Незабутня ранкова зустріч
Cпостереження за добовими і сезонними змінами в природі. Зміни в живій і неживій природі навесні.
І. Привітання
1. Утворення ранкового кола
- Діти утворимо коло за порами року свого дня народження. Якщо в одній порі року кілька дітей, беремо до уваги місяць року. Якщо в одному місяці кілька учасників – беремо до уваги число місяця. Якщо в одній порі році, місяці і дні кілька дітей - утворіть пари, трійки і т.д., візьміться за руки.
- Виберіть квітку яка вам подобається, яка відповідає вашому настрою.
- Привітайтеся із сусідом з побажаннями і подаруйте йому свою квітку.
(Хто привітався і подарував квітку сідає на пазл.)
2. Фонологічна хвилинка.
- Ми всі разом будемо вивчати велику книгу природи. А щоб дізнатися яка тема нашого заняття, нам потрібно відгадати, що знаходиться у торбинці. Сьогодні сюрприз готувала я.
Відповідати на питання можна тільки «Так» чи «Ні».
( У торбинці захована лялька сорока)
- Що ви знаєте про цю пташку?
( Вона не перелітна, живе у лісах, але любить селитися ближче до людей. Сорока імітує голоси інших тварин. Любить збирати все блискуче.)
- Сорока в народі зарекомендувала себе як пліткарка. І сьогодні вона на своєму хвості принесла новину.
- Ще у нашому лісі де не де лежить сніг, та перший струмок продзвенів мені , що весна вже близько.
Зайчик.
- Ох і набридли мені морози і завірюхи! Наголодувався я. Кожушок геть обносив. Скину старий сірий і одягну новий білий.
Ведмідь.
- Ох і довго я спав. Прийшла пора прокидатися і вилазити із барлогу.
Дід і баба.
- Діду, діду! Пора прийшла іти на город поратися.
- Так бабусю, посадимо з тобою і цибульку, часничок, картопельку. Адже весняний день рік годує.
Зайчик
- Сороко, ти всюди літаєш, усе примічаєш. Скажи, чи не зустрічала ти весни?
Сорока.
- Весна іде , красу несе. Діти, а які ознаки весни відчули , побачили ви?
ІІ. Синоптична хвилинка
А зараз прогноз погоди від (ПІП дитини)
- Сьогодні 12 березня, вівторок. Весна прийшла в Україну. Навіть вночі без морозів, вдень температура прогрівається до… Опадів …. Настрій покращується і хочеться більше часу проводити на вулиці.
( біля календаря природи).
- Без птахів нам не обійтися. Навесні, здається, саме повітря співає.
Гра «Вгадай горобчика»
Діти стають у коло і рухаючись промовляють слова.
Зажурились горобці
Посідали на стовпці
Журяться вони дарма
Бо прийшла уже весна.
Одна дитина стоїть у центрі кола із зав язаними очима.
Дитина із кола говорить.
- Цвінь – цвірінь, журбу покинь!
За голосом потрібно вгадати дитину яка промовила ці слова.
Діти міняються місцями.
ІІІ. Групова робота.
«Графосмужки»
Об єднайтеся в групи за кольорами квітів. Утворимо букети.
Завдання для груп.
- Скласти речення за малюнками. Прикрасьте ці речення.
Час 3 хвилини.
Діти читають свої результати.
ІV. Обмін інформацією.
- Чи сподобалося вам сьогоднішня зустріч?
- Що найбільше?
- Чому ми утворювали букети із штучних квітів?
- Що ви б хотіли побачити, почути, дізнатися на цьому тижні по темі тижня.