Протоколи засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал

Шановні асистенти вчителів! Пропоную Вашій увазі зразки протоколів засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (2022-2023 навчальний рік).

Перегляд файлу

Протокол № 1

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

                          ЗЗСО ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

________________                                                                                              м…………

Голова засідання: ………….

Секретар: …………

Присутні:

………. директор;

………. заступник директора з НВР;

………. учитель  6-Б класу;

……….. асистент учителя 6-Б класу;

……….  вчитель-логопед;

……….   фахівець-консультант інклюзивно-ресурсного центру;

……….. практичний психолог;

………… шкільна медсестра;

………… мати учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Затвердження шкільного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

3. Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

4. Спостереження за учнем протягом двох тижнів з моменту початку навчання учня. Про проведення діагностики навичок, вмінь та знань учнів з особливими освітніми потребами.

5. Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі.

6. Визначення та узгодження відповідних супровідних послуг: консультації психолога, індивідуальні корекційно-розвиткові заняття, індивідуальні та групові психологічні заняття.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 ………. заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2022/2023 навчальний рік у ЗЗСО ………… згідно наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по школі. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої увійшли:

- ……….. заступник директора з навчально-виховної роботи;

- ……….. класовод  6-Б класу;

- ……….. асистент учителя 6-Б класу;

- ……….. практичний психолог;

- ……….. вчитель-логопед;

- ………..  фахівець ІРЦ.

 

1.2 ……….. – директора, яка запропонувала обрати керівником команди заступника директора з НВР ………. та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя 6-Б класу ………….

 

2.СЛУХАЛИ:

1.1. ………… вчителя-класовода 6-Б класу, яка розповіла про необхідність розробити, відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з ООП, Індивідуальну  програму розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1. ………- заступник директора з НВР, яка наголосила на переліку документів для організації роботи в інклюзивному класі.

1.2. Доручити членам команди підготовку окремих пунктів Індивідуальної програми розвитку. Наступне засідання провести 2023 року.

 

3.СЛУХАЛИ:

1.1. ……….- заступника директора з НВР, яка донесла до відома основні положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання групи фахівців команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (не менше 2 разів на семестр).

2. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) на 2022/2023 навчальний рік заступника з НВР- ………. секретарем команди психолого-педагогічного супроводу (одноголосно) асистента вчителя   ………на 2022/2023 навчальний рік.

3. Доручити членам Команди супроводу підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку.

4. Розподілити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:

- формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

- організація роботи складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- контроль за виконанням висновку ІРЦ;

-контроль за виконанням завдань  учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо своїх функцій;

- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;

- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

- моніторинг виконання ІПР.

5. Класоводу 6-Б класу (…………):

- забезпечення освітнього процесу дітей з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР;

- підготовка інформації для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, її сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

- участь у підготовці індивідуального навчального плану дітей з ООП;

- розробка індивідуальної начальної програми в закладі загальної середньої освіти;

- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

- створення належного мікроклімату в колективі;

- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/ освітнього плану дітей з ООП.

6. Асистенту вчителя (……………):

- спостереження за дітьми з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

- участь в організації освітнього процесу з дітьми з ООП;

- участь у розробці ІПР;

- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;

-  оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;

- підготовка для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;

- надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дітей з ООП.

 

Голосували:

_________за

_________ проти

_________утримався

 

 

 

Голова зборів                                                                                                ……………

 

Секретар зборів                                                                                            …………….

 

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

 

 

……………..

……………..

……………..

……………...

……………...

 

 

 

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

 

 

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 2

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

ЗЗСО …………

 

________________                                                                                              м………….

 

Голова засідання: ……….

Секретар: …………

Присутні:

…………. директор;

…………. заступник директора з НВР;

…………. учитель  6-Б класу;

…………. асистент учителя 6-Б класу;

………….  вчитель-логопед;

………….  фахівець-консультант інклюзивно-ресурсного центру;

………….. практичний психолог;

………….. шкільна медсестра;

………….. мати учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про розробку, відповідно до висновку комплексної психолого-педагогічної оцінки та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами, індивідуальної програми розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів.

2. Розробка індивідуальних навчальних плавнів для дітей з особливими освітніми потребами.

3. Вимоги до ведення щоденника спостережень розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 ………….. заступника директора з навчальної роботи, яка ознайомила членів Команди з правилами складання  ІПР та супроводу дитини з ООП. Розробляти програму відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів. ………. наголосила на окремих пунктах ІПР.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1. ………. вчитель 6-Б класу, ……… асистент вчителя, ознайомили присутніх з внесеними пропозиціями для індивідуальної програми розвитку для учня 6-Б  класу ……….. згідно висновків про комплексну  психолого-педагогічну  оцінку та згідно спостережень за учнем в умовах закладу освіти.

 

1.2. ……… вчитель 6-Б класу зауважила, що …… навчальний матеріал засвоює на рівні з однокласниками, але потребує  контролю і допомоги, адже йому важко переходити з одного виду роботи до іншого. Виникають труднощі щодо концентрації уваги. Важко учневі переказувати текст, писати власні висловлювання, в усній формі відповідати на тестові запитання. Розуміє основні правила поведінки в суспільстві. Бере участь у повсякденній життєдіяльності класу, у груповій роботі на уроках, спільних іграх, у класних виховних заходах.

 

1.3.  ………..., асистент вчителя звернула увагу на  досягненні позитивного результату у процесі формування адекватної самооцінки учня, здатності звертати увагу на свій внутрішній світ, усвідомлювати свої почуття. Добре сформовані пізнавальні процеси, вміє аналізувати, порівнювати, узагальнювати. Виявляє розуміння прочитаного: переказує  у правильній послідовності, визначає тему та ідею, запам’ятовує деталі, порівнює та протиставляє героїв, події, узагальнює, робить припущення. Сформованість навичок письма на середньому рівні - пише акуратно, проте процес значно уповільнений. Виконує практичні роботи, списує, конспектує, вступає в діалог, висловлює власну думку, логічно мислить. 

 

1.4. ………. фахівець ІРЦ зазначив, що в учня  підвищена втомлюваність. Якщо завдання зацікавило, то намагається самостійно виконати, хоча не завжди виходить. Не визначає причини свого емоційного стану та емоційного стану оточуючих, що негативно впливає на побудову дружніх стосунків та адаптації у колективі.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Членам команди психолого-педагогічного розглянути індивідуальну програму розвитку.

2. Затвердити ІПР учня 6-Б класу ……….

3.  Відмоніторити в подальшому динаміку засвоєння учнем відкоригованої ІПР за адаптованою програмою.

 

Голосували:

_________за

_________ проти

_________утримався

 

Голова зборів                                                                                                ……………..

 

Секретар зборів                                                                                            ……………….

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

 

 

…………….

……………..

……………..

………………

…………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

________________________

 

Протокол № 3

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

ЗЗСО …………………………

 

________________                                                                                              м…………

Голова засідання: ………

Секретар: …………

Присутні:

……….. директор;

……….. заступник директора з НВР;

……….. .учитель  6-Б класу;

……….. .асистент учителя 6-Б класу;

……….   фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру;

………… практичний психолог;

………… шкільна медсестра;

………… мати учня.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Моніторинг динаміки розвитку учня 6-Б класу ………. за підсумками 1 семестру 2022/2023 навчального року, згідно поставлених цілей ІПР.

 

1.     СЛУХАЛИ:

1.1 …………., асистент вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу  учня 6-Б класу знижений. На уроках  ……. дуже швидко втомлюється, погано утримує увагу на  навчальному предметі і завданнях. Зорова і слухова пам`ять розвинені на низькому рівні. Виконання вправ потребує збільшення часу, додаткового заохочення і стимуляції.

ВИСТУПИЛИ:

1.1……… класний керівник 6-Б класу акцентувала увагу, що  через особливості стану здоров`я учневі важко даються завдання на слух. Має довільну зорову та слухову пам'ять.  На уроках працює не в повну міру своїх сил. Читає  нижче норми, розуміє прочитане, списує тексти. Мислення переважно образне, потребує розвитку логічного мислення. Виконує завдання лише за  допомогою асистента вчителя. Самостійно виконує лише елементарні завдання (списування з підручника і карток). В колективі почуває себе комфортно, вільно. Учні класу ставляться до ……. толерантно.

1.2……….., логопед, у своєму виступі зазначили, що  у …… виникають труднощі під час виконання завдань з логічним навантаженням. Словниковий запас  відповідає віковій нормі, розуміє суть прочитаного тексту, переказує за допомогою навідних питань. Відмічаються порушення тонкої ручної моторики при письмі, графомоторні навички сформовані на низькому  рівні.

 

1.3……….. практичний психолог, зазначила, що хлопчик не завжди вміє керувати своєю поведінкою, інтерес до співпраці нестійкий, постійно вимагає зовнішньої підтримки з боку дорослого. В учня яскраво виражена  інертність, недостатня рухомість до мовленнєвого мислення, постійні труднощі переключення уваги, залежність продуктивності уваги від образності матеріалу.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Подану інформацію взяти до уваги і використати для навчання, розвитку і виховання дитини відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей потреб.

2. Вважати динаміку розвитку та навчання за І семестр 2022 – 2023 н.р., учня 6-Б класу  ……… позитивною.

 

 

Голова зборів                                                               …………..

Секретар зборів                                                           …………..

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

 

…………

…………

…………

………….

………….

 

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 4

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

ЗЗСО …………………………

 

________________                                                                                              м…………

Голова засідання: ………

Секретар: …………

Присутні:

……….. директор;

……….. заступник директора з НВР;

……….. .учитель  6-Б класу;

……….. .асистент учителя 6-Б класу;

……….   фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру;

………… практичний психолог;

………… шкільна медсестра;

………… мати учня.

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Моніторинг динаміки розвитку учня 6-Б класу ………. за 2022/2023 навчальний рік, згідно поставлених цілей ІПР.

2. Виконання корекційно-розвиткової програми для учня 6-Б класу ………..

3. Результати виконання індивідуального плану розвитку.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 ……… класного керівника 6-Б класу, яка провела  аналіз навчальних досягнень учня 6-Б класу з особливими освітніми ……………………….за ІІ семестр 2022/2023 навчального року. Учитель довела до відома присутніх, що учень потребує постійної допомоги і контролю з боку асистента вчителя та спонукання до навчальної діяльності. За період навчання проявив себе добрим та вихованим учнем. Мислення наочно-образне, пам'ять конкретно-образна, має достатній обсяг короткотривалої пам’яті, довготривала пам'ять носить епізодичний характер, увага не стійка, часто відволікається, потрібно постійно її підтримувати. ….. позитивно реагує на зауваження дорослих та однокласників. Дотримується правил оформлення письмових робіт, друкований текст списує без помилок. Читає повільно, по складам. Важко дається математика: не виконує прості задачі без допомоги додаткових запитань та карток. Англійська мова: самостійно не читає та не перекладає. Але знає букви прописні та списує текст без помилок.

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

1.1. …………., - асистента вчителя, яка довела до відома присутніх, що в процесі навчання  …………….. використовуються інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини. Диктанти пише з допомогою асистента. Будує усне  висловлювання за допомогою навідних питань. При виконанні орнаментів виникають труднощі з відтворенням послідовності деталей. При виготовленні аплікації потрібна допомога асистента вчителя.

Має достатньо друзів серед однокласників, користується повагою дітей та вчителів. Навички самообслуговування сформовані відповідно до віку.

 

1.2. ……………… практичний психолог, зазначила, що емоційний фон під час занять з учнем позитивний, присутній інтерес до співпраці. Має добрі результати під час виконання вправ на координацію рухів, любить ігри з пластиліном, аплікацію, розфарбовує малюнки на свій смак. Вміє аналізувати, порівнювати, класифікувати предмети за кольором, формою, кількістю, величиною. Дотримується інструкції при виконанні поставлених завдань. Переважає позитивний емоційний стан, здатний регулювати власну поведінку. 

 

2. СЛУХАЛИ:

2.1. ……….. заступника директора з навчально-виховної роботи, яка довела до відома присутніх, що згідно Висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку дитини  від ….. року № ІРЦ-….. учень ………. навчався за типовою загальноосвітньою програмою закладу освіти. Індивідуальна програма розвитку та індивідуальний навчальний план побудовані відповідно до визначеного рівня підтримки та рекомендацій. Програмовий матеріал засвоює згідно індивідуальної програми розвитку. Результати роботи з учня помітні, але працювати є над чим. Поставлені завдання досягнуті в повній мірі. Найкраще ….. освоїв такі предмети: ЯДС, літературне читання, інформатика, українська мова, фізкультура. Важче йому дається англійська мова та математика. Вся команда психолого-педагогічного супроводу активно працювала над виконанням ІПР у 2022/2023 н.р., що дало свої результати, про які повідомила у своєму звіті асистент. Кожен з учасників працював над своїми завданнями та активно підтримували зв’язок з батьками хлопчика. З дистанційним навчанням виникали труднощі, оскільки ….. швидко втомлювався.

 

3. ВИСТУПИЛИ:

3.1. ……… – фахівець-консультант інклюзивно-ресурсного центру, яка зазначила, що за певний проміжок часу , а саме за період навчання за ІІ семестр 2022/2-23  навчального року , проведені спостереження, діагностичні роботи, освітній моніторинг. Зауважила, що в індивідуальній програмі розвитку ………… з урахуванням поставлених цілей, рекомендовано знизити навантаження і збільшити кількість часу для опанування матеріалу, що передбачає адаптацію та модифікацію індивідуального навчального плану.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Перевести учня 6-Б  класу  ……. на наступний 2023/2024 навчальний рік.

2. Рекомендовано проведення повторної комплексної оцінки розвитку дитини у червні 2023 року.

 

Голосували:

_________за

_________ проти

_________утримався

 

 

 

Голова зборів                                                                                                ………..

 

Секретар зборів                                                                                            ………….

 

 

Члени команди психолого-педагогічного супроводу

 

…………

…………

…………

………….

………….

 

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

_______________________

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.4
Оригінальність викладу
4.4
Відповідність темі
4.6
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Смаль Богдана Вікторівна
    1 протокол абсолютно не повинен містити ті питання які висвітлені.Нажаль протоколи і порядки денні не якісні
    Загальна:
    2.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Котлярова Марина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чернецька Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Олішкевич Валентина Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шиндирук Олена Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 серпня 2023
Переглядів
38295
Оцінка розробки
4.5 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку