24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Урок на тему "Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення та ділення числа на 3.Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром".

Про матеріал

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення й ділення для розв'язування прикладів на дві дії та складених задач; повторити назви компонентів арифметичних дій; формувати вміння знаходити довжину сторони рівностороннього трикутника за його периметром; розвивати логічне мислення школярів; виховувати повагу до природи, інтерес до математики.

Обладнання: Презентація,таблиця-квітка усних обчислень,

малюнок палацу королеви Квітів, картки для індивідуальної та групової роботи.

Тип уроку: Закріплення знань і вмінь учнів .

Вид уроку : урок –гра

Перегляд файлу

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення та ділення числа на 3.

            Обчислення  довжини сторони рівностороннього трикутника за його  периметром. Логічні задачі.                                                                                                                            

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення й   ділення для розв’язування  прикладів на дві дії та складених задач;   повторити назви компонентів арифметичних дій; формувати вміння знаходити довжину сторони рівностороннього трикутника за його   периметром; розвивати логічне мислення школярів; виховувати   повагу до природи, інтерес до математики.

Обладнання: Презентація,таблиця-квітка усних обчислень,

малюнок палацу королеви Квітів, картки для індивідуальної та групової роботи.

Тип уроку: Закріплення знань  і вмінь учнів .

 Вид уроку : урок –гра

                                                     Хід  уроку

І. Організація класу. Позитивний настрій. Слайд 1 Слайд1.JPG

Встаньте дітки, всі рівненько

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться ви до мене,

Посміхнися сам до себе,

А тепер і до гостей

Привітайтесь: « Добрий день!»

У мене зараз гарний настрій, такий як у цього яскравого сонечка. Слайд 2

Слайд2.JPG

А у вас?

Працюємо  під девізом :Слайд 3

Слайд3.JPG

Вчитель. Сидимо...

Діти. Красиво.

Вчитель. Пишемо...

Діти. Каліграфічно.

Вчитель. Відповідаємо...

Діти. Чітко.

Вчитель. Міркуємо…

Діти. Швидко.

Вчитель. Розв’язуємо…

Діти. Правильно.

     II.Мотивація навчальної діяльності.

- Далеко-далеко, серед чарівних квітів, знаходиться палац Королеви Квітів. Слайд 4   

          Слайд4.JPG
Його охороняє тепле сонечко, запашні трави (грає музика).

Слайд 5Слайд5.JPG

Ось музика ніжна в палаці лунає –

Королева різні квіти на бал збирає

Прокидайтеся, прокидайтеся

Умивайтеся, звеселяйтеся.

Королева  сподівається, що ви, діти, і наші гості любите квіти і тому вона запропонувала нам допомогти їй зустріти гостей  у своєму замку. Допоможемо?

III. Оголошення теми і мети уроку. Слайд 6

Слайд6.JPG

- Сьогодні на уроці, виконуючі різні завдання будемо працювати над закріпленням таблиці множення 3 та ділення на 3, розв’язувати задачі, обчислювати   довжину сторони рівностороннього трикутника за його

  периметром. Це потрібно для того, щоб ви були розумнішими, а також для того, щоб квіти потрапили на бал.

IV. Гра «Очікування». Слайд 7

Слайд7.JPG

  • Яким сьогодні має бути урок? (Я хочу...)
  • щоб на уроці було цікаво...
  • щоб урок приніс добрий настрій...
  • успішно виконати завдання...
  • все зрозуміти, запам'ятати...
  • дізнатися чогось цікавого...
  • правильно розв'язувати задачі...
  • отримати гарну оцінку...
  • повторити таблиці...
  • я хочу бути активним...
  • А я маю надію, що ви будете уважними і старанними. У класі не буде жодного  учня, який би не впорався із завданнями.

У. Контроль, корекція і закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

  •      Чи готові ви до праці? (Так)
  • Варто переконатися, тобто перевірити домашнє завдання і з'явиться гість,який цілими днями дивиться на своє обличчя у воді, бо закоханий у своє власне відображення.

Слайд 8

Слайд8.JPG

№ 576 – назвіть числа , які  є відповідями до ваших прикладів

2,  17,6, 5, 14,  28, 21,50

№577 Задача

  •      Про що задача?
  •      Що зробили з дротом?
  •      Скільки вийшло шматків?  (8)Скільки  метрів  дроту залишилося?(1)

Підсумок: молодці, всі впоралися  із завданнями.
А ось і перший гість. Це нарцис.

Слайд 9

Слайд9.JPG

2.. Математична розминка. Усний рахунок

- Як тільки музику вона почула. На бал одразу вона прибула. Ця квітка чарівна -символ кохання, в перекладі означає «зірка».           (Айстра).

-   Що це за гостя, ми дізнаємося, коли учні попрацюють із карточками, а всі інші дадуть відповіді на запитання.

А) Робота по картках. (6 учнів працюють  по картках(дифиринційована))

Вис. рівень

1.Обчислити .

24:3+18=                               (48-32):2=

18:3+25=  12:3+14=

2.Задача

Лінійка- 6 шт. по 3 грн. ? грн.

Зошит – 5 грн

Дост. Рівень

1.Обчислити .

24:3+18=                               (48-32):2=

18:3+25=  12:3+14=

2. Задача

3 дині -12 кг

1 диня -? кг

Сер. Рівень

1.Порівняти

3*9      2*9                            12:2        12:3

2*4      18:2  3*3        27:3

21:3     14:2                           3*5         2*7

Б) «Мозкова атака»

*Як називаються числа при додаванні?

*Як називаються числа при відніманні?

*Як називаються числа при множенні?Як знайти  невідомий  множник?

*Як називаються числа при діленні?

*Як обчислити значення виразу з дужками?

*Геометрична фігура у якій всі 3 сторони рівні це ?

 Як  знайти периметр?

Задачі:

Ґудзик коштує 3 грн.Ск. коштують 6 ґудзиків?

Маса 3 цеглин 9 кг. Яка маса однієї цеглини?

У 4 клітках розмістили  по 3 кролики . Ск   всього кроликів  у клітках?

Логічні задачі  ( прийом  « На мою думку»)

  • Сергійко був у бабусі один тиждень і один день. Скільки днів у    бабусі    був Сергійко?
  • Бабуся попросила купити Максимка купити 3 дес. яєць, а він купив 26 яєць. Чи виконав він завдання? (ні).
  • З однієї берези  впало 15 яблук, а з другої 14. Скільки всього яблук впало?

В) Усний  рахунок  (  на  дошці   лепестки  з квітки з прикладами)

12:3+25 3*6-12

8:2+96 3*7+9

15:3+17 3*4+22

6:3+48

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Відкриті уроки\цв семицв 2.jpg

 

 

  •     Молодці. Ці всі знання наші помічники на уроці (підсумок). Зустрічайте гостю (астра).(На дошці з  карток викладаємо слово АЙСТРА) Слайд 10

Слайд10.JPG

  1. Хвилинка каліграфії

Поки усно рахували, під'їхала інша гостя. Називають її золотою квіткою, ще «кіко» - японською, що означає «сонце» (хризантема).

- Розгорніть зошити. Сядьте зручно і правильно за партами. Хто забув як це робиться, подивіться на таблицю перед собою. Писати потрібно охайно, каліграфічно.( на дошці  запис)

  : 3 +4 :2 +12 -1  :3

Слайд 11                                Слайд 12

                   Слайд12.JPGСлайд11.JPG
 

Молодці, а от і сама гостя. Це хризантема. Слайд 13

Слайд13.JPG

 

VI. Розвиток математичних знань. Робота з підручником

1.№579  стор.90

 і ми зможемо зустріти гостю, яка символізує славу. (Ромашка)

(  2прикл.  –біля дошки 1 уч. 2 –з комент., 2 – самост.)

    №582 *  ( знайти довжину 1 стор. трикутн., Р=18 см

Слайд 14

Слайд14.JPG

-   Молодці. Це ромашка, що символізує славу . Слайд 15

Слайд15.JPG

2. Фізкультхвилинка.(  Слайди №

Фізкультхвилинка в нас незвична,

Вона сьогодні - геометрична.

Вправи виконуй стільки разів,

Скільки фігура має кутів.

Слайд 16    Слайд 17   Слайд 18    Слайд 19  Слайд 20

Слайд16.JPGСлайд17.JPGСлайд18.JPGСлайд19.JPGСлайд20.JPG

3.  Робота в групах.

Пропоную попрацювати в групах, щоб зустріти гостю, яка є царицею квітів, символом мовчання. (Троянда)

  •      Об'єднайтеся в групи.( 6 груп)  У кожної групи трикутники. Знайти довжину 1 сторони , якщо Р=27см,  Р=15см, Р=21см, Р=30 см, Р=12 см, Р=24см

  А ось  і цариця квітів  Слайд 21  

Слайд21.JPG 

4. Робота  над задачею  №581

  • Щоб принца нам зустріти, який говорять завжди тримається осторонь,потрібно попрацювати за підручником (тюльпан)
  •      Маса 3 однакових ящиків  винограду 27 кг, а  ящика яблук -20кг. На скільки кілограмів маса ящика яблук більша за масу ящика винограду?

3 ящ. виногр.-27 кг

1 ящ. ябл.  -20 кг         на ? б

1 ящ. виногр. -?

Про що задача?

Що означає число 27?

Що означає число 20?

  Про що запитується в задачі?

Чи можемо зразу дати відповідь на питання задачі? (ні)

Чому?

  1. Індивідуальна робота над задачею ( диф-на).
  •      А зараз індивідуальна робота.
  •      Діти, у яких на парті сині трикутники, розв'язують задачу виразом.
  •      Діти, у яких на парті зелені трикутники, розв'язують задачу діями.
  • Діти,  у яких  на  парті  червоні  трикутники,  розв'язують  задачу за
    допомогою скороченого запису і плану.

На   3 полицях  стояло 21 книга, а на столі лежало 16 книжок . На ск менше книжок стояло на полиці, ніж на столі?

  3 полиці-21 кн.

  1 столі  -16 кн на ? м

  1 пол.-?

  1. Скільки книжок на 1 полиці?

 

: =

 

  1. На скільки книжок менше стояло на полиці, ніж  лежало  на столі?

 

  - = 

 

Перевірка.

 

  •      Висновок.
  • Учні, які розв'язували задачі за виразом попрацювали творчо. Молодці.
  • Учні, які розв'язали задачу діями, справилися із завданням добре.
  • Учням, які працювали за допомогою скороченого запису і плану, бажаю проявляти більшу самостійність, старанність.

- Гарно попрацювали. Зустрічаємо. Тюльпан.  

Слайд 22Слайд22.JPG
5. Робота з геометричним матеріалом.

  • До нас завітала незнайомка (демонстрація квітки)
  • З яких геометричних фігур вона складається?

Слайд 23Слайд23.JPG

VII. Підсумок уроку.

-Ось і зібрала весна на бал улюблені квіти, які приносять радість, захоплення. Гості пішли у танок. А наш урок підходить до кінця.

Дякую вам, дітки,

Що ви до палацу завітали.

Гостей   Королеви  зустрічали,

 Знання свої показали.

- Над якою темою ви працювали?

 -    А чи справдилися ваші очікування?

 

Слайд 24Слайд25.JPG

  •      Ви добре співпрацювали в групах.
  •      Які квіти зустрічали? Яке значення мають у житті людини квіти?
  •      Гадаю, що ви всі любите та оберігаєте природу та наших друзів - квіти.
  •      Дякую.

VIII. Домашнє завдання.№583, 584  ст 90 -91

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
1 липня 2018
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку