаючи на появу попиту, може сама включити такий товар у свій асортимент.
Номер слайду 4
Що є реклама в сьогоденіРеклама – це спосіб чийогось заробітку чи нав’язування своєї позиції? Це спосіб виживання чи спосіб зарекомендувати себе? Усі попередньо названі ознаки властиві рекламі. Вона є на різні теми, яка кому подобається та яка кому потрібна. Все ж реклама в сьогоденні займає провідне місце в самореалізації та економічному житті людини. Підмітимо, що реклама є зв’язком між двома сторонами: першою – тією, яка потребує чогось або якихось послуг і другою – тією, яка може задовольнити ці потреби.
Номер слайду 5
Економічна взаємодія. На економічному ринку взаємодіють між собою та виконують роль покупців та продавців такі ринкові суб’єкти: домашні господарства – окремі особи або родини, які можуть надавати послуги, виконувати функції, тобто продавати виробничі ресурси; фірма – підприємство будь-якого виду діяльності; держава – установи, діяльність яких забезпечується за рахунок державного бюджету (податків). Між цими трьома сферами здійснюються різні операції . Серед них: представники домашнього господарства отримують доходи завдяки фірмам, яким вони надають послуги. Простіше кажучи: купцю необхідно продати свій товар аби отримати кошти на життєві потреби, а покупцю потрібно купити цей товар (послугу), щоб забезпечити для себе комфортні умови. Ці сторони залежні один від одного, адже утворюють цілий економічний кругообіг.
Номер слайду 6
Роль реклами. Та яка ж роль у цьому реклами? Для відповіді буде поставлене риторичне питання: «А як продавець та покупець дізнаються один про одного, коли будуть мовчати? Коли не будуть розповідати про те, що вони представляють, що виробляють та що пропонують?»Ось і підтвердження того, що реклама дуже важлива при співпраці обох сторін. По-перше, з огляду на відстань. Сучасний світ, зв’язки, ІТ-технології сприяють швидкому поширенню інформації. Рекомендують вашу рекламу у будь яке місто та його будь який куточок. Тобто інформацію про ваші послуги може переглянути людина незалежно від того, де вона та хто вона.
Номер слайду 7
РЕклама. Враховуючи, що дану рекламу зможе переглянути будь-хто, отримується велика кількість глядачів та збільшується вірогідність того, що серед них – майбутній клієнт. Тобто реклама збільшує кількість попиту. Хтось скаже: «Зараз стільки реклами! Потрібної та не дуже». Не можу з вами не погодитись, та хіба ж це не добре? (Беру до уваги всю ту рекламу, що відповідає етичним та моральним нормам). Одні можуть пропонувати свої послуги, а інші – їх потребувати. Це прекрасно, що реклама дає їм обом можливість досягати власної мети.