Протокол №2 команди супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Зразок протоколу №2 засідання команди психолого-педагогічного супроводу. за перше півріччя
Перегляд файлу

Гімназія № 2 з дошкільним відділенням Павлоградської міської ради

 

Протокол № 2

засідання команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами Чорного Віктора Сергійовича, здобувача освіти 8-А класу

 

27 грудня 2022 р.

Голова зборів Педосенко Л.О. - заступник директора з навчально-виховної роботи.

Секретар Яковенко М.М. - асистент учителя.

Присутні члени команди супроводу: Курищенко А. В.. Рильська Т.А., Рачок І.О., Хандрига Л.Л.

 

Порядок денний:

Обговорення результатів корекційно-розвивальної роботи, моніторинг розвитку ІПР здобувача освіти  8 класу ____________ на  кінець1 семестру 2022-2023 навчального року  (дистанційне навчання в умовах воєнного часу)

 

СЛУХАЛИ:

Педосенко Л.О., яка нагадала , що команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного і успішного навчання дітей з ООП. Команда моніторить  виконання ІПР, вносить зміни, щоб організувати якісне навчання дитини з ООП в інклюзивному класі.

 

ВИСТУПИЛИ:

 

  1. Курищенко А.В.- класний керівник 8-А класу, яка повідомила, що ________ за 1 семестр має середній рівень знань. Під час дистанційного навчання приєднувався майже на всі уроки, але завдання виконував не в повному обсязі. Письмові роботи виконував неохайно, з помилками. Ставлення до навчання недостатньо позитивне, а до виконання робіт байдуже. Навчально-пізнавальними уміннями володіє на рівні копіювання зразка способу дії. Важко дається математика, фізика, хімія. Потребує постійної допомоги вчителя, асистента вчителя. Заняття з практичним психологом, вчителем дефектологом, реабілітологом не проводились.

 

 

  1. Яковенко М.М.- асистент вчителя повідомив, що в дитини інтерес до навчання низький. Під час заняття Віктор неуважний, часто не відповідає на запитання вчителя, мовчить. Інтерес до співпраці нестійкий. Дитина потребує збільшення часу під час виконання завдань, додаткового контролю з боку батьків під час виконання робіт.
  2. Хандрига Л.Л.-учитель зарубіжної та української літератури повідомила, що Віктор приєднувався на всі уроки,  виконував завдання. Знання оцінювались на середньому рівні.

 

4.  Чорна Н.В.(мама) повідомила, що для дитини створені умови для дистанційного навчання, є комп’ютер, місце для занять.

 

УХВАЛИЛИ:

 

  1. Продовжити  роботу над корекційно-розвивальними завданнями на 2 семестр 2022-2023 навчального року

 2. Індивідуальну програму розвитку залишити без змін.

   3. Рекомендувати батькам контролювати виконання завдань сина і роботу дитини з комп’ютером.

 

Голова зборів                                                     Л. Педосенко

 

Секретар                                                             М. Яковенко

 

Члени команди супроводу:

 

Курищенко А.В.

 

Рильська Т.А.

 

Хандрига Л.Л.

 

Рачок І. О.                    

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хруленко Катерина
    Дуже дякую за протокол
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
2 січня 2023
Переглядів
15975
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку