2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Ранкові зустрічі 1 клас

Про матеріал
Посібник містить інформаційний методичний матеріал для підготовки і проведення ранкових зустрічей у початкових класах, дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Перегляд файлу

Картинки по запросу абстракція рамка дітиОпорний заклад освіти «Овруцька гімназія

імені Андрія  Малишка»

Постійно діюча «Сучасна освіта

Житомирщини – 2019»

 

 

 

 

 

 

       НОМІНАЦІЯ: ДИДАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  Овруч, 2019р.

Опорний заклад освіти «Овруцька гімназія

імені Андрія Малишка»

 

 

 

 

 

Ранкові зустрічі

 

Номінація: дидактичний посібник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       Овруч, 2019р.

Матеріали схвалено на засіданні методичної ради ОЗО «Овруцька гімназія ім. Малишка» протокол №2 від15.11.2018р.

 

 

Укладач: Петрук Валентина Василівна, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, вчитель початкових класів

 

Рецензент:  Коркушко Ірина Миколаївна,

 

          Посібник містить інформаційний методичний матеріал  для підготовки і проведення ранкових зустрічей у початкових класах, дібраний відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителеві у створенні спільноти в класі. Ранкова зустріч — це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Їй присвячують 20 хвилин, щоби створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування дітей у школі.. Ранкова зустріч формує ті цінності, що стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти дітей. Вона дає педагогам можливість навчити школярів взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню цілісного колективу.

Запропоновані у збірнику завдання спрямовані на формування ключових компетентностей молодших школярів Нової української школи, зокрема: спілкування державною мовою, уміння вчитисч впродовж життя, соціальної та громадянської компетентностей, компетентності у природничих науках і технологіях, загально-культурної та екологічної грамотності, ініціаативності та підприємливості, а також здорового способу життя. 

Посібник призначений для вчителів, вихователів, батьків.

 

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . 6

ТИЖДЕНЬ 1. Я — ШКОЛЯР . . . . . . . . . . . . . ... 8

День 1. Що я очікую від шкільного життя?  .. .  8

День 2. Хто я? Хто мої однокласники? . . . . . . 10

День 3. Як мені безпечно дістатися школи й повернутися додому? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  12

День 4. Що покласти у шкільний портфель? .  14

ТИЖДЕНЬ 2. МІЙ / НАШ КЛАС . . . . .  . . . . . 16

День 1. Як знайти свою класну кімнату?  . . . . 16

День 2. Як почуватися комфортно у класі?  . . 17

День 3. Як створити безпеку і затишок у

класі? . . . . ……………………………………..  20

День 4. Як стати класною спільнотою? .  . . . . . 21

День 5. Чого ми можемо досягнути спільно? . . 22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передмова

Об’єктом праці кожного педагога є дитина – завжди нова, постійно мінлива. І це є однією з найважливіших осбливостей творчості педагога.

Сухомлинський говорив, що наша праця – формування людини, - і це накладає на нас особливу, ні з чим не порівнянну відповідальність. Тому кожен вчитель намагається використовувати такі методи і форми навчання, що заохочували б вчитися, зацікавлювати дітей навчальним матеріалом, і підвищували рівень знань учнів….             

Однією з найважливіших особливостей творчості педагога є те, що об’єкт його праці — дитина — постійно мінлива, завжди нова, сьогодні не та, що вчора. Наша праця — формування людини,— і це накладає на нас особливу, ні з чим не порівнянну відповідальність. В. О. Сухомлинський Кожен учитель намагається використовувати такі форми і методи навчання, що зацікавлювали б дітей навчальним матеріалом, заохочували вчитися, що сприяє досягненню високого рівня знань учнів. Так, інтерактивні форми роботи, особистісно-орієнтований та диференційований підходи, упровадження інноваційних технологій навчання у практику, допомагають зацікавити учня на уроці, розвиваючи його здібності. Посібник створено з метою надати практичну допомогу вчителям початкових класів у підготовці та проведенні ранкових зустрічей відповідно до Концепції Нової української школи, вимог нового Державного стандарту загальної початкової освіти. Практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителеві у створенні спільноти в класі. Ранкова зустріч — це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Їй присвячують 20 хвилин, щоби створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування дітей у школі. Учні збираються, щоби привітати одне одного, вислухати думки друзів про певне питання, поставити та обговорити запитання. Ранкова зустріч формує ті цінності, що стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти дітей. Вона дає педагогам можливість навчити школярів взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню цілісного колективу. Ранкова зустріч містить чотири основні компоненти. Привітання — перший компонент ранкової зустрічі. Сидячи в колі, одне навпроти одного, кожна дитина вдумливо й поважно вітається з іншими дітьми. Під час вітання кожен з повагою звертається

 

 

Тиждень 1. Я - ШКОЛЯР

Мета: формувати уявлення учнів про школу як Країну     знань; ознайомити дітей із призначенням шкільних приміщень, правилами поведінки в них; обговорити з дітьми, як вибрати безпечну дорогу до (зі) школи; розвивати спостережливість, бережливе й уважне ставлення до свого здоров'я, уміння робити правильний вибір; виховувати звичку дотримувати правил безпечного руху дорогою до (зі) школи; учити учнів поважати вчителів та одне одного; розвивати віру у свої здібності; виховувати дружні стосунки й повагу до старших.

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ 1.  ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

1.Знайомство

Похожее изображениеРозкажу я вам малята

Про своє велике свято Чарівниця завітала                               Паличкою помахала

Й ось таке мені сказала

Що прийдуть до мене діти

Всі гарненькі, наче квіти.

Будуть старанно навчатись

Й школярами називатись.

                   Думаєте сон приснився?

                   Та навколо подивіться

                   Скільки в класі діточок

                   Як на небі зірочок.

Щоб дружити й спілкуватись 

Треба нам не розслаблятись

А швиденько привітатись

Та знайомство розпочати.

Чарівниця, гарна пані,

У кораловім жупані

Картинки по запросу чарівницяПензлика подарувала,

А сама – помандрувала.

Пензлик, діти, не простий,

А чудовий, чарівний

Ваші імена вгадає

І усіх вас привітає.

(Діти по черзі виходять до дошки і зафарбовують чарівним пензликом аркуш паперу. Їхні імена написані парафіном, тому вони  не зафарбовуються. І так на папері зявляються написи).

 

 

 

 

 

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що я очікую від шкільного життя?»

 

Картинки по запросу школаШкола двері відчинила

І дітей всіх запросила

Адже тут навчать читати,

Малювати, рахувати,

Майструвати й вирізати

Букви гарненько писати.

 

  • Вправа «Обери позицію»

 

Похожее изображениеА тепер скажіть мені

Мої славні дітлахи

Чого хотіли б ви навчитись,

Щоб справжнім учнем залишитись?

Похожее изображение(Діти за малюнками розповідають, чого  вони хотіли б навчитися в школі).

Похожее изображение

 

 

Похожее изображениеПохожее изображение 

 

 

 

 

 

Похожее изображение3. Групове заняття

 

 

 

 

 

 

  • Гра «Будуємо школу своєї мрії»           

    (з використанням LEGO)

 

Шість цеглинок кольорових

Шість цеглинок пречудових

Картинки по запросу нуш лего 6 цеглинокКожен має з дітлахів

Славних, милих шклярів.

Беремо ми всі цеглину

І кидаємо сусіду.

 

(Діти по колу передають цеглинку).

 

Похожее изображениеА тепер берись до дій

Будувати школу мрій.

Шість цеглинок не простих

Шість цеглинок чарівних

Кожна дію свою має

Зводити школу мрій допомагає.

 

(Кожна цеглинка означає дію, яку діти будуть виконувати у школі. Наприклад: рахувати, читати, спілкуватися, фантазувати, дружити, писати і т. д. Діти обґрунтовують кожну цеглинку).

 

  • Введення правила класу

 

Ми прийшли у школу вчитись,

                  А не бігати й лінитись.

Картинки по запросу учні 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Мій перший день у школі.
  • Я хочу (не хочу) ходити до школи…
  • Що мені сподобалося в школі.

 

Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

 

 

Ми всі прийшли в Країну знань

Ми твердо йшли і без вагань

Знайомство вправно провели

І настрій цим ми підняли.

 

Крокуємо по школі в клас,

Який давно чекає нас.

Наліво й вправо подивись

Навколо себе покрутись

 

Тут будуть старанно навчати,

Дружити, мислити, читати.

Похожее изображениеРадіти сонцю і дощу,

Ліпити бабу снігову, Фантазувати і співати

 І всім на світі помагати.

ДЕНЬ 2. ХТО Я? ХТО МОЇ ОДНОКЛАСНИКИ?

1. Вітання

 

(Діти утворюють коло).

Похожее изображение

Доброго ранку, діти чудові

Квіти пахучі та кольорові

Сонечку здравствуй і хмарці привіт

Та неосяжний дивосвіт!

Ми однокласники – дружна сім’я

Кожен із нас має гарне імя.

 

(Діти по черзі називають своє імя).

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Хто я? Хто мої однокласники?»                           

 

  • Гра «Дізнайся більше про своїх однокласників»

(з використанням LEGO)

 

Картинки по запросу сестра малюнокЗараз встаньте всі дівчатка

А за ними всі хлоп’ятка

В кого є мала сестра

Й в школу їй ще не пора

Жовте лего піднімайте

Про сестричку розповідайте.

 

(Діти розповідають про своїх менших сестричок)

 

Похожее изображениеЛего синє підніміть

Щоб усім нам зрозуміть

В кого братик є маленький

Чемний, ввічливий, гарненький

 

(Діти розповідають про своїх менших братиків)

Похожее изображение

В кого старший брат й сестра

Їм бажаємо добра

Червоненьке піднімайте

Та ім’я їх називайте.

 

(Розповідь дітей про своїх старших братів і сестер)

Картинки по запросу зима діти малюнок

Хто зимою народився

І ніяк не розгубився

Неба колір піднімайте

І блакитним називайте.

 

(Діти розповідають в якому зимовому місяці

 вони народилися)

 

Картинки по запросу літо дітиДень народження улітку

Подарую тобі квітку

Помаранчеву цеглинку

Піднімайте в цю ж хвилинку.

(Діти розповідають у якому літньому місяці їхній день народження)

 

Похожее изображениеХто весною народився

Й усмішкою поділився

Зелену піднесіть цеглинку

Як маленькую рослинку.

 

(Діти розповідають в якому весняному місяці вони народилися і чим  подобається їм весна)

 

Похожее изображениеОсінь золота прийшла

Звістку гарну принесла

Народилися малята

Вправні хлопчики й дівчата.

Жовтуватеньку цеглину

Піднімайте без зупину.

 

(Діти розповідають в якому осінньому місяці вони народилися і чим саме приваблює їх ця пора року)

 

Похожее изображение3. Групове заняття

  •  Вправа «Найкращий першокласник»

 

Лисенятко вранці встало

                     І до школи поспішало

                     А зайчатко довговухе

                     Мчить туди воно щодуху

 

                     Їжачок – хитрячок

В нього шубка з голочок

                     Взяв портфелика у руку

Та біжить дерзать науку.

 

                    А ведмедик косолапий

                    Учень теж собі завзятий

                    До навчання він мастак

Не звірятко, просто смак.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Всім подобається вчитись

                   Головне тут не лінитись

                   Кожен хоче кращим стати

                   Щоб багато всього знати.

 

                   Тож у групах попрацюєм

                   До тваринок помандруєм

                   Доведіть скоріш малята,

 Що найкращі у вас звірята.

 

(Кожна група отримує малюнок звірятка. Діти мають довести, чому саме їхній учень – найкращий).

 

  • Введення правила класу

 

     Поспішай скоріш до школи

Картинки по запросу діти і школаІ не спізнюйся ніколи.

4. Теми для щоденника вражень

 

  • У вільний час я з однокласниками…
  • Я у колі друзів.
  • Мені подобається разом...

 

Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

 

 

                  Раз Яринка, два Дмитро,

                  Три Алінка і Сашко,

                  Петрик, Владик і Марійка
                  Й гарна дівчинка Надійка.

 

                  Всі ми першокласники,

                  Всі ми однокласники

                  Ми одна сім’я єдина,

                  Дружна, сильна в нас родина.
 

Картинки по запросу дітиРазом ходимо в кіно
Це було не так давно

Як працюєм то гуртом    Помагаєм всім з добром.

 

 

ДЕНЬ 3. ЯК МЕНІ БЕЗПЕЧНО ДІСТАТИСЯ ШКОЛИ Й ПОВЕРНУТИСЯ ДОДОМУ?

 

1. Вітання

 

Похожее изображениеСвітлофор я непростий

Маю дар я чарівний

Всім допомагаю

І подяку маю

 

Хто мене уважно чує

Правила собі нотує

Не потрапить у біду

Ой, мабуть уже піду

 

Гарний настрій маєте

Труднощі здолаєте

Килим дружби утворіть

Й компліменти говоріть

 

(Утворивши коло діти говорять один одному компліменти. Наприклад: «Софійко, які гарні в тебе очі».)

Картинки по запросу діти в колі

 

 

Картинки по запросу світлофор2. Обмін інформацією. Тема дня «Як мені безпечно дістатися школи й повернутися й повернутися додому?»   

 

  • Гра «Лего – світлофор»

        (з використанням LEGO)

 

Мета:  виявити рівень знань (в ігровій формі), умінь та навичок учнів з правил дорожнього та вуличного руху, закріпити ці знання за допомогою деяких практичних моментів гри; повторити основні правила пішоходів; сприяти розвитку навичок поведінки на дорозі.

 

Похожее изображениеПравила гри: ведучий кидає цеглинку, називаючи кольори сигналу світлофора: «Зелений», «Жовтий», «Червоний». Діти ловлять лего і відповідно до зазначеного кольору, відповідають: « Я стою», «Я чекаю», «Я іду».

Картинки по запросу діти в колі

 

 

 

Картинки по запросу цеглинки червоні

 

  • Вправа «Пригадай і повтори»

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

Із дому до школи крокую щодня

              Дорога веде у Країну знання

Машини гудуть, пішоходи ідуть

              Пташка щебече, квіти цвітуть.

 

              Усе таке рідне і близьке мені

              Але будьте уважні у цій метушні

              Тож дорожні знаки покажіть

              Й правила дороги розкажіть.

 

(Діти розказують правила дорожнього руху та показують, за опорною таблицею, знаки, які вони знають)

Похожее изображение

 

 

 

  • Гра «Моя вулиця»

(з використанням LEGO)

 

Похожее изображениеПравила гри: вчитель називає вулицю, а ці діти, що живуть на ній, підходять і ставлять цегдинку зеленого кольору. Хто живе на іншій вулиці ставлять цеглинку червоного кольору і т. д. Утворилася діаграма, з якої видно на якій вулиці скільки живе дітей)

 

Любі діти, подивіться

Свою башню ви торкніться

Скільки цегли в кожній з них

Стільки живе однокласників на вулицях тих.

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

  • Гра «Розмістим правильно»

    (з використанням LEGO)

 

Правила гри: кожній групі пропонується розмістити правильно на дорозі машини, людей, дорожні знаки та інше. Діти обґрунтовують свій вибір.

 

  • Введення правила класу

 

     Щоб не трапилось біди,

Правила дорожнього руху виконуй ти!

Картинки по запросу правила дорожнього руху

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Я знаю такі дорожні знаки…
  • Моя дорога додому.
  • Ідучи додому я…

                Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

 

Дзвоник сповістив : «Пора

Вам додому дітвора

Тільки будьте спостережні

На дорозі обережні

 

Щоб дорогу перейти

Краще світлофор знайти

Кольори він має три

Не лінуйся зазубри.

 

Червоненький миготить

Похожее изображениеІ від злості палахкотить

Щоб не трапилось біди

Зупинись і не іди

 

Жовтим оком підморгне

І голівкою кивне

Підготуйся не спіши

Щоб дорогу перейти.

 

Ось зелений дочекались

І чомусь захвилювались

Перейти швиденько треба

І у цьому є потреба.

ДЕНЬ 4. ЩО ПОКЛАСТИ У ШКІЛЬНИЙ ПОРТФЕЛЬ?

 

1. Вітання

Картинки по запросу портфелик і учень

Я портфелика беру

І до школи з ним біжу

З усіма вітаюся

Сонцю усміхаюся

Квітами милуюся

В шум вітрів вслухаюся.

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Що покласти у шкільний портфель?»   

 

  • Казка - загадка «Хто в портфелику живе?»

Похожее изображение

Жив портфелик чарівний

Помічник всім головний

На хатинку дуже схожий

І твкий собі пригожий.

Похожее изображение

Оселилась в ньому… (ручка)

Це портфеликова внучка.

Є у ньому… (олівці)

Славні братці – молодці.

Похожее изображение

 

Картинки по запросу зошит малюнокКартинки по запросу книжки малюнок Та поважнії… (книжки)

Картинки по запросу книжки малюнок Всьому світу знатаки.

 З хатки… (зошит) виглядає

 І писати він навчає.

 

Картинки по запросу малюнок пеналКартинки по запросу малюнок лінійкаОсь гарнесенький… (пенал)

Наче справжній генерал.

                А це що таке?... (лінійка)

                Відгадали, молодчинки!

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

  • Гра «Збери портфель»

 

Похожее изображениеЯблуко, Буквар і ручка,

М’яч і лялька білоручка,

Зошит, фарби та лінійка,

Олівець, блейблейд, пенал.

Що в портфелик ти поклав?

 

Завдання: у кожної групи є свій портфелик і предмети. Потрібно швидко і охайно зібратися до школи.

  • Введення правила класу

 

     Свій портфелик бережи,

Зайві речі не клади!

Картинки по запросу портфелик

 

 

 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Мій портфелик.
  • Як правильно зібрати портфель.
  • Хто живе в моєму портфелі?

 

Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

 

Картинки по запросу ведмежатко учень малюнок  Ведмежатко добре знає

В світі кращого немає

Як навчатися старанно

Не абияк – бездоганно.

 

 

                Він портфелик свій складає

                Зошити туди вкладає

                Та лінійку й олівець

                Ось такий він молодець.

 

                Хоч ведмедик косолапий,

                Але він такий завзятий

                Раз портфелика підняв

                Два портфелика поклав.

 

               Три, чотири покрутився

                І за парту приземлився

               Свій портфелик береже

Похожее изображение               Зайве в нього не кладе.

Тиждень 2. МІЙ / НАШ КЛАС

 

Мета: сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання; організувати учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната, їдальня, бібліотека тощо); заохотити учнів до покращення класних осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки); допомагати дітям виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку дитячого самоврядування; закласти основи взаєморозуміння, співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕНЬ 1. ЯК ЗНАЙТИ СВОЮ КЛАСНУ КІМНАТУ?

1.Вітання

 

           Доброго ранку, гарного дня

           Від щирого серця бажаю вам я

           Хай усмішка сяє в усіх на вустах

           У селах маленьких й великих містах

           Доброго ранку, гарного дня

           Класе мій рідний, дружна сім’я

Картинки по запросу діти у колі малюнок

(Діти сидять по колу та бажають доброго ранку тому, хто сидить зліва від них, при цьому діти звертаються один до одного на імя)

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як знайти свою класну кімнату?»   

 

  • Екскурсія школою «Моя школа»

 

               Проведу сьогодні діти

               Вам екскурсію просту

               Час прийшов нам не сидіти

               Всіх по школі проведу

Похожее изображение

 

 

 

Похожее изображениеОсь кімната не проста

Це кімната ігрова

Веселить вона дітей

І чекає на гостей.

Похожее изображение

Щоб нам сильними зростати

У спортзал слід завітати

Силу м’язів та витримку

Покажи ж у цю хвилинку.

Похожее изображение

Книжки любите читати?

А нове щось дізнаватись?

Вам сюди, в бібліотеку

Тут покажуть картотеку.

Картинки по запросу лікар малюнок

Зуб болить, поранив пальчик

Десь попав мабуть в каптанчик

У медпункт іди скоріше

Не гальмуй, біжи хутчіше.

 

Похожее изображениеА тепер зайдіть сюди

Й подивіться он туди

Монітор, системний блок

Враз тут створите свій блог.

Похожее изображение

У їдальню теж зайдемо

І з подяки розпочнемо:

«Спасибі нашим кухарям

За те, що смачно варять нам».

Картинки по запросу класНу а це наш рідний клас

Він давно чекає нас

Будем гарно тут навчатись

Зустрічатись та прощатись.

 

( Під час екскурсії можна поставити  дітям такі запитання: «Що б ви хотіли побачити у школі? Як називається це приміщення? Для чого воно призначене? Коли б ви хотіли тут побувати?  Що б ви хотіли тут робити? Як називаються люди, які працюють у цьому приміщенні?  Що, на вашу думку, ви можете тут робити?»)

 

  • Гра «Небилиця»

 

Правила гри: прослухавши «Небилицю», діти дають відповідь, що в ній не так.

 

Картинки по запросу школа Ð¼Ð°Ð»ÑŽÐ½Ð¾ÐºВ школу рідну ми ішли

По дорозі гриб знайшли

Двері класу відчинили

Картинки по запросу анімація грибІ поїсти захотіли.

 

Похожее изображениеКартинки по запросу анімація чашкаКартинки по запросу анімація чашкаПохожее изображениеЧашки вийняли з портфеля

І повісили на стелю

Потім коридором йшли                 

Картинки по запросу анімація чашкаІ в спортзал ми забрели.

 

Картинки по запросу лікар і мяч малюнокМедсестра нас тут зустріла

В мяч пограти запросила

Як в їдальню ми зайшли

Там книжки собі знайшли.

Картинки по запросу їдальня малюнок

 

Похожее изображениеПохожее изображениеКартинки по запросу анімація підручники 

 

 

 

Картинки по запросу урок фізкультури    Ð¼Ð°Ð»ÑŽÐ½Ð¾ÐºУ Софійки зуб болить

Фізкультурниця біжить.

Бібліотека на шляху

Ой, набрались там страху.

 

Похожее изображениеБо уколи роблять там

Похожее изображениеНеслухняним школярам

Тож скажіть мені скоріше

Що було вам найсмішніше.

 

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

  • Створення схеми – малюнка «Дорога до мого класу»

 

Скільки нового дізнались

І до класу всі дібрались

А тепер завдання вам

Моїм любим школярам

Прокладіть дорогу в клас

Починайте, бо вже час.

 

Завдання: кожна група має схему розміщення класу та інших об’єктів у школі. Учні на схемі малюють стрілочки, прокладаючи власну дорогу до класу. Діти описують маршрут.

 

  • Введення правила класу

 

Шкільне майно бережи

Картинки по запросу бережи шкільне майноІ про це всім розкажи!

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Щоб потрапити у клас потрібно…
  • Улюблений кабінет.
  • Чи потрібно берегти шкільне майно?

 

 Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

В перший клас ми ідемо

Картинки по запросу анімаці сонцеІ портфелик несемо

Личка сонцю підставляєм

І чуть-чуть ми з ним пограєм

 

Хмарка синя насуває

Ясне сонце закриває

Ми йдемо, йдемо, йдемо

І портфелик несемо

Картинки по запросу дощик малюнок

Дощик з хмарки накрапає

В клас дітей всіх заганяє

Біжимо хутчіш у клас

Дощик заганяє в клас.

Похожее изображение

Клас улюблений знайшли

Хоч всю школу й обійшли

Сіли всі за парти ми

Й працювати почали.

ДЕНЬ 2. ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?

1. Вітання

 

Гарно будемо навчатись

З друзями не сперечатись

Навчимося вибачати

І нікого не ображати

І тоді у нас комфорту

Буде наче бухта форту

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як почуватися комфортно в класі?»

 

  • ?Ознайомлення з навчальними центрами /осередками класної кімнати та їх призначенням («живим куточком», класною бібліотекою, ігровим осередком, осередком відпочинку тощо)

 

Підніміть всі оченята

Мої любії малята

Та послухайте скоріше

Про цікаве, найголовніше.

 

Щоб комфортно було вчитись

Слід у класі розділитись

Адже зон він має сім

Для дітей доступних всім.

  • Осередок для навчально – пізнавальної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щоб нічого не забувати

Слід сюди нам заглядати

Стенди різні тут знйдемо

Й різну інформацію зберемо.

Картинки по запросу парта малюнок

Парти нові для дітей

Для комфорту й зручностей

Дошки бачите які?

 Інтерактивні і прості.

 

  • Змінні тематичні осередки

 

 

 

 

 

Картинки по запросу флипчартНову тему ми вивчаєм

На флінт-чарти заглядаєм

Інформацію корисну

Тут знайдемо неодмінно.

 

  • Ігрова зона

Картинки по запросу навчальні осередки нуш фото

 

 

 

 

 

Хочете уже погратись?

І до іграшок добратись?

В зону ігор завітай

Про культуру пам’ятай.

 

Похожее изображениеШахи, шахмати, скакалки,

Мяч, машинки й гарні ляльки

Стіл для ігор і конструктор

Вчитель буде вам інструктор.

 

  • Осередок для проведення дослідів

Похожее изображениеПохожее изображение

Картинки по запросу вазон малюнокЧому рослинка зеленіє?

А ніжна квітка червоніє?

Чому рослинка виростає?

А ніжна квітка відцвітає?

 

Похожее изображениеЧому в акваріумі вода прозора?

Чому рибка в ній не тоне?

Сюди звернемося в свій час

І відповіді знайдемо враз.

 

  • Осередок для художньо - творчої діяльності

Картинки по запросу навчальні осередки нуш фото

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу дельфін малюнок Ось в куточку розмістився

 І здається звеселився

 Осередок творчості завзятий

 За рахунком уже п’ятий.

Картинки по запросу пензлик анімація

Тут знайдемо олівці,

Вправні братці молодці.

Фарби, пензлик, пластилін

Ось вже й вистрибнув дельфін.

Похожее изображениеНожиці, альбом і глину

З неї виліпим перлину.

Виставку робіт дітей

Для втілення думок, ідей.

 

  • Осередок відпочинку

Картинки по запросу навчальні осередки нуш фото

Потомилися, малята?

То пора вже відпочивати

Зону відпочинку роздивіться

І на килим опустіться.

 

Будем тут відпочивати

Якщо треба, то й співати

Думати і говорити

Гратися і не сваритись.

 

Картинки по запросу зона відпочинку малюнок нушКрісла – пуфіки стоять

Діток до себе манять.

А подушки кольорові

Дуже мякі, пречудові.

 

  • Бібліотечка

Картинки по запросу навчальні осередки нуш фото

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу книжки  малюнокЩоб розумними зростати

Треба більше вам читати

Книжки будуть вас чекати

Просять їх не забувати.

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

  • Картинки по запросу діти лего на головіГра «Телефонна розмова»

(з використанням LEGO)

 

Правила гри: кожна група складає з лего телефонну слухавку. Вчитель просить Картинки по запросу розмова по телефонуучнів: обговорити у групах, чому вони обрали саме цей осередок та що цікавого в ньому міститься; обрати представникагрупи, який буде Картинки по запросу розмова по телефону«говорити по телефону». Гра триває доти, доки не порозмовляють представники від кожної групи.  Учитель робить висновок про комфорт у класі.

 

  • Введення правила класу

 

За собою прибери

Речі й іграшки склади!

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Мені найбільше подобається…
  • Комфорт – це…
  • Я почуваюся комфортно в класі, якщо…

 

Фізкультхвилинка

         (з використанням LEGO)

 

Картинки по запросу фізкультхвилинка

 

 

 

 

Завдання:

1 - взяти кожній дитині по шість цеглинок;

2 - розмістити цеглинки на голові, на коліні, на стопі, на лікті тощо;

Картинки по запросу діти лего малюнок3 - взяти одну цеглинку і підкидати вгору, намагаючись не впустити її.

ДЕНЬ 3. ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК В КЛАСІ?

 

1. Вітання

 

Сонце землю всю вітає

Картинки по запросу вітер і дітиПромінці їй посилає

Вітерець не спочиває

Діточок все  забавляє

 

Ранок розпочавсь цікаво

Якось весело і жваво.

Тож часу не гаймо

Один одного вітаймо.

 

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як створити безпеку і затишок в класі?»

 

  • Гра «Так чи ні»

        (з використанням LEGO)

Картинки по запросу правила для учнів

Правила гри: вчитель зачитує правила поведінки дітей у школі. Якщо діти погоджуються з правилом, то піднімають зелену цеглинку (так). Якщо діти не погоджуються, то піднімають червону цеглинку (ні).

Щоб безпечно нам навчатись

Правила слід пам’ятати

Тож скажіть тепер мені

Що тут правильно, що ні.

Картинки по запросу учень

Картинки по запросу учительУчень коридором йде

І портфелика несе

А на зустріч вчителі

Слід вітатися чи ні?

Картинки по запросу клас

Картинки по запросу класХлопчики у клас зайшли

І стрибали як могли

Тож скажіть мені дівчатка

Чи праві наші хлопятка?

Похожее изображение

Треба в школі нам учитись

А не плакати й лінитись

Так чи ні скажіть мені

Мої любі діточки.

 

Похожее изображениеПарту слід нам помарати

Та ще трішки попсувати

Це шкільне майно мені

Не потрібне так чи ні?

 

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµЗ друзями я в ігри граю

Кому треба помагаю

Чи повинен я завжди

Помагати так чи ні.

Похожее изображениеПо перилах ти з’їжджай

І на східцях теж ти грай

Сходи це для нас безпечно

Так чи ні скажіть сердечно.

 

(Діти обґрунтовують свої відповіді)

 

  • Памятка  «Правила для учнів»

 

 

 

 

 

 

 

        Правила для учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Графічний диктант «Чи знаєш ти правила для учнів?»

 

Похожее изображениеПохожее изображениеЗавдання: вчитель зачитує правила, коли діти погоджуються  з правилом, то пишуть  (так),  а коли ні , то

Похожее изображение

Вітайся з друзями та вчителями,

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµЗ батьками та працівниками. (  )

Похожее изображениеПохожее изображение

У класі бігай та сміти,

Похожее изображениеМахай руками та кричи. (  )

Похожее изображение 

Похожее изображениеГрайся з друзями у грі,

Похожее изображениеНе залишай їх у біді. (  )

Похожее изображение

Штовхай товаришів завжди

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµНіколи правди не кажи.  (  ) 

 

Картинки по запросу школаШкола не твій дім.

Похожее изображениеПсуй парти та стільці  у нім. (  )

Похожее изображение

Битися не слід у школі

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµЙ лиха ти не знатимеш ніколи. (  )

Похожее изображение

Бережи власне майно

Похожее изображениеІ віддячить вам воно. (  )

 

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображениеЗапис учнів:

 

 

  • Введення правила класу

 

Правила виконуй всі

Й будеш ти у всій красі!

Картинки по запросу Памятка для учнів правила поведінки

 

 

 

 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Я виконую правила для учнів.
  • Безпечно у класі тоді, коли…
  • Мій улюблений клас

                         Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка     

 

 

 

 

 

 

                     Маємо затишний клас

                     Знає кожен про це з нас

                     Бо майно ми бережемо

                     Все на місце розкладемо.

 

Похожее изображениеПарти витремо швиденько

Щоб вони були чистенькі

Іграшки прибрати час

Позбираємо їх враз.

Похожее изображение

На перерві граємось

Ні з ким не сперечаємось

З усіма вітаємось

Друзям посміхаємось.

 

І тому у нас безпечно

Картинки по запросу учні у класіВсе чудово безперечно

Клас в порядок привели

Й працювати почали.

 

 

ДЕНЬ 4. ЯК СТАТИ КЛАСНОЮ СПІЛЬНОТОЮ?

 

1. Вітання

 

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµВ нас у класі друзі всі:

Петрик, Владик і Максим.

І Марійка, й Віталінка

І веселая Софійка.

 

Добрий день, тому, хто зліва.

Добрий день, тому, хто справа.

Ми – одна сім’я єдина

Дружна мила і красива.

 

                         В нас у класі друзі всі

                         Я і ти, і ми, і ви.

                         Посміхнись тому, хто зліва.

                         Посміхнись тому, хто справа.

Гарний настрій подаруй

І ніколи не сумуй.

Ми – одна сім’я єдина

Похожее изображениеДружна мила і красива.

2. Обмін інформацією. Тема дня «Як стати класною спільнотою?»  

Похожее изображение

Що таке спільнота?

Не предмет це, не істота.

Це щось спільне у дітей

Схожість думок і ідей.

 

Похожее изображениеВчитель задає завдання

Всі працюєм без вагання.

Друзі спільні і кімната

Ваша вчителька завзята.

 

  • Пантоніма-загадка «Наші спільні     вподобання»

      (з використанням LEGO)

Картинки по запросу спільнота

 Завдання: діти стають в коло. Кожна дитина по черзі називає своє ім’я. Потім  жестами, мімікою зображає улюблене заняття (малювання, плавання, читання, гра на музичному інструменті, мандри тощо).  Діти об’єднуються  у групи за улюбленими заняттями. При цьому ставлять цеглинку відповідного кольору до свого заняття. Утворилася діаграма, з якої видно скільки дітей мають однакові вподобання.   Висновок: всі діти різні, мають свої вподобання, але творять спільноту, і від цього розмаїття спільнота сильніша.

 

3. Групове заняття

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Обговорення проблеми «Краще змагатися чи співпрацювати в спільноті?»

 

Картинки по запросу діти співаютьЄ у групі дух змагання

Тут похвалимось знаннями.

Хтось гарніше заспіває

А хтось швидше прочитає.

Похожее изображение

 

 

 

 

Картинки по запросу діти трюкА Марійка затанцює

Станіславчик намалює

А Оленка вірш розкаже

А Андрійко трюк покаже.

 

Картинки по запросу сумні діти малюнокБути кращим - затьмарило

І дітей всіх розсварило.

Якось важко на душі

Стало нашій дітворі.

 

Завдання: обговорити проблему «Краще змагатися чи співпрацювати в спільноті?» в групах, сидячи за столами.

 

  • Оповідання «Про дівчинку Івнку»

 

Похожее изображение  Іванка  завжди хотіла бути найкращою – ходити у найкращій сукенці, мати найкращий ранець, носити найкращі заколки. Дуже часто так воно і було – вона вирізнялася модним і яскравим одягом, чудовою зачіскою. Однак коли Іванка прийшла до класу, то зрозуміла, що тут не звертають уваги на її яскраві речі. Бо діти працюють у групах і цінують не марку мобільного телефона, а вміння товаришувати, допомагати, жартувати, спільно розв’язувати Картинки по запросу сумні діти малюнокзавдання. Іванці було сумно, що  ніхто не зважав на її красивий одяг. Тому на перервах вона стояла, втупившись у телефон і заздрісно дивлячись, як бавляться у павучка її однокласники. Аж одного разу до дівчинки підійшов Артем, запросив до гурту і показав, як бавитися. Виявилося, що всі однокласники Іванки – дуже веселі, вони радо допомогли дівчинці позбутися непевності і навчитися правил гри. І вже за кілька хвилин діти бавилися разом. Цього дня Івнка, ідучи щасливою додому, задумалася про таке: що краще – змагатися чи співпрацювати у спільноті? І дала собі чітку відповідь…

 

Запитання: «Як відповіла Тетянка на своє запитання?»

 

Похожее изображениеВисновок:  у спільноті краще не змагатися, а співпрацювати, тоді результат буде вагомішим.

 

  • Введення правила класу

 

Будем ми не сперечатись

А в спільноті працювати!

Картинки по запросу веселі діти малюнок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Теми для щоденника вражень

 

  • Спільнота – це…
  • Клас – моя  спільнота.
  • Наші улюблені заняття.

 

                         Фізкультхвилинка

Картинки по запросу фізкультхвилинка     

 

 

 

 

 

Щоб спільноту збудувати

Треба мужність проявляти

Не саритись, не лінитись

Похожее Ð¸Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð¸ÐµЗ друзями добро творити.

 

Справ багато маємо

Всім допомагаємо

Бо одна ми є спільнота

Дружна, сильна і єдина.

 

Люблять діти малювати

Ну, а інші танцювати.

У змаганнях вигравати

З честю вмієм програвати.

 

Клас єдина в нас сім’я

Знаєш ти про це і я

Доведемо ми усім

Похожее изображениеЩо спільнота ми усі.

 

docx
Додано
4 березня 2019
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку