Ранкова зустріч у 1 класі "Батьківщина"

Про матеріал

Розробка заняття "Ранкові зустрічі" на тему "Батьківщина" складалася за вимогами нової української школи. ці матеріали будуть корисними всім педагогам, що викладатимуть у першому класі.

Перегляд файлу

Криворізької районна державна адміністрація

Районний науково-методичний кабінет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.air-studio.com.ua/air-studio.gifF:\МОИ РИСУНКИ\КНИГИ, блокноти, папки\9dbbbece2c23.png               Тема:

                      «Країна,

                                           де ми живемо»                 

 

 

 

 

 

 

     учитель початкових класів,

      КНЗ «Гейківська загальноосвітня

     школа І – ІІІ ступенів»

     Бойко Олена Вікторівна

 

 

2018 рік

 

Ранкова зустріч  «Країна, де ми живемо»

Тема тижня : Я і моя Батьківщина

Показники компетенції дітей: З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й

доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

    Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь

про події з життя або про спостереження за чимось /кимось )

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на

Запитання;

Розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого

висловлення (казка, вірш, розповідь про події з життя або )

або побаченого (про спостереження за чимось /кимось),  уживає ввічливі слова;

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня),

лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

 

 

Звучить музика, діти збираються у ранкове коло.

Вітання

Вчитель:     День чудовий, золотий,

Ясний ранок голубий,

Пісеньку співає вітер,

Як же дітям не радіти?

          Клас, сьогодні наші вітання звучатимуть так: говоримо вітання сусіду і тому, що ви зустріли по дорозі до школи. Добрий день, Богданку і сонечку!

Богдан: Добрий день. Добрий день Оленко і павутинко.

Оленка: Добрий день. Добрий день Стасику і осінній жовтий листочок.

Стасик: Добрий день. Добрий день Максимку і хмаринка.

Максимко: Добрий день. Добрий день Катрусю і камінчик під ногами….

( Вітання проходять так до завершення кола)

Обмін інформацією

Вчитель: Клас, будь ласка, послухайте вірша.

Де зелені хмари яворів
Заступили неба синій став,
На стежині сонце я зустрів,
Привітав його і запитав:

— Всі народи бачиш ти з висот,
Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший на землі народ?
Де ж найкраще місце на землі?

Сонце усміхнулося здаля:
— Правда, все я бачу з висоти.
Всі народи рівні. А земля
Там найкраща, де вродився ти!

Вчитель: Клас, правда, сонечко зі своєї висоти бачить все, всіх, і знає, хто де живе, де ваше найкраще місце на землі. Давайте, мов хмаринки, політаємо і, передаючи одне одному сонечка, розкажемо, хто де живе.

Похожее изображение(Хаотичний рух,  поєднання в пари на міні-бесіду для обміну інформацією, робота у змінних парах)

Вчитель: Сонечко  мені підказало, що я живу у селі Гейківка на вулиці Степова, 41, а ти, Юрчику? ( Передає малюнок свого сонечка)

Юрчик: Сонечко мені підказало, що я живу на вулиці біля магазину. (Передає сусідці малюнок свого  сонечка).

Оленка: Сонечко мені підказало, що моя хата біля річки.( Передає сусідові своє сонечко.) А ти, Стасику?

Стасик: Сонечко мені підказало, що моя хата у кінці вулиці, біля поля.(Передає Оленці своє сонечко)…

Вчитель: Що ж таке Батьківщина? А що таке мала батьківщина? Хочете дізнатися? Сьогодні ми обов’язково про це поговоримо.

А зараз давайте об`єднаємося в групи для подальшої роботи. Ось кошик із дарами осені. Виберіть собі щось звідти одне. У кого калинка? Об`єднуйтесь. У кого грибочок? Ідіть до купки. У кого листочок кленовий? Ходіть сюди разом. Розміщуйтесь гарненько.

Групове заняття

Вчитель: Наше наступне завдання: розглянути на столах у себе фото, ілюстрації, картинки і сказати одне одному: «Батьківщина – це…»  (Прийом «Незакінчене речення»)

Можливі відповіді в групі: «Батьківщина – це люди, що живуть поряд із тобою.»

Картинки по запросу батьківщина це«Батьківщина – це ліси, поля, річки, дороги»

«Батьківщина – це рідна хата»

«Батьківщина – це прапор і тризуб»

«Батьківщина – це рідний двір і вулиця»

«Батьківщина – це мої батьки і друзі».

Вчитель: Отже, спільна наша Батьківщина – це  Україна.

Наступне завдання: складання міні-лепбука «Моя Україна»

Вчитель: Клас, у вас на столах у спеціальних коробочках заготовки для роботи з аплікацією. Виберіть і наклейте на аркуш елементи, які стосуються нашої Батьківщини. Посередині спишіть слово «Україна», яке розміщене ось тут (в тематичній зоні ).

( У коробках можуть лежати великі вирізки квітів, прапора, герба, гімну, калини, барвінка силует карти України, фото краєвидів і т.п.)

Вчитель: Поки ви працюєте, пропоную послухати гарну пісню про Батьківщину

https://www.youtube.com/watch?v=VouDm1IiZPE

Презентація результатів групової роботи « Моя Батьківщина – Україна, у ній…»

Щоденні новини

Вчитель: Клас, давайте поглянемо на наш календар.  Олеже, допоможи мені розповісти про сьогоднішній день.

Олег: Пора року – Осінь, місяць – жовтень, день тижня – понеділок, погода за вікном – прохолодна, з ясним сонечком.

Вчитель: Дякую. Чи хоче хтось додати новину?

Сьогодні ми з вами будемо далі говорити про Батьківщину, навчимося , як її шанувати, відкриємо нове для себе. А зараз – час  перерви. Дякую за роботу. Відпочиваймо!

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
5909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку