Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу ЗЗСО відповідно до Постанови №957 від 15 вересня 2021 року для 2 рівня підтримки, 6 клас, ЗПР

Про матеріал
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям з особливими освітніми потребами у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 в результаті засідання команди психолого-педагогічного, за участі фахівця ІРЦ та батьків заклади мають визначити рівень підтримки учнів, що знаходяться на інклюзивному навчанні та категорію їхніх освітніх труднощів. Даний протокол є примірним зразком для 2 рівня підтримки учня з ЗПР.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ  №4

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

учня 6-Б классу Іванова Івана Івановича

 

Дата засідання «___»___________2022 р.

 

Голова засідання:

Секретар:

Присутні:

директор школи;

заступник директора з НВР;

класний керівник;

асистент учителя 6-Б класу;

вчитель математики;

вчитель англійської мови;

вчитель географії;

вчитель біології;

вчитель зарубіжної літератури;

вчитель історії;

вчитель-логопед;

фахівець(консультант) інклюзивно-ресурсного центру;

практичний психолог;

соціальний педагог;

шкільна медсестра;

мати учня.

 

Всього: 16чоловік

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Обговорення  результатів   навчальних досягнень  та надання корекційно-розвиткових послуг за І семестр 2021-2022 н.р.
  2. Визначення рівня підтримки учня.
  3. Розроблення та виконання ІПР.

 

  1. СЛУХАЛИ:

*******класний керівник 6-Бкласу довела до  відома присутніх, що згідно висновку про   комплексну психолого-педагогічну оцінку  розвитку дитини від 18.06.2020 р. №458 Іванов Іван навчається за типовою освітньою програмою закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, як ресурс використовується адаптована програма.Класний керівник оголосила  результати  виконання індивідуальної програми розвитку за І семестр 2021-2022 н.р. (Додається моніторинг навчальних досягнень учня за І семестр 2021-2022 н.р.).

ІПР має відповідати ІІ рівню підтримки, слід адаптувати зміст навчання, враховуючи індивідуальні можливості учня.

 

ВИСТУПИЛИ: ******практичний психолог, яка повідомила, що інтерес до освітнього процесу учня низький. Поведінка емоційна. Увага учня при зосередженні не вбачає головного і істотного, важко зосереджує увагу на неясному, незрозумілому та неосмисленому матеріалі. Процеси сприймання Івана мимовільні та уповільнені, відсутній систематичний аналіз властивостей і якостей предметів, слабка диференційованість. Пам'ять учня характеризується повільним темпом та  відзначаються труднощі в пригадуванні, краще запам’ятовує щось яскраве, цікаве та наочний матеріал. Мислення – аналіз навчального матеріалу відбувається в наочно – дійовому і наочно-образному плані, фіксує ті властивості, які лежать на поверхні. Уява Івана – продуктивна, спирається на конкретні предмети, але на перше місце вже виступає слово. Значні труднощі в роботі, що потребує зосередженості, Івана відволікає будь-який сторонній подразник. Спостерігається недостатня пізнавальна активність, швидка втомлюваність, що призводить до зниження працездатності, що негативно впливає на засвоєння знань. Освітня діяльність учня – має низький рівень знань відповідно до програмних вимог. Відтворює частину навчального матеріалу, але допускає окремі неточності. Виконує дії та завдання в аналогічних умовах. Самостійно учень не диференціює та не називає геометричні фігури. Має труднощі під час запам’ятовування таблиці множення та віршів. З допомогою вміє аналізувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати та встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Читає по складах, темп читання нижче норми. Відзначається неправильне розуміння і, отже, неточне використання слів. Не вміє підтримувати бесіду, може ставити запитання лише у випадках зацікавленості предметом. Не достатньо сформована техніка письма, пропускає літери в словах. Обчислення виконує за допомогою пальців. Учень має труднощі під час виконання письмових самостійних та контрольних робіт. Завдання, що вимагають застосування навичок читання та письма, призводять до уповільненого темпу під час їх виконання.

СЛУХАЛИ:

******** (заст.дир. з НВЧ), яка довела до відома, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям з особливими освітніми потребами у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 на  засіданні команди психолого-педагогічного супроводу, за участі фахівця ІРЦ та батьків маємо визначити рівень підтримки учня.

ВИСТУПИЛИ: ******* фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру, зазначила, що в результаті перегляду  індивідуальної програми розвитку Іванова Івана, учня 6-Б класу, враховуючи комплексну психолого-педагогічну оцінку та моніторинг навчальних досягнень учня за І семестр 2021-2022н.р., рекомендовано визначити категорію освітніх труднощів.

Іван потребує  ІІ рівня підтримки (труднощі легкого ступеня прояву) в освітньому процесі відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО. Та послуг асистента вчителя.

Іванов Іван потребує  корекційно-розвиткових послуг 2 години.

  1. СЛУХАЛИ:

******* , класний керівник, щодо розроблення ІПР для Іванова Івана відповідно додатку 3 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО .

  • Приймати участь у розроблені й виконанні ІПР дитини;
  • Закріплювати навички організованої поведінки в закладі освіти, на вулиці;
  • Розвивати під час ігор вербальні та невербальні засоби спілкування, збагачувати словниковий запас дитини;
  • Формувати вміння гратися поруч, розвивати нетривалі форми ігрової взаємодії;
  • Формувати вміння виконувати трудові доручення, пов’язані з господарською-побутовою працею;
  • Виховувати позитивне ставлення до праці;
  • Співпраця  з учасниками освітнього процесу,  батьками та фахівцями (консультантами)  інклюзивно-ресурсного центру;

Войтенко Н.О., асистента вчителя:

  • приймати участь у розробленні й виконанні індивідуальної програми розвитку дитини,
  • індивідуальний підхід до виконання завдань учнем під час його роботи разом з іншими учнями у класі,
  • здійснювати соціально-педагогічний супровід,
  • допомагати виконувати різні завдання,
  • залучати до різних видів діяльності,
  • проводити навчальні, виховні, соціально-адаптаційні заходи,
  • адаптувати навчальні програми,
  • співпраця  з учасниками освітнього процесу,  батьками та фахівцями(консультантами) інклюзивно-ресурсного центру;

 

УХВАЛИЛИ:

1. Дану  інформацію взяти до уваги та використатипід час навчання і виховання особи  відповідно до вікових та індивідуальних особливостей.

2. Іванов Іван потребує ІІ рівня підтримки в освітньому процесі та послуг асистента вчителя.

3. Впродовж двох тижнів оновити ІПР відповідно до визначеногоІІ рівня підтримки та рекомендацій фахівця (консультанта)ІРЦ.

4. Визначити проведення  корекційно-розвиткових послуг у загальній кількості 2 години на тиждень.

За – 16чоловік

Утрималося – 0 чоловік

Проти – 0 чоловік

 

Головучий *********

 

Секретар*****

 

__________________********

__________________********

__________________********

__________________************.

__________________***********

__________________************

__________________************

__________________***********

__________________*****************

__________________*********

__________________***********

__________________*********

__________________**************

__________________****************

__________________***********

__________________************

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Акіменко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Камерле Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
17 січня 2022
Переглядів
11354
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку