Проект для учнів 8 класу
«Здоровим бути класно!»
Підготувала Сливчук В. І.
Тип проекту: за метою проектної діяльності – практико – орієнтовний;
за кількістю учасників – груповий;
за тривалістю – короткотривалий
Учасники: учні 8 класу
Актуальність проблеми: За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я «Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад». В Конституцією України визначено, що життя і здоров’я дитини - це найвища цінність.
Сучасна дитина у віці від 6 до 16 років більшу частину світового дня проводить в навчальному закладі. Спочатку – на уроках, а потім – в ГПД або на годинах додаткової освіти.
Дані свідчать, що протягом навчання збільшуються відхилення у стані здоров'я дітей, зростає кількість хронічних захворювань, погіршуються показники фізіологічного та психічного розвитку дітей і підлітків.
За даними ВООЗ, здоров'я людини в основному залежить від стану навколишнього середовища на 20%, на 10% - від системи охорони здоров'я людини, зумовлено генетичним впливом, і на 50% - від способу життя. Тому, на даний час є досить актуальною проблема ведення здорового способу життя, та залучення учнівської молоді до активної спортивної діяльності.
Мета:
Силами учнів 8 класу провести тиждень здоров’я в школі, який націлений на стоврення в учнів школи ставлення до здоров’я як найвищої індивідуальної та соціальної цінності через формування і розвиток фізичного, психічного та соціального «Я».
Завдання:
Опис проекту
Головною ідеєю проекту передбачається формування здоров’я як єдиного цілого, що складається із взаємозалежних частин. Схематично ця ідея представлена у вигляді стилізованої квітки, стебло і стержень якої відображає духовний аспект здоров’я, а п’ять пелюсток – відповідно фізичний, емоційний, інтелектуальний, соціальний та особистісний аспекти.
Ця квітка є емблемою тижня здоров’я під назвою «Здоровим бути класно!», який мають підготувати та провести учні 8 класу під керівництвом вчителя. В ході проекту учні мають пропустити через себе тему здорового способу життя , а також агітувати учнів школи вести правильний спосіб життя. Діти стають організаторми та вторами такого заходу. А це сприяє розвитку інтелектуальних, навчальних, комунікативних, організаторських та багатьох інших знань, умінь та навичок восьмикласників.
Терміни реалізації проекту: короткотривалий
22 листопада 2021 р. – 6 грудня 2021 р.
Очікувані результати:
План реалізації проекту
Етап |
Назва заходів |
Термін виконання |
1. Подання вчителем ідеї проекту та обговорення її з учнями 8 класу |
22 листопада |
|
2. Планування проекту та розподіл обов’язків між учнями 8 класу. |
23 листопада |
|
3. Збір потрібної інформації учнями, консультування з учителем. |
24 листопада |
|
4. Упорядкування та редагування зібраної інформації, консультування з учителем |
25 листопада |
|
5. Колективне обговорення майбутнього проекту. Планування дій, стосовно проектної діяльності. |
26 листопада |
|
1. Виступ учнів 8 класу на шкільній лінійці з доповідями про ведення здорового способу життя та його важливість для людини, ознайомлення всіх учнів з планом проведення тижня здоров’я. Анонімне анкетування учнів про те, який спосіб життя вони ведуть. |
29 листопада |
|
2. Проведення учнями 8 класу на великій перерві «Веселої руханки» для всіх бажаючих учнів школи. Презентація про спорт у житті людини. |
30 листопада |
|
3. Вікторина, яку проводять учні 8 класу для всіх бажаючих учнів школи «Що ви знаєте про здорове харчування» (Проходить в 2 етапи. 1 етап – молодші школярі, 2 етап – діти середнього шкільного віку, 3 етап – старші школярі) |
1 грудня |
|
4. Інсценування різних ситуацій, про соціальні стосунки людей, спілкування та поведінку підлітків. (для школярів середнього та старшого шкільного віку). Обговорення з глядачами даних ситуацій. Ролі в сценках виконують учні 8 класу. |
2 грудня |
|
5. Проведення учнями 8 класу гумористично-танцювальної перерви «Даруємо позитивні емоції». Підведення підсумків анонімного анкетування, та проведення повторного анкетуання, чи змінилися погляди учнів на своє життя та здоров’я.
|
3 грудня |
|
Підвелення підсумків проекту у вигляді фотозвіту та аналізу первинного та вторинного анкетування учнів школи. Представлення результатів проекту «Здоровим бути – класно!» на лінійці в школі. |
6 грудня |