Програма з Основ здоров’я, 9 клас
Складена орієнтовно на дітей з особливими освітніми потребами
Вчитель: Марченко Ірина Олександрівна
№/ № |
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя |
1 |
Учень матиме уявлення про основні навички здорового способу життя; -за допомогою вчителя зможе виробити навички здорового способу життя, дотримуватиметься правил здорового способу життя; |
Здоровий спосіб життя Здоровий спосіб життя як умова збереження та зміцнення здоров’я. Складові здорового способу життя. Формування здорового способу життя. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
2 |
Учень матиме уявлення про основні навички здорового способу життя; -за допомогою вчителя зможе виробити навички здорового способу життя, дотримуватиметься правил здорового способу життя; |
Здоровий спосіб життя Здоровий спосіб життя як умова збереження та зміцнення здоров’я. Складові здорового способу життя. Формування здорового способу життя. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
3 |
Вмітиме відрізняти особистий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками; під керівництвом педагога намагатиметься стежити за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя; |
Шкідливі звички Сучасні проблеми наркоманії та токсикоманії, алкоголізму та тютюнопаління. Негативний вплив на стан здоров'я людини наркотиків, тютюну та алкоголю. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
4 |
Вмітиме відрізняти особистий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками; під керівництвом педагога намагатиметься стежити за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя; |
Шкідливі звички Сучасні проблеми наркоманії та токсикоманії, алкоголізму та тютюнопаління. Негативний вплив на стан здоров'я людини наркотиків, тютюну та алкоголю. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
5. |
Вмітиме управляти своєю поведінкою і вибиратися із натовпу, а також не піддаватися на провокаційні дії, |
Здоров’язбережувальна поведінка Власні дії, що можуть допомогти уникнути та позбавитися наркотичної, тютюнової та алкогольної залежності. |
Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми |
|
6 |
Вмітиме управляти своєю поведінкою і вибиратися із натовпу, а також не піддаватися на провокаційні дії, |
Здоров’язбережувальна поведінка Власні дії, що можуть допомогти уникнути та позбавитися наркотичної, тютюнової та алкогольної залежності. |
Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми |
|
7 |
Учень вмітиме за інструкцією відтворюватиме правила безпечного користування електричними приладами Знатиме та намагатиметься дотримуватися правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні, |
Пожежна безпека Пожежна безпека електричних мереж. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму. Правила гасіння пожеж, викликаних електричним струмом. |
Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми |
|
8 |
Учень вмітиме за інструкцією відтворюватиме правила безпечного користування електричними приладами.
|
Пожежна безпека Пожежна безпека електричних мереж. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму.
|
Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової ситуації |
|
9 |
Знатиме та намагатиметься дотримуватися правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні, |
Правила гасіння пожеж, викликаних електричним струмом. |
Елементи ігрової ситуації |
|
10 |
Учень дотримуватиметься правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні, квартирі |
Побутова безпека Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням. |
Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової ситуації |
|
11 |
Учень дотримуватиметься правил пожежної безпеки вдома, в квартирі. |
Побутова безпека Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням. |
Інформаційно-комунікаційні технології. |
|
12 |
Учень вмітиме розпізнавати транспортні засоби, знатиме правила безпечної поведінки на дорозі |
Безпека пасажира мотозасобу та вантажного автомобіля Основні відомості про мотозасоби. Види мотозасобів (мотоцикл, скутер, мотороллер, мопед). |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
13 |
Учень вмітиме розпізнавати транспортні засоби, знатиме правила безпечної поведінки на дорозі |
Безпека пасажира мотозасобу та вантажного автомобіля Основні відомості про мотозасоби. Види мотозасобів (мотоцикл, скутер, мотороллер, мопед). |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
14 |
Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП |
Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
15 |
Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП |
Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
16 |
Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП |
Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
17 |
Учень вмітиме розрізняти основні дорожні знаки. Знатиме значення кольорів світлофора |
Організація дорожнього руху. Правила дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі. Регулювання дорожнього руху: регулювальник, світлофор, знаки, розмітка.Основні правила руху дорогою та через перетини. Дорожні знаки. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
18 |
Учень вмітиме розрізняти основні дорожні знаки. Знатиме значення кольорів світлофора |
Основні правила руху дорогою та через перетини. Дорожні знаки. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
19 |
Учень вмітиме за допомогою вчителя та малюнків розрізняти природні явища |
Забруднення навколишнього середовища Вплив сільськогосподарської діяльності людини на стан навколишнього середовища. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
20 |
Учень вмітиме розрізняти безпечні та небезпечні місця за допомогою наочності та вчителя |
Небезпечність купання та риболовлі у місцях зливу промислових відходів; водоймищах, розташованих біля смітників та промислових підприємств; |
|
|
21 |
Учень вмітиме розрізняти безпечні та небезпечні місця за допомогою наочності та вчителя |
Служби охорони громадського порядку. |
Елементи ігрового методу. Інформаційно-комунікаційні технології |
|
22 |
Учень матиме уявлення про існування зон криміногенного характеру, місця їх знаходження у своєму населеному пункті |
Поліція. Її функції по захисту життя та гідності людини. Поняття покарання. Система кримінальних покарань. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
23 |
Учень матиме уявлення про існування зон криміногенного характеру, місця їх знаходження у своєму населеному пункті |
Поліція. Її функції по захисту життя та гідності людини. Поняття покарання. Система кримінальних покарань. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
24 |
Учень за інструкцією відтворюватиме правила поведінки при зустрічах з хуліганами, шахраями. |
Населений пункт як соціальне середовище. Визначення небезпечних зон в місцях проживання. |
Ігровий метод. Інформаційно-комунікаційні технології, елементи ігрової ситуації |
|
25 |
Учень за інструкцією відтворюватиме правила поведінки при зустрічах з хуліганами, шахраями. |
Населений пункт як соціальне середовище. Визначення небезпечних зон в місцях проживання. |
Ігровий метод |
|
26 |
Учень під керівництвом вчителя намагатиметься самостійно знаходити шляхи виходу з небезпечної ситуації загрози насилля; |
Поведінка людини в умовах великих населених пунктів. Самозахист. |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
27 |
Учень під керівництвом вчителя намагатиметься самостійно знаходити шляхи виходу з небезпечної ситуації загрози насилля; |
Поведінка людини в умовах великих населених пунктів. Самозахист |
Інформаційно-комунікаційні технології |
|
28 |
Моделювання ситуацій |
|
|
|
29 |
Моделювання ситуацій |
|
|
|
30 |
Моделювання ситуацій |
|
|
|
31 |
Моделювання ситуацій |
|
|
|
32 |
Резервний урок |
|
|
|