Ранкова зустріч
Тиждень 10. Театр
Тема Ми творимо театр
Мета Ознайомити учнів з театром пантоміми; розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати ціннісне ставлення до командної роботи.
1. Вітання
Як раненько я встаю,
То багато справ роблю:
Личенько своє умию,
Вушка, носик, очка, шию.
Одягнуся, причешуся
І усім я посміхнуся.
Кому подарували гарний настрій – рукою махніть.
Хто чує мене – головою кивніть.
Хто бачить мене – прошу, оком моргніть.
Хто ввічливий – сусідам своїм уклоніться.
Хто вміє дружити, плесніть у долоні, хочу почути вас.
Вірш
В нашім класі друзі всі: 1, 2, 3.
І великі і малі: 1, 2, 3.
Руку дай тому, хто справа,
Руку дай тому, хто зліва,
Ми - одна сім’я.
2. Щоденні новини
Про сьогоднішні новини нам розкаже …
Надворі осінь, місяць листопад, 14 число. День тижня четвер. Стан неба …
3. Обмін інформацією
- Пригадаємо, яка тема тижня (Театр)
- Що ви знаєте про театр?
- Які нові слова з’явилися у вашій мові?
- Які бувають театри?
- Хто такі актори?
- Яку роль ви б хотіли зіграти?
- Тема нашого дня зашифрована на фліпчарті.
Ми
Сьогодні ви будете акторами театру пантоміми.
Пантоміма – мистецтво створювати образи за допомогою міміки, жестів та пластики тіла, без використання слів. Спробуймо.
Погода. Покажіть, що ви відчуваєте, коли:
- на дворі дуже холодно;
- світить сонце і дуже жарко.
Покажіть ходу:
• людини, яка дуже поспішає;
• манекенниці (дівчата);
• солдата (хлопці).
Покажіть, як
- колишуть дитину;
- миють посуд;
- поливають квіти;
- одягають шапку;
- набирають телефонний номер.
Незабаром зима і ми пригадаємо деякі зимові розваги.
- «Граємо в сніжки»;
- «Катаємо великий сніжний ком»;
- «Йдемо на лижах»;
- «Катаємося на ковзанах»;
- «Розчищаємо доріжку від снігу».
- Покажіть свою пантоміму. Через жести і міміку показати емоцію або якийсь об’єкт
а ми відгадаємо (3-4 учні).
Групове заняття.