Ранкова зустріч, конспект, тема: "Cпостереження за добовими і сезонними змінами в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні".

Про матеріал
Конспект ранкової зустрічі до теми тижня №25 "Весняна мозаїка". Мета заняття: спостереження за сезонними змінами у природі навесні.
Перегляд файлу

Незабутня ранкова зустріч

Cпостереження за добовими і сезонними змінами в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні.

І. Привітання

1. Утворення ранкового кола

-         Діти утворимо  коло за порами року свого дня народження. Якщо в одній порі року кілька дітей, беремо до уваги місяць року. Якщо в одному місяці кілька учасників – беремо до уваги число місяця. Якщо в одній порі році, місяці і дні кілька дітей -  утворіть пари, трійки і т.д., візьміться за руки.

-         Виберіть квітку яка вам подобається, яка відповідає вашому настрою.

-         Привітайтеся із сусідом з побажаннями і подаруйте йому свою квітку.

(Хто привітався і подарував квітку сідає на пазл.)

2.  Фонологічна хвилинка.

-         Ми всі разом будемо вивчати велику книгу природи. А щоб дізнатися яка тема нашого заняття, нам потрібно відгадати, що знаходиться у торбинці. Сьогодні сюрприз готувала я.

Відповідати на питання можна тільки «Так» чи «Ні».

( У торбинці захована  лялька сорока)

-         Що ви знаєте про цю пташку?

( Вона не перелітна, живе у лісах, але любить селитися ближче до людей. Сорока імітує  голоси інших тварин. Любить збирати все блискуче.)

-         Сорока в народі зарекомендувала себе як пліткарка. І сьогодні вона на своєму хвості принесла новину.

-         Ще у нашому лісі де не де лежить сніг, та перший струмок продзвенів мені , що весна вже близько.

Зайчик.

-         Ох і набридли мені морози і завірюхи! Наголодувався я. Кожушок геть обносив. Скину старий сірий і одягну новий білий.

Ведмідь.

-         Ох і довго я спав. Прийшла пора прокидатися і вилазити із барлогу.

Дід і баба.

-         Діду, діду! Пора прийшла іти на город поратися.

-         Так бабусю, посадимо з тобою і цибульку, часничок, картопельку. Адже весняний день рік годує.

Зайчик

-         Сороко, ти всюди літаєш, усе примічаєш. Скажи, чи не зустрічала ти весни?

Сорока.

-         Весна іде , красу несе.  Діти, а які ознаки весни відчули , побачили ви?

ІІ.  Синоптична хвилинка

А зараз прогноз погоди від (ПІП дитини)

-         Сьогодні 12 березня, вівторок. Весна прийшла в Україну. Навіть вночі без морозів, вдень температура прогрівається до… Опадів …. Настрій покращується і хочеться більше часу проводити на вулиці.

( біля календаря природи).

-         Без птахів нам не обійтися. Навесні, здається, саме повітря співає.

Гра «Вгадай горобчика»

 

Діти стають у коло і рухаючись промовляють слова.

 

Зажурились горобці

Посідали на стовпці

Журяться вони дарма

Бо прийшла уже весна.

 

Одна дитина стоїть у центрі кола із зав язаними очима.

Дитина із кола говорить.

-         Цвінь – цвірінь, журбу покинь!

За голосом потрібно вгадати дитину яка промовила ці слова.

Діти міняються місцями.

 

ІІІ. Групова робота.

«Графосмужки»

Об єднайтеся в групи за кольорами квітів. Утворимо  букети.

Завдання для груп.

-         Скласти речення за малюнками. Прикрасьте ці речення.

Час 3 хвилини.

Діти читають свої результати.

ІV. Обмін інформацією.

-         Чи сподобалося вам сьогоднішня зустріч?

-         Що найбільше?

-         Чому ми утворювали букети із штучних квітів?

-         Що ви б хотіли побачити, почути, дізнатися на цьому тижні по темі тижня.

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку