Ранкова зустріч "Яка роль роботів у житті людини?"

Про матеріал
Ранкова зустріч (ЯДС. Математична галузь) в межах тижня "Техніка, яка допомагає"
Перегляд файлу

 

 

 

Перегляд файлу

Тема тижня: Техніка, яка нам допомагає

Тема дня: Яка роль роботів у житті людини?

Очікувані результати: учень/учениця відтворює в різних видах діяльності ймовірні і фактичні результати лічи об’єктів, що їх оточують; збирає дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; демонструє вміння переміщувати об’єкти у заданих напрямках; встановлює відносне розміщення об’єктів (лівіше, правіше), використовуючи математичну мову; дотримується безпечної поведінки під час виконання завдань у групах.

Обладнання: матеріал для роботи в групах, годинники для визначення тривалості роботи; лупи; розмальовки за номерами; конструктор «LEGO»мультимедійна презентація, відеоролик «Сучасні роботи», смайлики для підсумку роботи та оцінення настрою учня.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Ранкове коло. Привітання

- Здрастуйте, мої любі! Сьогодні до нас на урок завітало багато гостей, але найбільш незвичний для нас, мабуть, - це Робік. Хто він? (Робот). Саме так. Робік прийшов до нас у гості послухати і дізнатися, як добре ви знаєте його побратимів і як швидко вмієте здобувати інформацію. А також, звісно, поділитися власним секретом. В кінці уроку вас чекає Робіковий секрет і гостинці від нашого гостя.

Роботи – неймовірні конструкції. Для існування їм, як і нам, теж потрібна енергія. Спробуємо підживити нашого Робіка енергією нашого добра та посмішок.

Вправа «Імпульс доброти»

Діти непомітно потискують по черзі руки тому, хто стоїть з ними в парі, аж доки імпульс не повернеться до того, хто його «запустив». Індикатором руху імпульсу є посмішка того, хто його щойно одержав.

Вітання «Я - робот»

  • А тепер давайте привітаємось так, як вітаються Робікові побратими – роботи.

Я – робот (ім’я вчителя). Бажаю всім гарного настрою! (Вітання учнів)

2. Обмін інформацією

- Робік прийшов до вас не з порожніми руками. Перший сюрприз – картка. Що ж зображено на ній? Дізнаєтеся тоді, коли розфарбуєте її відповідно до номерів.

(Визначаються хранителі часу для обмеження тривалості роботи з допомогою пісочного годинника)

- Робік дякує всім за роботу. За це він вам хоче повідати історію своїх родичів. Це – його «дідусь», робот Шекі. Він перший робот, який вмів роздумувати наче людина. Віком він і справді, як ваші дідусі. Зараз він знаходиться на почесному місці у музеї. А це  - Робікова сестра, робот Софія. Вона зовсім маленька, їй лише 3 роки. Але вона встигла побувати у багатьох країнах і показати свою неймовірну схожість з людиною.

  • Чим схожі ці два роботи?
  • Чим відрізняються?

Проблемне питання: для чого людина створила роботів? (міркування учнів)

3. Групова робота

- А зараз пропоную трішки більше дізнатися про те, яка роль роотів у житті людини.

Діти працюють в групах. Проводиться інструктаж кожної групи. Нагадування про знак «Група» як сигнал готовності групи. Робота починається і закінчується по звуковому сигналу.

Група 1. Ваше завдання розглянути під лупою дрібні картинки та з’ясувати, як роботи допомагають людині.

Група 2. Ваше завдання розставити числа на смужках по порядку і утворити малюнок, а також з’ясувати, як роботи  допомагають людині.

Група 3. Ваше завдання скласти пазл із частинок і з’ясувати, як роботи допомагають людині.

Група 4. Ваше завдання узяти кожному по шматочку пазла і знайти того зі своєї команди, у кого такий же колір. Складіть разом картинку та з’ясуйте, як роботи допомагають людині.

Група 5. Ваше завдання узяти кожному по шматочку пазла і знайти того зі своєї команди, у кого такий же колір. Складіть разом картинку та з’ясуйте, як роботи допомагають людині.

(Спостереження учнів. Обмін інформацією)

  • Сучасні роботи можуть бути навіть… А ким вони можуть бути, ви дізнаєтесь, переглянувши відео. (Робот-пес. Відео)

4. Щоденні новини

- Допоможіть Робікові налаштувати його комп’ютер.

- Яка триває пора року?

- Який зараз місяць осені?

- Яке сьогодні число?

- Який день тижня?

ІІ. ЯДС «Математична галузь»

  • Як гарно ви впорались з налаштуванням комп’ютера! Справжні робототехніки. Робототехніки – ті люди, які винаходять, створюють та ремонтують роботів. Ви робота вже ремонтували, тепер пропоную його створити самому та вигадати для нього справу, якою він вам може допомогти.

(Конструювання роботів з конструктора)

ІІІ. Підсумок уроку

  • Робік дякує вам за гарну гостину. Йому дуже сподобалось працювати з вами. А як щодо вас?

(Шкала настрою) Зобразіть на смайликах відповідну посмішку.

  • Робік розкриває свій секрет. Він теж допомагає людям: загортає солодощі для діток і дорослих. І для вас кілька загорнув.

(Резерв- робот-розмальовка)

Дякую всім за гарну і продуктивну роботу.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕХНІКА, ЯКА НАМ ДОПОМАГАЄЯКА РОЛЬ РОБОТІВ У ЖИТТІ ЛЮДИНИ?

Номер слайду 2

РОБОТ ШЕКІРОБОТ СОФІЯ

Номер слайду 3

ДЛЯ ЧОГО ЛЮДИНА СТВОРИЛА РОБОТІВ?rrrrr

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Перегляд файлу

 

розмальовка.jpg
zip
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
2159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку