Проєкт "Професії моїх батьків."

Про матеріал
Поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії своїх батьків. Розвивати допитливість, зв’язне мовлення. Виховувати сумлінне ставлення до праці, повагу до людей праці.
Перегляд файлу

                                     

                                 Паспорт проєкту

Тема: Професії моїх батьків

Мета: поглибити уявлення учнів про різноманітність професій, про важливість і значення кожної з них, розширити знання дітей про професії своїх батьків. Розвивати допитливість, зв’язне мовлення. Виховувати сумлінне ставлення до праці, повагу до людей праці.

Проблема: залучати учнів та їх батьків до пошуку інформації про професії.

Тип проекту: груповий, інтегрований.

Предмети, що інтегруються:ЯДС, українська мова, образотворче мистецтво.

Вид проекту: інформаційно-пізнавальний.

Тривалість проекту: вересень- грудень.

Форма захисту: виховний захід

Кінцевий продукт: виставка «Професії моїх батьків».

Керівник проекту: учитель.

Учасники проекту: учні 1 класу, їх батьки.

Обладнання: ілюстрація на тему «Професії», народні прислів’я про працю,  художня література про професії, виставка  «Професії моїх батьків».

 

                                       План виконання проєкту

І. Організація проєкту

Формування основної проблеми і дидактичної мети.

ІІ. Планування проектної діяльності

  1. Обирання запропонованого проєкту.
  2. Обмірковування шляхів розв’язання проблеми.
  3. Пошук матеріалів із теми: теоретичних і практичних.
  4. Створення екскурсійних маршрутів з теми.
  5.  Визначення джерел інформації, використання їх у проєкті.

ІІІ. Реалізація проекту.

Виставка малюнків «Професії моїх батьків», виховний захід.

Мета:

  • розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії у суспільстві;
  • формувати вміння та навички самостійного пошуку і опрацювання літератури;
  • формувати  почуття поваги до людей праці;

 Очікувані результати:

  • діти усвідомлюють, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею;
  •  в майбутньому школярі прагнуть сумлінно працювати;
  • розвивається  трудова активність  і працьовитості школярів, віра у свої сили, та бажання здобувати знання.

 Методи: проблемний, частково-пошуковий, ілюстрований.

Проблема: сучасні діти майже нічого не знають про професії людей, більшість учнів не знають навіть про професії своїх батьків або про рід їх трудової діяльності.

 Обладнання: ілюстрація на тему «Професії», народні прислів’я про працю, кросворд, художня література про професії, виставка  «Професії моїх батьків»

 Попередня підготовка:

- збір інформації, перегляд  телепередач, сторінок Інтернету;

 - збір малюнків, картинок, фото з теми;

 

                          ПРЕЗЕНТАЦІЯ  ПРОЄКТУ

                                                          Виховний захід

Тема.  Цікавий світ професій

P1040476.JPGP1040477.JPG1  клас

 

                                                 Хід виховного заходу

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь та навичок.

Вступна бесіда.

  • Дорогі діти! Ми з вами  працювали над інформаційно-пізнавальним проектом «Професії моїх батьків».
  • Хто вам допомагав в цьому? (батьки)
  • Батьки розповідали вам про свої професії, місце роботи,  запрошували вас на місце своєї роботи.
  • Для чого люди працюють?
  •  Професія забезпечує ваших близьких їжею, одягом, рухомим та нерухомим майном і, більше того, професія дає змогу усім людям краще жити на нашій планеті Земля. Якою б професією ви не оволоділи,  – пам’ятайте: усі професії почесні, потрібні і необхідні.

ІІІ. Основна частина.

          1.Подорож  в «Чарівний світ професій».

Вчитель. Чи думали ви коли – небудь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля комп’ютерів чи телевізора і слухати музику?

Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

2. Відгадування загадок.

  • А розпочати наш урок я хочу з загадок, а ви повинні вгадати професію, яка в ній описується

-Ще всі навколо міцно сплять,

        а він вже встати встиг,

        аби духмяним калачем

        ти смакувати зміг.  (Пекар )

 

  • Тобі задачі заважкі —

 терпляче пояснив.

Зчепились в класі хлопчаки

 — він їх  розборонив. (Вчитель)

 

  • Гроші витрачає вміло:

  він вкладає їх у діло.

Лік грошам він добре знає,  їх на вітер не пускає (Бізнесмен)    

      Хто, як квочка із курчатами,

  в дитсадку щодня з малятами?

  Хто їх пильно доглядає,

  няньчить, пестить, розважає,

  вчить співати й малювати,

   рахувати і читати? (Вихователька)

 Він такий же, як і ми,

непомітний між людьми.

А в театрі грає ролі:

нині — вчителя у школі,

завтра буде інша роль —

 то бідняк він, то король. (Актор)

 

• Хто в лікарні по палаті

 ходить в білому халаті?

      Хто людей з біди рятує,

      хто хвороби всі лікує?... (лікар).

3.Презентація професій.( Перегляд ролика)

4.Фізкультхвилинка

5. Гра «Мікрофон»

В країні нашій стільки справ

І все таке цікаве,

А я ще й досі не добрав,

Яка ж найкраща справа?

 

  • Ким ви мрієте стати в майбутньому?  (розповіді дітей

 

  • Всі ваші мрії втілені ось в цих малюнках. (Виставка малюнків «Моя мрія»).
  • А що вам потрібно робити зараз, щоб ваші мрії здійснилися?

 

Та є одна з усіх професій,

Якої вчаться у житті,

Вона для кожного найперша,

Найголовніша в майбутті!

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник,слюсар чи кресляр –

Що може бути головною?

Одна професія – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що можеш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть!

 

  • А поки ви школярі,  головна ваша праця – це навчання.

6.Робота в групах.

  • Намалювати 2 речі, які необхідні представнику цієї професії.

Ігр.-вчитель                      ІІгр.-лікар                 ІІІгр.- перукар

ІV. Закріплення.

1. Гра «Назви професію»

- Хто виконує ролі в театрі? (актор)

- Хто керує робітниками на заводі? (інженер)

- Хто видає у бібліотеці книжки? (бібліотекар)

- Хто проектує окремі будинки і цілі міста? (архітектор)

-  Працює в магазині? (продавець)

-  Пише статті до газети, бере інтерв’ю? (журналіст)

Трактор водить …(тракторист).

Електричку…(машиніст)  .

Стіни фарбував …(маляр).

В шахті трудиться …(шахтар).

Пошту нам привіз …(поштар).

Цілий день нам  шиє …(швець).

Хто все знає - … (молодець).

P1040475.JPGV.  Підведення підсумків (рефлексія).

-Діти, ким би ви не стали у майбутньому, пам’ятайте треба завжди залишатися гарною людиною.(Учні співають пісню).

P1040474.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1040478.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Сценарії
НУШ
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
2593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку