Урок 1.
Тема уроку: Прямий нападаючий удар. Верхня пряма подача.
Завдання уроку: навчити техніці прямого нападаючого удару; розвивати стрибучість; вдосконалювати верхню пряму подачу; формувати дисциплінованість, завзятість, наполегливість.
Місце проведення: спортивна зала
Обладнання: таблиця «Волейбол», тенісні і волейбольні м′ячі, гантелі.
Хід уроку:
І. Підготовча частина:
1. Шикування в шеренгу, привітання. Бесіда про самопочуття учнів.
2. Ознайомлення з темою та завданнями уроку. Інструктаж з ТБ.
3. Ходьба, прискорена ходьба, дріботливий біг.
4. Вправи з гантелями.
5. Естафети зі стрибками.
ІІ. Основна частина:
-
Передача м′яча через сітку по колу (звертається увага на техніку виконання верхньої передачі і своєчасне переміщення).
-
Вивчення техніки прямого нападаючого удару. Розповідь учителя про основні фази нападаючого удару за таблицею «Волейбол».
-
Імітація нападаючого удару (гравці шикуються у дві шеренги біля сітки): узгоджені рухи руками й ногами при виконанні нападаючого удару з одного і двох кроків; те саме – група розміщена в зоні 4 – вивчення розбігу з двох кроків; кидки тенісних мячів через сітку після розбігу поштовхом двох ніг, імітація удару. Гравець, який виконав вправу, переміщується в кінець колони.
-
Гравці шикуються у дві шеренги (обличчям один до одного) і , підкинувши м′яч, виконують удар так, щоб він відскочив від підлоги до іншого гравця ( без стрибка, в стрибку з одного кроку, в стрибку з двох кроків).
-
Виконання нападаючого удару через понижену сітку( м′яч для удару підкидає сам гравець).
-
Нападаючий удар із зони 2 після передачі вчителя із зони 3.
-
Верхня пряма подача через сітку. Змагання між двома групами: одна подає, інша – приймає м′яч. Подачу виконують після свистка, дотримуючись правил. Виграє та група учнів, яка забила більше м′ячів з подачі .
ІІІ. Заключна частина:
1.Вправи на розслаблення та відновлення ЧСС. Вибіркова перевірка пульсу в учнів.
2. Підведення підсумку уроку: оцінювання техніки виконання нападаючих ударів, відзначення результатів окремих учнів.
3.Учні діляться враженнями від уроку.