Рекомендації з фізики для здобувачів освіти

Про матеріал
Пропоновані рекомендації визначають траєкторію навчання учнів і можуть бути застосовні на будь-якому етапі вивчення шкільного курсу фізики
Перегляд файлу

 

Рекомендації з фізики для здобувачів освіти

(Розроблені на основі діючих програм та охоплюють всі розділи курсу фізики Мають на меті сприяти розумінню того, що відноситься до світу природи, а що до способу її описання. Спрямовані на формування особистості з науковим світосприйняттям, здатної ставити питання та знаходити відповіді на них і чіткої психологічної установки, що знання потрібні для того, щоб їх використовувати на практиці.)

  1. Цікавитись, отримувати і оцінювати достовірність інформації фізико-технічного змісту з  різних джерел;
  2. Вимірювати фізичні величини, користуючись різними  приладами (визначати ціну поділки шкали приладу, знімати покази приладу), у тому числі й цифровими пристроями (зчитувати їх покази);
  3. Робити висновки на основі даних отриманих в ході спостережень, демонстраційного та самостійного експериментів, лабораторних робіт.
  4. Встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між природніми процесами та явищами. та  можливістю їх практичного використання в технологічних пристроях.
  5. Фіксувати результати спостережень й експериментів у різних формах, структурувати дані, діяти за алгоритмом та складати алгоритми, використовуючи різні знакові системи.
  6. Розуміти, пояснювати і перетворювати тексти фізичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою; доречно та коректно вживати у мовленні фізичну термінологію;
  7. Будувати найпростіші математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ та оперувати числовою інформацією (значення фізичних величин).
  8. Робити запис загальних рівнянь (формул) і обирати необхідні дії, що відповідають даній фізичній  задачі.
  9. Аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення при розв’язуванні фізичних задач з проекцією на вирішення життєвих проблем.
  10. Використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення;
  11.  Розв’язувати задачі, зокрема практичного змісту, інтерпретувати та оцінювати результати.
  12. Чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку, аргументувати, доводити правильність тверджень,  поповнювати свій термінологічний словниковий запас.
  13. Визначати потенціальну загрозу та на побутовому рівні запобігати шкоді, яку може спричинити безвідповідальне використання науково-технічних досягнень.
  14. Аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати,  генерувати нові ідеї.
docx
Додано
12 червня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку