Програма з основ здоров'я для дітей з ООП

Про матеріал
Програма з основ здоров’я для 9 класу складена ідповідно програми та орієнтуючьсь на дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Програма з Основ здоров’я, 9 клас

Складена орієнтовно на дітей з особливими освітніми потребами

Вчитель: Марченко Ірина Олександрівна

 

/ №

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/ півріччя

1

Учень матиме уявлення про основні навички здорового способу життя;

-за допомогою вчителя зможе

виробити навички здорового способу життя, дотримуватиметься правил здорового способу життя;

Здоровий спосіб життя

Здоровий спосіб життя як умова збереження та зміцнення здоров’я.

Складові здорового способу життя.

Формування здорового способу життя.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

2

Учень матиме уявлення про основні навички здорового способу життя;

-за допомогою вчителя зможе

виробити навички здорового способу життя, дотримуватиметься правил здорового способу життя;

Здоровий спосіб життя

Здоровий спосіб життя як умова збереження та зміцнення здоров’я.

Складові здорового способу життя.

Формування здорового способу життя.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

3

Вмітиме відрізняти особистий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками;

під керівництвом педагога намагатиметься стежити за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя;

Шкідливі звички

Сучасні проблеми наркоманії та токсикоманії, алкоголізму та тютюнопаління. Негативний вплив на стан здоров'я людини наркотиків, тютюну та алкоголю.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

4

Вмітиме відрізняти особистий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками;

під керівництвом педагога намагатиметься стежити за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя;

Шкідливі звички

Сучасні проблеми наркоманії та токсикоманії, алкоголізму та тютюнопаління. Негативний вплив на стан здоров'я людини наркотиків, тютюну та алкоголю.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

5.

Вмітиме управляти своєю поведінкою і вибиратися із натовпу, а також не піддаватися на провокаційні дії,

Здоров’язбережувальна поведінка

Власні дії, що можуть допомогти уникнути та позбавитися наркотичної, тютюнової та алкогольної залежності.

Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми

 

6

Вмітиме управляти своєю поведінкою і вибиратися із натовпу, а також не піддаватися на провокаційні дії,

Здоров’язбережувальна поведінка

Власні дії, що можуть допомогти уникнути та позбавитися наркотичної, тютюнової та алкогольної залежності.

Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми

 

7

Учень вмітиме за інструкцією відтворюватиме правила безпечного користування електричними приладами

Знатиме та намагатиметься дотримуватися правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні,

Пожежна безпека

Пожежна безпека електричних мереж. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму.

Правила гасіння пожеж, викликаних електричним струмом.

Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової форми

 

8

Учень вмітиме за інструкцією відтворюватиме правила безпечного користування електричними приладами.

 

Пожежна безпека

Пожежна безпека електричних мереж. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму.

 

Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової ситуації

 

9

Знатиме та намагатиметься дотримуватися правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні,

Правила гасіння пожеж, викликаних електричним струмом.

Елементи ігрової ситуації

 

10

Учень дотримуватиметься правил пожежної безпеки у навчальних кабінетах, в громадському приміщенні, квартирі

Побутова безпека

Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням.

Інформаційно-комунікаційні технології. Елементи ігрової ситуації

 

11

Учень дотримуватиметься правил пожежної безпеки вдома, в квартирі.

Побутова безпека

Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням.

Інформаційно-комунікаційні технології.

 

12

Учень вмітиме розпізнавати транспортні засоби, знатиме правила безпечної поведінки на дорозі

Безпека пасажира мотозасобу та вантажного автомобіля

Основні відомості про мотозасоби.

Види мотозасобів (мотоцикл, скутер, мотороллер, мопед).

Інформаційно-комунікаційні технології

 

13

Учень вмітиме розпізнавати транспортні засоби, знатиме правила безпечної поведінки на дорозі

Безпека пасажира мотозасобу та вантажного автомобіля

Основні відомості про мотозасоби.

Види мотозасобів (мотоцикл, скутер, мотороллер, мопед).

Інформаційно-комунікаційні технології

 

14

Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП

Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

15

Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП

Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

16

Учень знатиме як правильно згрупуватися під час ДТП

Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

17

Учень вмітиме розрізняти основні дорожні знаки.

Знатиме значення кольорів світлофора

Організація дорожнього руху.

Правила дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі.

Регулювання дорожнього руху: регулювальник, світлофор, знаки, розмітка.Основні правила руху дорогою та через перетини.

Дорожні знаки.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

18

Учень вмітиме розрізняти основні дорожні знаки.

Знатиме значення кольорів світлофора

Основні правила руху дорогою та через перетини.

Дорожні знаки.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

19

Учень вмітиме за допомогою вчителя та малюнків розрізняти природні явища

Забруднення навколишнього середовища

Вплив сільськогосподарської діяльності людини на стан навколишнього середовища.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

20

Учень вмітиме розрізняти безпечні та небезпечні місця за допомогою наочності та вчителя

Небезпечність купання та риболовлі у місцях зливу промислових відходів; водоймищах, розташованих біля смітників та промислових підприємств;

 

 

21

Учень вмітиме розрізняти безпечні та небезпечні місця за допомогою наочності та вчителя

Служби охорони громадського порядку.

Елементи ігрового методу. Інформаційно-комунікаційні технології

 

22

Учень матиме уявлення про існування зон криміногенного характеру, місця їх знаходження у своєму населеному пункті

Поліція. Її функції по захисту життя та гідності людини.

Поняття покарання. Система кримінальних покарань.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

23

Учень матиме уявлення про існування зон криміногенного характеру, місця їх знаходження у своєму населеному пункті

Поліція. Її функції по захисту життя та гідності людини.

Поняття покарання. Система кримінальних покарань.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

24

Учень за інструкцією відтворюватиме правила поведінки при зустрічах з хуліганами, шахраями.

Населений пункт як соціальне середовище. Визначення небезпечних зон в місцях проживання.

Ігровий метод. Інформаційно-комунікаційні технології, елементи ігрової ситуації

 

25

Учень за інструкцією відтворюватиме правила поведінки при зустрічах з хуліганами, шахраями.

Населений пункт як соціальне середовище. Визначення небезпечних зон в місцях проживання.

Ігровий метод

 

26

Учень під керівництвом вчителя намагатиметься самостійно знаходити шляхи виходу з небезпечної ситуації загрози насилля;

Поведінка людини в умовах великих населених пунктів. Самозахист.

Інформаційно-комунікаційні технології

 

27

Учень під керівництвом вчителя намагатиметься самостійно знаходити шляхи виходу з небезпечної ситуації загрози насилля;

Поведінка людини в умовах великих населених пунктів. Самозахист

Інформаційно-комунікаційні технології

 

28

Моделювання ситуацій

 

 

 

29

Моделювання ситуацій

 

 

 

30

Моделювання ситуацій

 

 

 

31

Моделювання ситуацій

 

 

 

32

Резервний урок

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Трофімова Тетяна Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевель Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 листопада 2019
Переглядів
3262
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку