Проект «Створення танцювального етюду «Мальовнича галявина» для дітей 6 років Левенець В.І.

Про матеріал

У проекті Левенець В.І., керівника гуртка «Хореографія» школи розвитку дитини «Малюк» Сумського Палацу дітей та юнацтва представлена методика активізації творчої, пізнавальної та практичної діяльності дітей. Розписані етапи підготовки та реалізації проекту з розвитку художньо-творчого мислення дітей, залучення батьків до активної участі у формуванні творчої особистості дитини.

Перегляд файлу

 

Левенець В.І., керівник гуртка

«Хореографія» школи ранньої

творчої орієнтації «Малюк»

 

Заняття-проект:     Створення танцювального етюду

«Мальовнича галявина»

 

«…Уміння з елементів створити ціле, комбінувати старе у нові поєднання і становить основу творчості»

(Л.С. Виготський)

 

Актуальність проекту

 

Як активізувати творчу пізнавальну та практичну діяльність дітей? Питання, яке все частіше стає перед педагогом. Для ефективності вирішення його допомагає використання проективної методики. Саме метод проектів виводить відносини педагога і дітей на якісно новий рівень. Він припускає такий підхід, що необхідні знання і відповіді на запитання, що виникають, дитина має здобувати власними силами. Вона вчиться використовувати свої знання в умовах, наближених до реальних. Від педагога він вимагає бути ініціатором цікавих починань, винахідливості і творчої фантазії. Він емоційно насичує процес навчання.

Формування творчої особистості залежить від технології педагогічного процесу. На зміну інформаційно-репродуктивного процесу навчання об'єктивно приходить проблемно-творчий.

Тільки у творчій діяльності відбувається розвиток творчих здібностей – оволодіння методами (способами) пізнання і перетворення об'єктів. Звідси виникає необхідність активізувати творчу пізнавальну і практичну діяльність дітей.

Процес пізнання творчий, і наше завдання – підтримати і розвинути в дитині інтерес до досліджень, відкриттів, створити необхідні для цього умови.

 

Мета проекту: активізувати самостійну творчу пізнавальну та практичну діяльність дітей, навчити використовувати свої навики та знання на практиці, розвивати художньо-творче мислення дітей, залучати батьків до активної участі у формуванні творчої особистості дитини.

 

Завдання:

  •                  розвивати вміння емоційно переживати ігрову ситуацію у танці;
  •                  знаходити індивідуальну пластику для розкриття музично-рухового образу;
  •                  заохочувати до вільної імпровізації під час складання власних танцювальних форм, звертати увагу дітей на красу власних рухів;
  •                  підвищувати рівень обізнаності батьків у естетичному аспекті виховання дитини, залучати батьків до художньо-творчого розвитку особистості дитини;
  •                  формувати потреб дитини у самореалізації, творчому самовираженні в особистісно та суспільно значущій діяльності;
  •                  формувати навички виконання хореографічних рухів, вчити використовувати їх при створенні власних етюдів;
  •                  розвивати творчі здібності дітей, образне мислення, почуття ритму, фантазію, естетичні почуття та художній смак;
  •                  формувати активність, самостійність, навички колективної роботи;
  •                  виховувати інтерес до танцювальної діяльності, любов до усього прекрасного, вчити співвідносити рухи з характером музики.

 

Тривалість: квітень.

 

Тип проекту: творчий, короткотривалий, інтегрований, індивідуальний, дослідницький із заданим результатом і елементами творчості для дітей 6-7 років.

 

Учасники: діти 6-7 років початкового рівня навчання.

 

План реалізації проекту

 

з/п

Зміст діяльності

Термін

Відповідальні

Примітка

Підготовчий етап

  1.                 

Формування проблеми, планування діяльності. Визначення мети і завдань проекту. Прогнозування результатів. Планування діяльності дітьми за допомогою дорослого.

1 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                 

Індивідуальна робота педагога над літературою та дидактичним матеріалом.

1 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                 

Оформлення демонстраційних карток, підбір загадок, бесід.

1 тиждень

Левенець В.І., куратор школи Одержеховська В.І.

 

  1.                 

Робота з акомпаніатором. Підбір музичного матеріалу.

1 тиждень

Левенець В.І., акомпаніатор Сапфірова А.Л.

 

  1.                 

Знайомство дітей з вальсовою музикою:

  •                  Р. Паулс «Колискова», «Дрема», «Добрый гном»;
  •                  А.Д. Філіпенка «Ритмічна вправа з гвоздиками».

2 тиждень

Левенець В.І., акомпаніатор Сапфірова А.Л.

 

  1.                 

Розучування з дітьми танцювальних рухів та елементів:

  •                  па балянсе;
  •                  вальсова доріжка;
  •                  похитування;
  •                  пор де бра.

2 тиждень

Левенець В.І.

 

Практична діяльність

  1.                 

Проведення відкритого заняття для батьків та колег.

3 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                 

Робота над створенням танцювальних етюдів «Вальс квітів».

3 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                 

Презентація власних танцювальних етюдів у формі композиції «Вальс квітів».

3 тиждень

Левенець В.І.

 

Підведення підсумків

  1.                  

Перегляд композиції «Вальс квітів».

3 тиждень

Левенець В.І., куратор школи Одержеховська В.І., педагоги ПДЮ, батьки.

 

  1.                  

Оцінка робіт дітей дорослими.

3 тиждень

Левенець В.І., куратор школи Одержеховська В.І., педагоги ПДЮ, батьки.

 

  1.                  

Аналіз проведеного заняття.

3 тиждень

Левенець В.І., куратор школи Одержеховська В.І.

 

 

  1.                  

Обговорення підсумків проекту з батьками і колегами.

4 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                  

Тематична консультація для батьків.

4 тиждень

Левенець В.І.

 

  1.                  

Визначення результативності даного проекту.

4 тиждень

Левенець В.І.

 

 

Очікувані результати:

  •                  сформовані навички виконання хореографічних рухів, вміння дітей свідомо використовувати їх при створенні власних етюдів;
  •                  розширення та систематизація пізнавального досвіду, створення художніх образів через танцювальний етюд;
  •                  ознайомлення батьків з прийомами розвитку творчих здібностей дітей, активна участь батьків у художньо-творчому розвитку особистості дитини;
  •                  формування активного самостійного творчого мислення дітей, розвиток почуття ритму, фантазії, естетичного почуття та художнього смаку;
  •                  виховання інтересу до танцювальної діяльності, любові до усього прекрасного;
  •                  цілеспрямоване використання свого потенціалу для самореалізації, демонстрація танцювальних етюдів;
  •                  відчуття задоволеності від спільної діяльності та побаченого результату.

 

Результативність проекту: створення танцювального етюду «Мальовнича галявина»; підвищення рівня обізнаності батьків у естетичному аспекті виховання дитини, формування умінь практично і творчо застосовувати набуті знання.

 

 

1

 

docx
Додано
6 червня 2018
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку