ПРОТОКОЛ №4
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
учня 6-Б классу Іванова Івана Івановича
Дата засідання «___»___________2022 р.
Голова засідання:
Секретар:
Присутні:
директор школи;
заступник директора з НВР;
класний керівник;
асистент учителя 6-Б класу;
вчитель математики;
вчитель англійської мови;
вчитель географії;
вчитель біології;
вчитель зарубіжної літератури;
вчитель історії;
вчитель-логопед;
фахівець(консультант) інклюзивно-ресурсного центру;
практичний психолог;
соціальний педагог;
шкільна медсестра;
мати учня.
Всього: 16чоловік
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
*******класний керівник 6-Бкласу довела до відома присутніх, що згідно висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини від 18.06.2020 р. №458 Іванов Іван навчається за типовою освітньою програмою закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, як ресурс використовується адаптована програма.Класний керівник оголосила результати виконання індивідуальної програми розвитку за І семестр 2021-2022 н.р. (Додається моніторинг навчальних досягнень учня за І семестр 2021-2022 н.р.).
ІПР має відповідати ІІ рівню підтримки, слід адаптувати зміст навчання, враховуючи індивідуальні можливості учня.
ВИСТУПИЛИ: ******практичний психолог, яка повідомила, що інтерес до освітнього процесу учня низький. Поведінка емоційна. Увага учня при зосередженні не вбачає головного і істотного, важко зосереджує увагу на неясному, незрозумілому та неосмисленому матеріалі. Процеси сприймання Івана мимовільні та уповільнені, відсутній систематичний аналіз властивостей і якостей предметів, слабка диференційованість. Пам'ять учня характеризується повільним темпом та відзначаються труднощі в пригадуванні, краще запам’ятовує щось яскраве, цікаве та наочний матеріал. Мислення – аналіз навчального матеріалу відбувається в наочно – дійовому і наочно-образному плані, фіксує ті властивості, які лежать на поверхні. Уява Івана – продуктивна, спирається на конкретні предмети, але на перше місце вже виступає слово. Значні труднощі в роботі, що потребує зосередженості, Івана відволікає будь-який сторонній подразник. Спостерігається недостатня пізнавальна активність, швидка втомлюваність, що призводить до зниження працездатності, що негативно впливає на засвоєння знань. Освітня діяльність учня – має низький рівень знань відповідно до програмних вимог. Відтворює частину навчального матеріалу, але допускає окремі неточності. Виконує дії та завдання в аналогічних умовах. Самостійно учень не диференціює та не називає геометричні фігури. Має труднощі під час запам’ятовування таблиці множення та віршів. З допомогою вміє аналізувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати та встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Читає по складах, темп читання нижче норми. Відзначається неправильне розуміння і, отже, неточне використання слів. Не вміє підтримувати бесіду, може ставити запитання лише у випадках зацікавленості предметом. Не достатньо сформована техніка письма, пропускає літери в словах. Обчислення виконує за допомогою пальців. Учень має труднощі під час виконання письмових самостійних та контрольних робіт. Завдання, що вимагають застосування навичок читання та письма, призводять до уповільненого темпу під час їх виконання.
СЛУХАЛИ:
******** (заст.дир. з НВЧ), яка довела до відома, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям з особливими освітніми потребами у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 на засіданні команди психолого-педагогічного супроводу, за участі фахівця ІРЦ та батьків маємо визначити рівень підтримки учня.
ВИСТУПИЛИ: ******* фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру, зазначила, що в результаті перегляду індивідуальної програми розвитку Іванова Івана, учня 6-Б класу, враховуючи комплексну психолого-педагогічну оцінку та моніторинг навчальних досягнень учня за І семестр 2021-2022н.р., рекомендовано визначити категорію освітніх труднощів.
Іван потребує ІІ рівня підтримки (труднощі легкого ступеня прояву) в освітньому процесі відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО. Та послуг асистента вчителя.
Іванов Іван потребує корекційно-розвиткових послуг 2 години.
******* , класний керівник, щодо розроблення ІПР для Іванова Івана відповідно додатку 3 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО .
Войтенко Н.О., асистента вчителя:
УХВАЛИЛИ:
1. Дану інформацію взяти до уваги та використатипід час навчання і виховання особи відповідно до вікових та індивідуальних особливостей.
2. Іванов Іван потребує ІІ рівня підтримки в освітньому процесі та послуг асистента вчителя.
3. Впродовж двох тижнів оновити ІПР відповідно до визначеногоІІ рівня підтримки та рекомендацій фахівця (консультанта)ІРЦ.
4. Визначити проведення корекційно-розвиткових послуг у загальній кількості 2 години на тиждень.
За – 16чоловік
Утрималося – 0 чоловік
Проти – 0 чоловік
Головучий *********
Секретар*****
__________________********
__________________********
__________________********
__________________************.
__________________***********
__________________************
__________________************
__________________***********
__________________*****************
__________________*********
__________________***********
__________________*********
__________________**************
__________________****************
__________________***********
__________________************