Річний план рекомендовано до роботи учасників Школи Молодого Вчителя або Школи Педагогічної Адаптації . План містить теми 5-ти засідань а також рекомендовані планові завдання учасникам у період між засіданнями.
Впровадження інновацій вчителями
Мета впровадження інновації: організація пізнавальної активності учнів
Форми організації освітнього процесу: уроки, позакласні заходи (робота в парах, робота в малих і великих групах)
Результативність:
Мета впровадження інновації: створення умов для виявлення пізнавальної активності учнів
Форми організації освітнього процесу: уроки, позакласні заходи (робота в парах, робота в малих і великих групах)
Результативність:
Мета впровадження інновації: організація пізнавальної активності учнів, розвиток творчих здібностей
Форми організації освітнього процесу: уроки, позакласні заходи (індивідуальна, групова).
Результативність:
Класифікація інновацій: дидактика
Мета впровадження інновації: організація пізнавальної активності,
розвиток розумових здібностей учнів
Форми організації освітнього процесу: уроки, позакласні заходи (індивідуальна, групова).
Результативність:
Класифікація інновацій: дидактика
Мета впровадження інновації: підвищення якості та рівня навчальних
досягнень учнів
Форми організації освітнього процесу: уроки, позакласні заходи (індивідуальна, групова).
Результативність:
Тематика засідань ШПА на 2012-2013 н.р.
№ |
Зміст роботи |
Місце проведення |
Відповідальний |
Відмітки про виконання |
||
Засідання № 1 ( 20.09.2012)
|
||||||
1 |
Аналіз проведення роботи в Школи у 2011-2012 н. р. |
Жвирківська зш І-ІІІ ст |
Зджанська Г.О.. |
|
||
2 |
Опрацювання нормативно-правових документів :
|
Базюк М.М.
|
|
|||
3 |
1. Доповідь : "Технологія моделювання уроку з використанням ІКТ" 2. Практичні вправи за темою : «Шляхи формування мотивації на уроці». 3.Анкетування учасників. Спільні заходи для вчителів першого, другого та третього року навчання: - Створення тестів-розминок |
Кравцов В.П ЗджанськаГ.О. Кнейчук Н.В. |
|
|||
4 |
Професійно-педаогічні читання |
|
|
|||
|
||||||
Засідання № 2 ( листопад)
|
||||||
1 |
З досвіду роботи. Презентація «Принципи дидактики в навчанні природничо-математичних наук» |
ЗШ№5 м.Сокаль (методичний тиждень) |
Наставник молодого вчителя Поторицької ЗШ І-ІІІ ст |
|
||
2 |
Майстер-клас вч.математики гімназії м.Сокаль Капусти Н.Д. :тема «Формування активної пізнавальної діяльності на уроках математики»
|
Капуста Н.Д. |
|
|||
3 |
Робота з обдарованими та слабо встигаючими дітьми. Організація повторення навчального матеріалу |
Зджанська Г.О. |
|
|||
|
||||||
Засідання № 3 (24.02.13)
|
||||||
1 |
Майстер-клас вчителя математики Сокальської гімназії ім..Олега Романіва Капусти Н.Д.. Тема «Особистісний підхід у вивченні математики»:
|
Гімназія ім..Олега Романіва м.Сокаль (методичний тиждень) |
Капуста Н.Д. |
|
||
2 |
Доповідь « Роль задач у навчанні природничо-математичних наук» |
Вчитель фізики Сокальської гімназії ім..Олега Романіва |
|
|||
3 |
Шляхи розвитку мотиваційного потенціалу особистості учня до здорового способу життя через діяльність вчителя |
|
|
|||
Засідання № 4 (28.03.13)
|
||||
1 |
Методика профільного навчання математики учнів. «Калейдоскоп ідей» (про методи і прийоми педагогічної майстерності ) |
Забузька ЗШ І-ІІІ ст. |
Вчитель вищої категорії Сокальської ЗШ І-ІІІст №4 |
|
2 |
Майстер-клас вчителя математики Сокальської гімназії ім..Олега Романіва Капусти Н.Д.. Тема « Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя»:
|
|
|
|
3 |
Організація самоосвіти вчителів протягом 2012 – 2013 н.р. Спільні заходи для вчителів першого, другого та третього року навчання: - Створення тестів-розминок Презентація – практикум «А я роблю так» |
Кнейчук Н.В. Базюк М.М. |
|
|
4 |
Розгляд матеріалів ДПА з математики, фізики, інформатики. |
|
|
|
|
||||
Засідання № 5 ( 25.04.13 ) |
||||
1 |
Огляд нормативно-правових документів щодо порядку закінчення 2012 – 2013 навчального року, проведення ДПА та ЗНО |
Жвирківська ЗШ І-ІІІ ст |
Зджанська Г.О. |
|
2 |
Презентація матеріалів з фізики на тему « Формування належного ставлення до природи і готовності до активного її захисту» |
Вчитель фізики Сокальської ЗШ №2 |
|
|
3 |
Презентація- практикум «А я роблю так» |
Молоді педагоги |
|
|
4 |
Підведення підсумків роботи ШПА у 2012– 2013 н.р. |
Зджанська Г.О. |
|
|
5 |
Діагностування вчителів |
|
Кнейчук Н.В. Базюк М.М. |
|
|
Робота в період між засіданнями:
Ціль : забезпечення співпраці та взаємодопомоги у роботі вчителів 1-го, 2-го та 3-го років навчання в школі і їх наставників.
1. Формування бази для практикуму «А я роблю так…»
2. Участь у математичному конкурсі «Олімпус»
3. Організація роботи з обдарованими учнями, проведення та участь у І –ІІ турі олімпіад з базових дисциплін
4. Дотримання нормативно-правових документів, що регламентують навчально-виховний процес у школі
5. Добірка матеріалів з фізики на тему « Формування належного ставлення до природи і готовності до активного її захисту»
6. Розробка різнорівневих завдань до деяких тем з математики (фізики)
7. Підготовка різних підходів до розв’язування задач.
8. Участь учнів у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру- 2012»
9. Участь учнів у Міжнародному фізичному конкурсі «Левеня- 2013»
10.Планування роботи ШПА на 2013 – 2014 н.р.
ВСТУП
Формування вчителя як творчої особистості,здатної до створен-
ня якісного нового, значущог практичної педагогічної діяльності-
одне з найважливіших завдань сучасної науки і практики.
Основні завдання і зміст роботи школи молодого учителя
1. Створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації молодих спеціалістів, підвищення їхньої психологічної компетентності.
2. Проведення заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення передового педагогічного досвіду.
3. Апробація та впровадження нових освітніх технологій та систем.
Основна мета діяльності школи молодого учителя
1. Навчати молодих вчителів застосовувати теоретичні знання, набуті під час навчання у ВНЗ, в конкретній практичній роботі.
2. Вивчати передовий педагогічний досвід.
3. Засвоїти різноманітні методи навчання.
4. Вчитися впроваджувати нетрадиційні форми та методи навчання.
5. Засвоїти різноманітні методи навчання.
6. Знайомитися з новими технологіями в педагогіці.
Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:
Протягом 2011-2012 навчального року робота “Школи професійної адаптації” була направлена на реалізацію наступних задач: оволодіння молодими вчителями основних нормативних документів про школу, накреслень Національної доктрини розвитку освіти, нових інноваційних освітніх технологій, сучасних методик викладання; аналізу проблем, які ставились перед вчителями в зв'язку з переходом школи на дванадцятирічний термін навчання і реалізацію Державних стандартів; знайомству з методичною літературою, кращим досвідом вчителів району.
Аналіз роботи Школи професійної адаптації за 2011-2012 н.р.
За 2011-2012 навчальний рік у “Школі професійної адаптації” було охоплено навчанням 11 молодих учителів, з якими проводилися як теоретичні заняття, так і семінари-практикуми.
Тематика занять була різноманітна, це:
Вчителі Школи прийняли активну участь у конкурсі «Надія»: Станько Юлія Богданівна (вч. інформатики Сілецької ЗШ І-ІІІ ст),Чорний Назар Олександрович (вч. фізики Поторицької ЗШ І-ІІІст. І були нагороджені «За старанність, працелюбність « і «За прагматичність та точність мислення, вміння подати колективну ідею переконливо і лаконічно»-Чорний Н.О., та «За старанність, працелюбність» - Станько Юлія Богданівна.
Активними слухачами були слухачі Школи Головій М.С. –вч. Фізики Жвирківської ЗШ І-ІІІ ст.., Кравцов Віктор петрович – вч.інформатики Сокальського НВК «ЗШ І-ІІІ ст. №2 –ліцей»
Кожен слухач Школи професійної адаптації отримав відповідно до плану роботи засідань комплект інформаційних матеріалів теоретичного і практичного змісту для подальшого вивчення і використання у своїй професійній діяльності.
Багато питань у роботі з молодими педагогами було приділено психологічній стороні їх діяльності: практичні поради психолога Бурчин Л.Б., проведення вправ –релаксацій, психологічних тренінгів.
Робота “Школи молодого вчителя” у 2012-2013 навчальному році буде направлена на:
- мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль,
- корекцію, рефлексію;
У роботу плануємо ввести діяльність майстер-класу вчителя математики Сокальської гімназії ім..Олега Романіва; професійно-педагогічні читання; організацію домашнього завдання у період між засіданнями.
Відділ освіти Сокальської РДА
Районний методичний кабінет
План роботи
Школи професійної адаптації молодих вчителів фізики, математики та інформатики
навчальних закладів Сокальського району
на 2012-2013 н.р.
Керівник ШПА-------------Зджанська Г.О.
Методист РМК----------------Кнейчук Н.В.