16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Рекомендації вчителям-предметникам у роботі з пятикласниками

Про матеріал

Рекомендації для вчителів- предметників, яких слід дотримуватися вчителям які викладать в пятому класі. Дані рекомендації допоможуть вчителям подолати труднощі з учнями 5 класу та адатрувати їх до нових вимог.

Перегляд файлу

Рекомендації вчителям-предметникам

у роботі з п’ятикласниками

  1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, доборі методичних прийомів.
  2. не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
  3. Стежте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
  4. Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
  5. На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
  6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
  7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
  8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
  9. Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
  10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
  11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
  12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.

 

Бажаємо успіху!

 

doc
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку