Ранкова зустріч для 1 класу НУШ "Разом робити - дружно жити"

Про матеріал

Ранкова зустріч

Тема: «Разом робити – дружно жити».

Мета: висловлювати свої думки таким чином, щоб їх зрозуміли інші; уважно слухати, коли говорять інші; вчитися разом робити вправи, допомагаючи один одному; набувати здатності говорити і слухати, робити вибір, уникати конфліктів; розвивати свої мовленнєві здібності, мовленнєву поведінку використовуючи можливість спілкування зі своїми ровесниками.

Перегляд файлу

КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №84

 

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

 

«Разом робити – дружно жити».

 

 

 

ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РЯБУШКІНА ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА

 

РАНОКОВА ЗУСТРІЧ

 

Тема: «Разом робити – дружно жити».

Мета: висловлювати свої думки таким чином, щоб їх зрозуміли інші; уважно слухати, коли говорять інші; вчитися разом робити вправи, допомагаючи один одному; набувати здатності говорити і слухати, робити вибір, уникати конфліктів; розвивати свої мовленнєві здібності, мовленнєву поведінку використовуючи можливість спілкування зі своїми ровесниками.

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент.

 

  1. Привітання у колі друзів.

 

Гра "Чарівний клубочок"

    Діти сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло, чергуючись хлопчик-дівчинка. Вчитель передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає дитину, що сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступній дитині, поки не дійде черга до вихователя і всі не зв’яжуться однією ниткою.

 

  1. Примовка разом. (Стоячи у колі і тримаючись за руки).

 

Всі ми дружні дітлахи.

Дітлахи ми – школярі.

Нікого ми не скривдимо,

Нікого не образимо.

Як спілкуватися, ми знаємо.

Нікого в біді не залишаємо.

Не відняти, а просити.

Разом ми хороші діти.

Хай усім щаститиме, сонце всім світитиме!

 

  1. Визначення помічників дня (за охайністю, організованістю,
    старанністю).

 

  1. Цікавинки дня.

- Що цікавого відбулося з моменту останньої ранкової зустрічі?

 

 

  1.  Психогімнастика.
  • Діти, уявіть себе Сонечком і посилайте свої теплі, лагідні промінчики всім, хто вас оточує.

 -   Який настрій у вас став після цього?

 

ІІ. Новини

 

  1. Робота з правилом друзів.

 

2. Читання ранкового повідомлення.

Доброго ранку, любі друзі!

Сьогодні сере. Сьогодні..... тра…. 201...р

Сьогодні у нас дуже цікавий день!

 

3. На сьогодні особливе прохання - щиро посміхатися, говорити один одному добрі слова, підтримувати і допомагати.

 

 ІІІ. Інформація до обговорення.

 

  • Ми поговоримо з вами про дружні стосунки та задоволення, які нам приносять дружні спілкування, ігри, справи.

 

  1. Бесіда
  • Розкажіть, будь ласка, що в вашому розумінні позначає поняття «справжній друг».
  • З ким ви дружите?
  • Які справи полюбляєте робити з другом?
  • В які ігри подобається гратися разом із другом?
  • Опиши свого друга, розкажи про нього.

 

  1. Вправа «Тет-а-тет». Кожна дитина по бажанню обирає співбесідника, з яким вона хоче обсудити поняття «Друг», «Дружба».

 

 

ІV. Групове заняття.

 

  1. Загадкова скринька «Хто вони? Які вони?». Діти витягують із чарівної скриньки картки із зображенням тварин. Після цього об’єднуються в групи за образом тварин. Учні повинні показати окремо в групах як поводяться обрані ними тварини і які звуки вони видають. А потім групи об’єднуються разом і роблять те ж саме водночас.              

 

 

 

 

V. Обмін інформацією. «Крісло автора».

 

  1. Читання інформації на авторському кріслі.

«Справжній друг — подарунок долі та найбільша удача в житті. Нестримний сміх, захоплюючі історії, сокровенні таємниці й лише вам зрозумілі словечка — з другом завжди є про що поговорити, кого згадати і чим розважитись. Читай найкращі дитячі вірші про дружбу та ще раз переконайся: щирий друг — то найцінніший скарб».

 

  1. Запитання до автора.

 

VІ. Підсумок.

 

Вправа «Желе на танці» (згуртуватися, разом вклонятися в різні сторони за сигналом). Після виконання поаплодувати.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гонтар Валентина Михайлівна
    Цікавий матеріал, можна використати у підготовці до уроків.Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маслієнко Лариса
    Спасибі за допомогу у підготовці до уроків.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
2345
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку