Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 9 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину

Про матеріал
Представлений матеріал може бути використаний для реалізації проміжного контролю за результативністю однієї з форм дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину. Дидактичний матеріал до уроків української мови у 9 класі скомпонований блоками за темами, винесеними на опрацювання здобувачами освіти.
Перегляд файлу

Українська мова, 9 клас

І блок проміжних контролюючих завдань

Двокрапка й тире у складному безсполучниковому реченні

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Уважно прочитай безсполучникові складні речення, розстав у них пропущені розділові знаки.

В Україні найбільший запас марганцевої руди в світі, 2,3 мільярди тонн це близько 11% від усіх покладів планети. А ще у нас немало залізної руди 7% світового запасу. Український духовий інструмент трембіта найдовший духовий інструмент у світі її довжина може досягати 3 м, а діаметр 33 мм. За давньою традицією трембіта звучить на всіх урочистостях на святах чи важливих подіях у Карпатах.

2.Установи відповідність між безсполучниковим складним реченням і визначенням смислового зв'язку, наявного між його частинами. Нижче, під завданням, напиши нерозгорнуті відповіді.

1. Перша частина виражає умову, за якої можлива дія другої частини

А Я входжу в ліс – трава стає навшпиньки, кошлатий морок лапу подає.

2. Друга частина розкриває причину дії, про яку йдеться у першій частині

Б Сіроманець уже не котився – його котив вітер.

3. Друга частина розкриває, пояснює чи уточнює зміст першої частини

В У корови були різні роги: один довгий, красиво вигнутий, стримів угору, другий, скручений у бійці, ліз прямо в око.

4.Перша й друга частини повідомляють про події, які протиставляються

Г Зробив діло – гуляй сміло.

 

Д Чумаки не могли оминути Кременчука: тут була переправа з лівого берега на правий.

_____________________________________________________________________________-

 

ІІ блок проміжних контролюючих завдань

Складні речення зі сполучниковим (сурядним і підрядним) та безсполучниковим зв'язком

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1. З кожної групи речень утвори і запиши одне речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.

1.1. Йшли далі через ліс. Ліс, міняючись, начебто кращав. Краса його набирала все нової сили. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.2. Пташки не вгавали. Ми уважно вслухались. Їхній спів сповнювався нових відтінків.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 1.3. Ті ж самі птахи щебетали одну й ту саму пісню. Хотілося думати, що співають вони іншу. Від неї можна відчувати одмінні насолоду.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку