Ранкова зустріч "Рослини"

Про матеріал
створити гарний настрій, виховувати вміння слухати товаришів, розвивати зв’язне мовлення.
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

                           Тема: «Рослини»

 

                                   2 клас

 

 

  Тема.     Тихо осінь ходить гаєм.

Мета:     створити гарний настрій, підтримати емоційний стан дітей, розвивати зв’язне мовлення, уяву, активізувати фантазію учнів.

 

                                      Хід заняття

 

      І.   З’ясування настрою дітей.

- Прикріпіть папірець зі своїм ім’ям під одним з облич що намальовані на дошці.

 

 

 

 

 

 

         ІІ.  Утворення кола.

Привітання:      Добридень, добридень

добридень кажу:

Як ранок настане

до класу біжу.

Цікава робота

Чекає на нас

направо наліво

сусіду посміхнись.

З улюбленим другом

швиденько обнімись.

Скажемо разом:

«Доброго ранку!»

 

          ІІІ.  Діти сідають в коло на стільчики так, щоб хлопчики та дівчатка чергувалися. Обмінюються компліментами.

-         Наш настрій покращився і ми готові працювати.

Я знаю, ви дуже любите загадки. То ж відгадайте і мою.

Без пензлика, без олівця

Розфарбовує деревця.     (Осінь)

 

-         Яка пора року до нас завітала?

-         Скільки місяців має осінь? Назвіть їх.

 

-                Так, діти, красуня осінь, талановита художниця,розмалювала кущі, дерева, квіти.

-         Який колір вам подобається найбільше?

-         Чому осінь називають золотою?

 

Учениця читає вірш Н. Забіли «Жовтень»

   Жовтень

Подивись: на видноколі

Мов змінилися ліси.

Хто це їх у жовтий колір

Так барвисто прикрасив?

Ось край річки – жовті клени

І берези золоті,

Ялинки лише зелені

Залишились в самоті.

Н. Забіла

 

- Ось красуня запрошує нас разом із нею помандрувати до гаю (лісу, парку)

Вірш

Жовтогарячим

Червоним вогнем

Дерева палають

Під буйним дощем

Пожежа в діброві

Аж неба сягла,

А дощик не відав

Тож осінь прийшла!...

 

-         Які листочки можна знайти в парку? (Жовто-зелені, руді, мідні, лимонні, жовтогарячі, бронзові, коричневі)

-         Хто назве найбільше відтінків червоного кольору? (Багряні, пурпурові, лісові, вишневі, фіолетово-червоні, бордові)

-         Відтінки жовтого кольору?

 

                                      Молодці!

 

         

 

ІV. – Яку тему ми зараз вивчаємо?

-         Чому саме цю тему ви вибрали?

-         Що цікавого дізналися?

-         Діти, а яка  рослина найкрасивіша в осінньому вбранні?

-         Відгадайте ,які дерева ми побачимо в парку?

Біла, а не сніг,

Зелена, а не лист,

Кучерява, а без волосся.         (Берізка)

Має листя хитромудре

І не схоже на кружальця

Моє листя, мов долоні,

Розчепіримо п’ять пальців. (Каштан)

Живе один батько і тисячі синів має,

Всім шапки вправляє, а собі не має. (Дуб і                    жолуді)

Голки має коротенькі, всім знайомі.

Ці гілки й шишки довгі, як свічки.

                                                       (Ялинка)

          Молодці!

-         А зараз мені потрібна ваша допомога.

-         Я хочу скласти декілька речень. Придумала початок. Продовжіть їх. Які вони за метою висловлювання?

Прийшла … осінь.

З дерев опадає … … .

Білка збирає на … … .

Під старою сосною … … .

 

     Діти бережіть природу!

-         Чи є спонукальне речення?

-         Складіть питальні речення?

-         Які розділові знаки ставимо в кінці речення? Чому?

Молодці!

-         Діти, хто сьогодні бажає нам розповісти щось цікаве про рослин?

          V. Виступ в кріслі Автора.

Розповідь учня.

Питання автора.

Запитання слухачів.

 VI. Гра «З якого дерева листочки?»

(Уважно придивіться до листочків, які наколов собі на голочки їжачок, і спробуйте здогадатися, повз які дерева він пробігав. Або: вчитель показує листочок – діти називають дерево.)

-         Дякую вам за роботу.

Кожен учень отримує листочок, який йому подарувала осінь і сідає у відповідний центр для подальшої роботи.

-         Розпочинаємо роботу в центрах.

Бажаю вам успіху!

 

docx
Додано
17 серпня 2023
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку