Ранкова зустріч
Тема. З чого починається дружба
Ціль. Уточнити і закріпити уявлення учнів про товариські взаємини, дружбу, взаємодопомогу; спонукати дітей до дружніх стосунків і товаришування; виховувати бажання бути справжнім другом.
Хід уроку
І Вітання.
Доброго ранку ! Доброго дня !
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки,
Працюють голівки
І сяють усмішки.
Доброго ранку ! Доброго дня !
Бажаєте ви і бажаю вам я.
Звучить звукозапис пісні Шаїнського «Якщо з другом вийшов в путь».
― Ми не випадково розпочали нашу зустріч цією піснею, бо сьогодні на піде розмова про найдорожчу цінність людини ― дружбу.
«Коло дружби»
– Зараз ми з вами утворимо міцне коло дружби. Для цього треба простягнути руку сусідові зі словами «Я даю руку …»
Привітатися з сусідом одним, а потім з іншим. Привітатися з двома друзями, потиснувши їм руки одночасно. Як це зробити? (схрестивши руки перед собою)
Недарма народне прислів’я говорить: «Дружба ― то найдорожчий скарб».Чому так говориться?
Можливо ви чули такий вислів: «Дружба – це
золота нитка, яка поєднує усіх людей світу».
ІІ Новини.
Сьогодні, ____ квітня, середа. За вікном теплий, сонячний ранок. Весна.
Візьміть у руки кожен свого прутика. Якщо я захочу зламати той, який у моїх руках,це можна зробити дуже легко. Але якщо зібрати усі прутики разом,то якби я не намагалась зробити мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного окремо легко скривдити, але усіх разом подолати не можливо.
ІІІ Обмін інформацією.
Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»
Якщо відповідь про вас, промовляємо хором враз:
«Це все я, це все я, це мій кращий друг і я»
Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.
А тепер давайте грати – треба вам відповідати.
Рано – вранці хто піднявся?
А хто сонечку всміхався?
Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?
Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?
Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?
Хто уміє берегти ручки, зошити й книжки?
А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?
Хто веселу вдачу має і усім допомагає?
ІV Групове заняття.
«Об’єднуємо прислів’я на хмаринках»
· Немає друга-шукай, а знайдеш- тримай.
· Старий друг краще нових двох.
· Друзі пізнаються в біді.
· Дружний табун і вовків не боїться.
· Дружба – найбільший скарб.
· Без друзів погано жити, а іноді — неможливо.
Гра «Школа дружби».
Діти стають в коло. Всі вони розповідають , як подружитися одне з одним. Що для цього потрібно зробити.?
– Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» і об’єднаємось тією золотою ниткою, про яку йшлося на початку нашої зустрічі.
Діти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.
V Підсумок.
– Що ви порадите людині, яка хоче мати друзів, але не може їх знайти?
– З чого починається дружба?