Ранкові зустрічі, 1 клас, 17 тиждень "Світ захоплень",

Про матеріал

Конспекти ранкових зустрічей для 1 класу Нової української школи, 17 тиждень "Світ захоплень". Ранкові зустрічі дають змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднують дитячий колектив.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч. 17 тиждень «Світ захоплень», третій день.

Тема. Чи завжди захоплення приносять нам користь.

Мета: формувати вміння говорити побажання одне одному, створити емоційно-комфортне середовище, виховувати в учнів почуття доброзичливості.

Обладнання: іграшки, відеозапис.

План проведення

  1. Привітання.
  2. Обмін інформацією.
  3. Групове заняття .
  4. Щоденні новини.

Хід ранкової зустрічі

І.  Привітання

      1. Розучування вірша та привітання мімікою і жестами.

Промінчик зимовий заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Нумо, з’єднаймо долоньки свої

і радо всміхнемось: я – вам, ви – мені.

2.  Вітання у колі.

Діти передають один одному привітання і відповідь «Доброго ранку, Іванку, я рада, що ти прийшов» - «Доброго ранку, Надійко, я радий, що ти прийшла» доти, доки звернення не обійде коло дітей.

  1. Ранкова пісня.

-  Отож гарного настрою вам дітки, творчої наснаги, плідного дня хочу побажати. Нехай усе, що планувалося на сьогодні – здійсниться.

- Пісня «Веселка» Н. Май (Додаток 1)

  1. Хвилинка тиші.
  • Налаштуйтеся на подальшу роботу.

ІІ. Обмін інформацією

       Вправа «Крісло автора»

  • Над якою темою ми працюємо?
  • Діти, пропоную вам  продемонструвати листівки про своє захоплення?

Презентація виготовлених вдома листівок «Моє захоплення».

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\images (7).jpg

ІІІ. Групове заняття

  1. Гра «Потисніть руки»

Усі діти стоять у колі. Учитель пропонує вийти в центр кола тим дітям, хто має якесь захоплення. Наприклад:

- грає на будь-якому музичному інструменті;

- вміє танцювати;

- грає у футбол;

- любить математику;

- катається на роликах;

      - любить читати;

- вміє співати;

- вміє малювати;

- вміє вишивати;

- любить подорожувати та інше.

        2.   Гра «Іграшки, ігри та захоплення»

-  Інколи дитяче захоплення зумовлює вибір професії у майбутньому. (Додаток 2 «Професії в малюнках»)

            - Дайте відповіді на такі запитання: 

  • Чим більше цікавився в дитинстві автолюбитель: ляльками чи іграшковими машинками?
  • Що більше захоплювало в дитячі роки будівельника: складання кубиків, конструювання іграшкових споруд чи гра в класики?
  • Чому в дитинстві надавав перевагу відомий футболіст: співу чи іграм з м’ячем?
  • Які іграшки були колись улюбленими у видатного кухаря: іграшковий посуд чи конструктори?
  • Назвіть захоплення людини, яка любить танцювати?
  • Павлик понад усе полюбляє гратися різними конструкторами. Яке захоплення він має?
  • Мама Аліни захоплюється вирощуванням кімнатних та садових квітів. Яке захоплення у мами?
  • Чим захоплюється дідусь Дениса, у якого багато вудочок?
  • Родина любить подорожувати в різні куточки країни. Яке захоплення в цієї родини?
  • Хлопчик грає на піаніно, на піаніно, на баяні, на сопілці. Яке захоплення у цього хлопчика?
  1.  Рухлива гра «Мисливець і звірята»
  • Не всі захоплення хороші, серед них є й такі, які можуть завдати шкоди. Наприклад, той, хто захоплюється мисливством, убиває тварин – це недобре, цього не можна робити. Але в нашій грі всі звірята будуть дуже розумними й, відчувши наближення мисливця з рушницею, одразу тікатимуть, тож не стануть його здобиччю.
  • Під час гри кожний має зображувати якусь тваринку: ведмедика, зайчика, лисицю тощо. (Діти вибирають іграшку й під ритмічну музику виконують імітаційні рухи, зображуючи поведінку відповідної тварини. Вчитель грає роль мисливця. Він наближається до дітей, а діти відступають.)

ІV. Щоденні новини.

  1. Робота з календарем.
  •      Число, день тижня, місяць, рік (Діти відмічають у «Куточку ранкової зустрічі»).
  •      Опис погоди.
  1. Новини класу, школи, дітей.
  •       Якими новинами ви хотіли б поділитися?

      Вчитель.  Сьогодні на протязі дня ми будемо говорити про те, чи завжди наші захоплення приносять нам користь.

Матеріали для дітей

Додаток 1

Пісня Наталії Май «Веселка»

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18

Веселка

Краплю дощика берем, трішки сонця додаєм,

Світанкової роси, жменьку радості для всіх.

Приспів:

Подивись на небо, кольори ясні,

Сумувать не треба – просто посміхнись!

Подивись на небо, сонце золоте,

Сумувать не треба – все на краще йде!

 

Слово лагідне скажи, теплий погляд залиши,

І добрішим стане світ, й наша пісня задзвенить!

Приспів.

 

Додаток 2

Професії в малюнках         

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия.jpgC:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\images.jpg                

Автомобіліст                                              Будівельник

 

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (1).jpg                       C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (2).jpg

Футболіст                                                       Кухар

 

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\images (1).jpg                   C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (3).jpg

Танцюрист                                                            Конструктор

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (4).jpg              C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (5).jpg

Квітникар                                                         Рибалка

 

C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\Без названия (6).jpg               C:\Users\ТАТЬЯНА\Downloads\images (2).jpg

Мандрівники                                                         Музикант

 

docx
Додано
4 березня 2018
Переглядів
10651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку