Проєкт з основ здоров'я "Біологічні ритми"

Про матеріал
Презентація до проєкту "Біологічні ритми" містить опис проєкту, етапи реалізації, результати досліджень у формі діаграм, кейс із додатковими матеріалами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Біологічні ритми

Номер слайду 2

Проект з основ здоров’яу 9 класі«Біологічні ритми» Снісар Інна Миколаївна, вчитель Новомиргородського лыцею №1 Тривалість – два тижніУчасники: учні, батьки, учителі, лікар, бібліотекар

Номер слайду 3

Характеристика проекту. Тема проекту. Біологічні ритми. Мета: провести аналіз літератури з даної тематики, узагальнити інформацію про біоритми, їх види та вплив на процеси життєдіяльності; значення сну для людини;поглибити свої знання з даної теми;розглянути вплив типу біоритму на працездатність;за допомогою тесту визначити тип біологічного профілю учнів 8-9кл.; з‘ясувати рівень навчальних досягнень кожного типу, дослідити, як відбувається зміна самопочуття та успішності у різних типів біоритмів протягом дня;розробити рекомендації щодо оптимізації навчального процесу з урахуванням біологічних ритмів;популяризувати інформацію- ;  

Номер слайду 4

Ключове питання: як біоритми впливають на здоров’я. Тематичні питання: поняття про біоритми; сон та його значення для підлітків. Обгрунтування вибору проекту: викликати інтерес до даної теми та дбайливе   ставлення до свого здоров’я Актуальність теми проекту: - роботодавці тестують своїх співробітників на предмет хронотипів для оптимізації робочого процесу; - обов’язковим пунктом особової справи новобранця, наприклад, ізраїльської армії - опис його біологічного ритму; - стають популярними альтернативні форми зайнятості: фріланс, позмінна робота, аутосорсинг і т.д.; - диференційоване навчання

Номер слайду 5

Завдання. Створити кейс «Біологічні ритми. Сон»Провести «Свято здоров’я»Підготувати відео «Один день із життя жайворонка та сови»Дослідити типи біоритмів. Провести анкетування, скласти діаграми. Організувати зустріч із лікарем та скласти рекомендаціїПереглянути фільм «Таємниці сну»Опрацювати додаткові джерела. З батьками заповнити картки настрою

Номер слайду 6

Характеристика проектуза характером діяльності – інформаційно-дослідницькийза змістом – міжпредметний (основи здоров’я, біологія) за кількістю учасників – колективнийза тривалістю – середньотривалий  проектза ступенем самостійності – частково самостійний

Номер слайду 7

Учасники проекту. Медична сестра. Учні (здобувачі освіти)Батьки. Бібліотекар. Учителі

Номер слайду 8

Етапи реалізації проектуІ. Організаційно-підготовчий (підготовка до проектування, планування, визначення джерел інформації, вибір форми звіту, розподіл завдань між членами проекту)ІІ. Планування проектної діяльності пошуковий (власне проект) - дослідження (збір інформації, проведення анкетування, робота з літературою, спостереження за об’єктами, аналіз інформації, формулювання висновків,проведення інтерв’ю)ІІІ. Підсумковий (узагальнення та класифікація зібраних матеріалів, підготовка до презентації)ІV. Презентація проекту (кінцевий результат)V. Оцінка проектної діяльності та її результатів колективне обговорення, самооцінка результатів)

Номер слайду 9

Завдання групам1група «Науковці»: опрацювати додаткові джерела; створити кейс «Біологічні ритми. Сон»2 група «Дослідники»: визначити типи біоритмів серед учнів 8-9 класів; дослідити залежність біоритму та рівня навчальних досягнень учнів; створити та разом з батьками заповнити карту настрою3 група «Лікарі»: провести зустріч із лікарем (медсестрою) та розробити рекомендації для оптимізації освітнього процесу з урахуванням біологічних ритмів та правила здорового сну4група «Журналісти»: взяти інтерв’ю, створити відео «Один день із життя жайворонка та сови»5 група «Режисери»: організувати та провести захід «Свято здоров’я»

Номер слайду 10

Реалізація проекту

Номер слайду 11

Визначення типу біологічного ритму. Було протестовано 49 учнів за допомогою тесту на визначення хронотипу та встановлено їхні біологічні профілі. 41% становлять жайворонки, 13% - голуби, 46% - сови.

Номер слайду 12

Рівень навчальних досягнень учнів залежно від типу біологічного профілю

Номер слайду 13

Рівень досягнень учнів протягом дня

Номер слайду 14

«Карта настрою»Настрій: Поганий Задовільний Хороший. Таблиця настрою: «Сови»Третя половина дня       Друга половина дня       Перша половина дня        Понеділоквівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Субота. Неділя

Номер слайду 15

Таблиця настрою: «Жайворонки»Таблиця настрою: «Голуби»Третя половина дня       Друга половина дня       Перша половина дня        Понеділоквівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Субота. Неділя. Третя половина дня       Друга половина дня       Перша половина дня        Понеділоквівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Субота. Неділя

Номер слайду 16

РекомендаціїВплив біоритмів на здоров’я. У роботі з дітьми варто враховувати, що існує пряма залежність між часом доби та біологічним профілем дітей, що створює позитивний чи негативний вплив на їхню працездатність. Учні з ранковим біологічним типом активніше працюють і більш працездатні в ранковий час, тому займатися розумовою діяльністю їм краще у першій половині дня, а дітям із вечірнім біологічним типом — у другій. Було б добре організувати навчання у 2 зміни, або розділити учнів на підгрупи, які мали б різний розклад відповідно до типу біологічного профілю. Наприклад, учням із профілем сова у першій половині дня ставити уроки, які не вимагають значної розумової працездатності, а жайворонкам та голубам – навпаки. Спосіб життя у відповідністі зі своїми біоритмами сприяє збереженню здоров'я!

Номер слайду 17

Правила здорового сну. Вставайте завжди в один і той же час, незалежно від того, будні це чи вихідний день. Лягайте спати тільки при появі сонливості. Не змушуйте себе насильно заснути. У спальні повинно бути трохи прохолодніше, це сприяє здоровому сну. Не їжте перед сном Випийте перед сном склянку трав'яного чаю, теплого молока Прийміть розслаблюючу ванну Увечері не ведіть жвавих розмов, не дивіться фільми, що збуджують нервову систему Заняття перед сном повинні бути спокійними

Номер слайду 18

Кейсhttps://drive.google.com/drive/folders/1 YWo. QNSw. RVq. L_l. QQw. Mb. U3h1t. A5l3xda. Vt?usp=sharingабо. Додаток 1

Номер слайду 19

Відео https://drive.google.com/file/d/1a. Cgk-LMA4g7y. FYIk. Ue8bbsz. Djbi2 FJt. V/view?usp=sharingабододаток 2

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Снісар Інна
До підручника
Основи здоров`я 9 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
4 квітня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку