Сценарій до 9 травня. «Естафети пам'яті»
Ведуча 1. Добрий день дорогі наші вельмишановні гості! Сьогодні ми продовжуємо «Естафету пам'яті», присвячену 75-річчю визволення Харкова від німецько-фашистських загарбників. Ми раді вітати в нашому залі
(Представлення ветеранів)
Ми з гордістю готові прийняти символи «Естафети пам'яті», та берегти цей скарб, як найважливіше нагадування про великий подвиг наших героїв.
Передача символів
Ведуча 2. Для чого потрібна «Естафета пам'яті»? - запитає може бути хтось. Для того, щоб пам'ятати, пам'ятати полеглих героїв, які, ціною свого життя, подарували нам найголовніше - життя.
Ведуча 1. Хто такий герой? Герой - це, перш за все, Особистість. Саме тут у формуванні Особистості і криється загадка героїзму і не тільки окремо взятої людини, але і героїзму народу, нації. Ось чому в вихованні громадянина своєї Батьківщини, необхідно прагнути до того, щоб кожна людина була особистістю, здатною стати Героєм. Ось чому так необхідна невпинна турбота про пам'ять героїв у всіх її проявах. Цей процес не має права бути перерваним часом і обставинами.
Ведуча 2. Сьогодні ми - внуки і правнуки низько вклоняємося їм за мужність і стійкість, терпіння і милосердя, за безмежну любов до Батьківщини і гарячу віру в Перемогу.
Ведуча 1. Пропоную вшанувати пам,ять загиблих героїв хвилиною мовчання.
(Бой часов)
(Песня Кино идет)
Ведуча 2. А зараз ми пропонуємо вам подивитися та послухати розповідь про те, як наше місто переживало ці страшні часи.
(Видеосюжет)
Ведуча 1. Квіти – на граніті, на броні.
Сонце усміхається мені.
Поруч з ветеранами стою,
Наче клятву пам’яті даю.
Ветерани в світлій сивині
А на грудях сяють ордени.
Пам'ять серця… Пам'ять сивини…
Пам'ять тих, що не прийшли з війни,
Пам'ять – наче квіти на броні…
Сонце усміхається мені.
А зараз свій подарунок ветеранам , пісню «Рідна серцю Україна» виконають учениці _________________________________________________
(Пісня Рідна серцю)
Ведуча 2. Пам'ять про трагічні події окупації, про життя, які були віддані за мирне небо над нашими головами, як і раніше зберігається як в серцях харків'ян, так і в пам'ятках нашого міста.
А зараз свій танець вам подарують____________________________________
(Танец. А закаты алые)
Ведуча 1. А зараз я хочу запропонувати вам усім разом виконати пісню, яку ви дуже добре знаєте, яка має назву «В лесу прифронтовом», а для тих, хто не пам,ятає слів буде підказка на екрані.
(Песня «В лесу прифронтовом»)
Ведуча 2. Вже стільки літ і стільки зим,
Як відгримів той бій кривавий,
Вони ж ще там, на полі слави,
Уклін їм, мертвим і живим!
Спасибі вам, сивоголові,
Вітчизни-матері сини!
Немає правди у війни,
Вона лиш в мирі та любові!
Зупинись, прислухайся-на мить —
Кричать з вогню і мати, і дитина,
Хай буде мир, хай більше не горить
У пеклі війн твоє життя, людино!
Ведуча. Зустрічайте ученицю _______________________ з піснею «Журавлі»
(Пісня Журавлі)
Ведуча 1. А зараз сюрприз від наших наймолодших талановитих учнів, які займаються танцями дуже мало, лише з початку учбового року, дуже просимо підтримати їх та привітати бурними оплесками
(Танець Буратино)
Ведуча 2. І на останок хочеться побажати нашим ветеранам міцного здоров,я, довголіття та мирного неба над головою. Низький уклін вам, дякуємо!