Рекомендації до годин класного керівника "Ігри під час поїздки в транспорті"

Про матеріал
Де монета? Всіх туристів поділяють на дві рівні команди (по двоє, троє або більше гравців у кожній). Усі гравці однієї команди з’єднують долоні, щільно стиснувши їх нижні краї і лишивши щілину між верхніми краями, і виставляють напівзігнуті руки вперед. Капітан команди, який так само стиснув долоні, тримає монету 25 копійок у правій руці. За командою капітана суперників «Гоп!» капітан, який володіє монетою, вкладає свої стиснуті долоні між долоні своїх партнерів. За командою «Доп!» він повинен показати монету суперникам.
Перегляд файлу

ІГРИ ПІД ЧАС ПОЇЗДОК У ТРАНСПОРТІ

 

Де монета?

Всіх туристів поділяють на дві рівні команди (по двоє, троє або більше гравців у кожній). Усі гравці однієї команди з’єднують долоні, щільно стиснувши їх нижні краї і лишивши щілину між верхніми краями, і виставляють напівзігнуті руки вперед. Капітан команди, який так само стиснув долоні, тримає монету 25 копійок у правій руці. За командою капітана суперників «Гоп!» капітан, який володіє монетою, вкладає свої стиснуті долоні між долоні своїх партнерів. За командою «Доп!» він повинен показати монету суперникам.

За наступною парою команд «Гоп!» - «Доп!» капітан знов повинен показати монету суперникам, і після команди «Гоп!» продовжити гру. Так може повторюватись кілька разів.

Після команди капітана суперників «Руки!» монету треба лишити в руках гравця, або в своїх руках (гравець, яких одержав монету, затискує її в одній руці. Всі гравці при цьому одночасно виставляють руки, стиснуті в кулаки, вперед.

Завдання суперників – відшукати, в якій руці монета. Якщо її знайдено, вона переходить до команди суперників. У разі помилки гру продовжує та сама команда. За кожне виявлення монети команда отримує очко. Гру ведуть доти, поки одна з команд не набере обумовлену кількість очок.

Гра виховує увагу, спостережливість, кмітливість.

 

Відміть ім’я

Під час читання або розповіді, коли вимовляється ім’я певного персонажа або заздалегідь визначені два-три слова, слухачі повинні загинати пальці. Після закінчення читання або розповіді підводять підсумки. Виграє й одержує премію той, хто жодного разу (або менше за всіх) не пропустив ім’я чи визначені слова.

Гра виховує увагу, зосередженість, зібраність, організованість.

 

Що зникло?

Перед гравцями розкладають 10-12 дрібних предметів (олівці, значки, монети тощо). Після хвилинного запам’ятовування їх накривають хусткою (рушником), і гравці по черзі повинні їх назвати. Потім 1-3 предмети забирають з-під хустки. Коли хустку знімають, гравці по черзі називають предмети, що никли. Перемагає той, хто точно назвав ці предмети. Перед іспитом кожного гравця предмети міняють місцями.

Гра виховує спостережливість, увагу розвиває пам'ять.

Розбери завал

На рівну поверхню (фанерку, сковороду) висипають гіркою 15-20 сірників. По черзі кожен гравець двома пальцями правої чи лівої руки намагається зняти (витягти) з купи сірника, не зачепивши інших. Якщо зачеплено будь-який сірник, крім того, що знімається, черга переходить до іншого гравця. Виграє той, хто набрав більше сірників. Комбінацію пальців можна змінювати через один чи два кони. Гра виховує точність рухів, кмітливість.

 

 

doc
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку