Ранкова зустріч
Тема: «Разом робити – дружно жити».
Мета: висловлювати свої думки таким чином, щоб їх зрозуміли інші; уважно слухати, коли говорять інші; вчитися разом робити вправи, допомагаючи один одному; набувати здатності говорити і слухати, робити вибір, уникати конфліктів; розвивати свої мовленнєві здібності, мовленнєву поведінку використовуючи можливість спілкування зі своїми ровесниками.
КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
«Разом робити – дружно жити».
ПІДГОТУВАЛА
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА
РАНОКОВА ЗУСТРІЧ
Тема: «Разом робити – дружно жити».
Мета: висловлювати свої думки таким чином, щоб їх зрозуміли інші; уважно слухати, коли говорять інші; вчитися разом робити вправи, допомагаючи один одному; набувати здатності говорити і слухати, робити вибір, уникати конфліктів; розвивати свої мовленнєві здібності, мовленнєву поведінку використовуючи можливість спілкування зі своїми ровесниками.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Гра "Чарівний клубочок"
Діти сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло, чергуючись хлопчик-дівчинка. Вчитель передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає дитину, що сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступній дитині, поки не дійде черга до вихователя і всі не зв’яжуться однією ниткою.
Всі ми дружні дітлахи.
Дітлахи ми – школярі.
Нікого ми не скривдимо,
Нікого не образимо.
Як спілкуватися, ми знаємо.
Нікого в біді не залишаємо.
Не відняти, а просити.
Разом ми хороші діти.
Хай усім щаститиме, сонце всім світитиме!
- Що цікавого відбулося з моменту останньої ранкової зустрічі?
- Який настрій у вас став після цього?
ІІ. Новини
2. Читання ранкового повідомлення.
Доброго ранку, любі друзі!
Сьогодні сере…. Сьогодні..... тра…. 201...р
Сьогодні у нас дуже цікавий день!
3. На сьогодні особливе прохання - щиро посміхатися, говорити один одному добрі слова, підтримувати і допомагати.
ІІІ. Інформація до обговорення.
ІV. Групове заняття.
V. Обмін інформацією. «Крісло автора».
«Справжній друг — подарунок долі та найбільша удача в житті. Нестримний сміх, захоплюючі історії, сокровенні таємниці й лише вам зрозумілі словечка — з другом завжди є про що поговорити, кого згадати і чим розважитись. Читай найкращі дитячі вірші про дружбу та ще раз переконайся: щирий друг — то найцінніший скарб».
VІ. Підсумок.
Вправа «Желе на танці» (згуртуватися, разом вклонятися в різні сторони за сигналом). Після виконання поаплодувати.