Ранкова зустріч
Тема : Весняна мозаїка
Мета : ознайомити дітей із ознаками весни; розширити знання учнів у життєвому просторі; розвивати спостережливість, фантазію до природи. виховувати інтерес до навколишнього та дбайливе ставлення до довкілля.
Хід заняття
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, в небі пташки!
Доброго ранку, зелені дубки!
Доброго ранку, люди привітні,
Ми вам бажаєм, щоб посміхались та квітли!
Вушка , прислухайтесь.
Очки , придивляйтесь.
Носик ,глибше дихай.
Ротик , посміхнись.
Спинки , розправляйтесь.
Руки – піднімайтесь.
Ну – мо, до роботи
Дружно всі взялись.
Сьогодні – середа( середній день тижня)
Місяць – березень (початок весни)
13-число
На вулиці – хмарно
Дитина дня-
Тема дня – весняна мозаїка
13 березня – день Василя Плаксивця. Вважалося , що в цей день весна повністю забирає свої права. У цей день завжди буває відлига.
Для того, щоб весна повністю набрала свої права, то потрібно її покликати. Візьмемо свої жайворонки, які ми виготовили на минулому уроці, та покличемо весну.
Жайворонок, жайворонок,
Забери зиму, а віддай нам весну.
жайворонок , жайворонок,
забери холод, а дай тепло.
Тепер весна прийде швидше. Своїх жайворонків ви положите на підвіконня і вони будуть виглядати весну.
Від зимового сну прокидаються рослини. Сьогодні ми побачимо, які рослини прокинулись у нашому саду. Виберіть квіти у моєму кошику.
Поділіться на команди за кольором.
Завдання : 1 група- знайти першоцвіти. Розповісти, що ви про них знаєте
2група –знайти березу.
3 група- знайти яблуню
Ми з вами першокласники, а підсніжники - перші квіти. Тому на шкільній клумбі ми посадимо підсніжники, які розбудять сонну землю від сну.
Кожен малює свій подарунок. У кого жовті квіти – малює сонце і промінчики. У кого сині – хмарки і дощик. У кого рожеві -в есняні квіти.
Я люблю спостерігати
Мені було цікаво
Моє відкриття
Ніжинська ЗОШ 1-3ст. №10
Ранкова зустріч
«Весняна мозаіка»
Підготувала
Вчитель початкових класів
Козубенко А. М.
2018-2019 н. р.