Ранкова зустріч, конспект, тема:"Розпізнавання обʼєктів довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) за допомогою органів чуття."

Про матеріал
Конспект ранкової зустрічі на тему: "Розпізнавання обʼєктів довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) за допомогою органів чуття".
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Розпізнавання обʼєктів довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) за допомогою органів чуття.

Вітання.

Діти обирають форму вітання за малюнками (у  формі Дори). Обійми, помахай «Привіт», потанцюй, покружляй.

Гра « Зіпсований телефон».

Учасники розташовуються ланцюжком один за іншим. Ведучий пошепки ,так, щоб не було чутно іншим, вимовляє на вухо першому учаснику короткий вислів. Наприклад : «Доброго ранку». Перший учасник повинен так само тихо повторити сказане на вухо другому, той – третьому і так далі, до кінця ланцюжка. Останній учасник голосно вимовляє те, що він почув, після чого ведучий  оголошує , що було ним сказано першому учаснику.  Далі обговорюємо з дітьми результати, можна запитати кожного , що почув він і зʼясувати, де відбулася помилка.

Перед початком гри разом повторюємо правила гри.

 

Вчитель знайомить дітей з афоризмом «Нагострити вушка».

Бесіда.

-         Чи чули вони раніше його?

-         В прямому, чи в переносному значенні вживаємо цей вислів?

-         Що означає цей вислів?

Щоденна гра «Чарівна торбинка».

Вдома дитина , разом із батьками, обирають предмет, який будуть вгадувати учні. Діти задають питання ведучому. Відповідати можна тільки двома словами « Так» чи «Ні». Наступного дня торбинка переходить до іншого учасника.

Діти сідають на свої місця.

Щоденні новини.

Учитель запитує:

-         Який сьогодні день тижня, число, місяць.

-         Що ми знаємо про число 29?

-         Які сусіді у місяця січень?

Заповнення календаря природи.

 

Обмін інформацією

-         Які ознаки зими зустрічалися вам по дорозі до школи?

-         Чому тане сніг серед зими?

-         Чи може весна завітати у гості до зими?

-         Які дерева стоять на вулиці?

-         Чому не чути співу пташок?

-         Складіть речення про зиму.

 

Групове заняття.

Розгадування кросвордів по темі органи чуття.

Читання слів – відгадок.

Оголошення теми дня, обговорення плану дій на сьогодення.

 

Фізхвилинка «Гра на фортепіано»

Діти  під музичний супровід імітують гру на піаніно за допомогою лего «6 цеглинок».

 

Гра «Де заховався зайвий предмет?»

На екрані  розташований ряд предметів по кольорах. Дітям потрібно підняти цеглинку того кольору, де  заховався зайвий предмет.

Гра «Як я сприймаю цей світ»

 На картках зображений предмет. Внизу картинки із малюнками органи чуття. Діти за допомогою прищіпок вибирають чим вони сприймають цей предмет . Варіантів відповідей може бути декілька.

 

Перегляд відео, як суспільство допомагає людям з особливими потребами.

Буває й так, що деякі люди від народження чи через важку хворобу не мають усіх складових здоров'я. Проте вони мають безмежну духовну силу. Люди з фізичними вадами — це люди з обмеженими можливостями. Слід допомагати їм долати труднощі. Адже вони так само хочуть вчитися, відчувати радість від спілкування з друзями, милуватися природою.

Бесіда за побаченим.

 

Підсумок . «Кроссенс»

Учитель разом із дітьми роблять підсумок, що органи чуття є у тварин і рослин, створюють правила здорового способу життя, що головне в житті – це здоровʼя кожного.

docx
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку