2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

QR-зошит з української мови 5 клас

Про матеріал

Матеріал надає можливість вчителю перевірити знання учнів з теми "Просте ускладнене речення". За допомогою qr-кодів учнів зможуть одразу ж перевірити власну роботу. Подані вправи та завдання допоможуть вчителю української мови розвивати мовлення учнів, збагачувати їх словниковий запас.

Перегляд файлу

83158557_82908355_kozachok.pngЕкспрес-зошит

 з української мови

учня (учениці) 5 класу

_____________________________________

 

Дата уроку ___________________________

Тема уроку

Тренувальні вправи

Однорідні члени речення, звертання, вставні словаhttp://qrcc.ru/codes/f1964dd5d538582ca7a3a140e5ebd5e1.png

 

Прочитайте епіграф, запишіть його. Поясніть, як вирозумієте вислів Аристотеля

__________________________________________

__________________________________________

 

 

 

  1. Виконайте завдання

 

C:\Users\Work\AppData\Local\Temp\Rar$DRa0.744\static_qr_code_without_logo.jpgІ варіант

  1. Переписати речення, поставити, де потрібно, розділові знаки, підкреслити однорідні члени речення. (Перевір себе за кодом)

Пахло м’ятою чебрецем материнкою. Я в царстві трав річок і таємничих озер. І все було палким в годину творчу і небо і земля і камінь і різець і серце майстра.

 

 

ІІ варіант

  1. C:\Users\Work\AppData\Local\Temp\Rar$DRa0.578\static_qr_code_without_logo.jpgПереписати речення, поставити, де потрібно, розділові знаки, підкреслити однорідні члени речення і узагальнювальне слово. (Перевір себе за кодом)
  2.  

Учні збирали різні фрукти груші сливи яблука. Радощі і чорну днину все я з вами розділю. Природа довго боролась шуміла протестувала і не хотіла коритись.

 

 

 

  1. Завдання: списати речення, ставлячи слова, що в дужках, у формі звертання. Поставити розділові знаки.

Допоможіть мені (учитель) обрати спортивну секцію. (Лікар) порадьте, будь ласка, комплекс вправ для виправлення статури. (Микола) давай подивимось чемпіонат світу з баскетболу.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Завдання-ключ. Визначити, чим ускладнені речення

 а)однорідними членами;

 б)звертаннями;

 в)вставними словами.

1.На вулицю, чи в степ, чи навіть на річку її не докличешся.  2.Мамо, а родзинки теж скромні? 3.Та от нема сьогодні Корчуна, оце біда! 4.Гей, Івашку, поспішай гривуна купувати… 5.Ну, брате, тепер наддай ходи! 6.Мабуть, вони не слухалися своїх мам.7.Ну, Ланка, розуміється, зараз же вся наїжачується.8.Аж ось, нарешті, крізь юрбу продирається поліцай. 9.От. так наморився, братця! Ну так і робота була.10.А в кухні дим, чад, гармидер, задуха. 11.Та, кажеш, що ти й їсти вариш? 12.Мама аж палає й пашить усім лицем, чолом, руками. 13.Правда, Любка не могла зовсім притихнути. 14.А там, думаєш, з медом?

 

Речення

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Буква

 

 

 

 

 

 

 

Ключ. 32 – и; 23 – с; 12 – п; 31 – к; 33 – а; 21 – н.

 

 

  1. Завдання-творчість. 3 указаних слів складіть речення і зробіть його синтаксичний розбір.

І варіант. маленька, пролітала, У вишині, з’являлась, і, пташка, часто, блакитній.

____________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

ІІ варіант. гори, й, на чужині, Часто, ріки, мені, сняться, сині, ліси.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1. Завдання-тест. Впиши у таблицю варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

1. Звертання

і) називає того, хто до когось звертається;

д) називає того, до кого звертаються;

в) виражає ставлення мовця до повідомлюваного ним.

2. У реченні звертання

д) є головним членом речення;

б) є  другорядним членом речення;

о) не є членом речення.

3. Вставні слова і сполучення слів

д)  виражають ставлення мовця до  повідомлюваного ним;

с) означають час, місце, умову, причину того, про що йдеться у реченні;

а) називають того, до кого звертаються.

4. На письмі звертання  виділяються

р) комами або знаком оклику залежно від інтонації;

у) лапками;

в) тире.

5. У реченні Мабуть, не з тієї ноги встав (Нар.творч.) вставне слово стоїть

е) на початку речення;

л) у середині речення;

а) в кінці речення.

6. Звертанням у реченні Водичко, умий моє личко (Г. Демченко.) є

*) личко;

+) водичко;

=) моє.

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
1146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку