Різнорівнева контрольна робота з української мови

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота (Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація) з української мови для учнів 8 класу
Перегляд файлу

Контрольна робота

                Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація. 

8 клас

І варіант

Початковий рівень (1 – 3 бали, по 1 балу)

1.                 Словосполучення і речення – це…

А. синтаксична одиниця;           Б. морфологічна одиниця;      В. лексична одиниця.

2.                 Визначте словосполучення.

  А. Добрий і смішний;                 Б. мама читає;                   В. сумна мелодія.

3.                 Визначте просте речення. А. Я хочу вчитися, але мені заважають лінощі. .

Б. Закружляли сніжинки, ніби чудернацькі пір’їнки. В. Проснулися ліси, задзвеніли весняні струмочки.

 

Середній рівень (4 – 6 бали, по 1 балу) 4. Визначте двоскладне речення.  А. На сході вже світало.

 Б. Можна в село поїхати, разом город копати.

 В. Берег моря. Світанок.

 Г. Ми жили по-совісті, незважаючи на злидні.

5.   Визначте односкладне речення.   

А. Засвіт встали козаченьки в похід з полуночі. 

Б. Ми жили по-совісті, незважаючи на злидні.

В. Учітесь, читайте, і чужому научайтесь, й свого не цурайтесь.

Г. Я так люблю зимові вечори

6.   Визначте непоширене речення.   А. Леся співала пісень.  Б.  Дівчата будуть танцювати.     В. Там холодно.

 

Достатній рівень (7 – 9 бали, по 1,5 бали)

7.Установіть відповідність між словосполученням та способом вираження головного

слова:    1 прислівникове                       А надзвичайно якісно

2     дієслівне                               Б холодне повітря

3     іменне                                   В читати повідомлення                                                                  Г Середземне море

8.                 Запишіть речення, поставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний розбір речення.

Знову потекли теплі задумливі лагідні дні. Ми не пропаща а чудесна сила.

 

Високий рівень (10 – 12балів)

9.                 Складіть і запишіть 8-10 речень зв’язного тексту на одну з тем, використавши двоскладні та односкладні речення. «Краса осіннього лісу», «Моя перша перемога».

 

 

 

 

Контрольна робота

                Повторення та узагальнення вивченого. Синтаксис. Пунктуація.  8 клас

ІІ варіант 

 

Початковий рівень (1 – 3 бали, по 1 балу)

1.   Словосполучення і речення – це…

А. синтаксичні одиниці    Б. морфологічні одиниці     В. лексичні одиниці

2.   Визначте поєднання слів, яке не є словосполученням.

А. буду танцювати           Б. моря й озера    В. знайшли там

3.   За метою висловлювання речення бувають…

А. односкладні, двоскладні   

Б. поширені, непоширені 

В. розповідні, питальні, спонукальні

 

Середній рівень (4 – 6 бали, по 1 балу) 4. Визначте двоскладне речення. А. . Іде рясний літній дощ.

Б. Мене запросили до кінотеатру.

В. Степ без кінця і краю, тиша.

5.   Визначте односкладне речення.

А. Ліс веселий, весняний, зелений.

Б. Темніло, свистало, завивало у глухому лісі

В. Була весна.

6.   Визначте поширене речення.

А. Дівчинка плаче, а хлопець сміється .

Б. Ми співаємо, танцюємо, малюємо.

В. Ми жили по-совісті, незважаючи на злидні.

 

Достатній рівень (7 – 9 бали, по 1,5 б.)

7.Установіть відповідність між словосполученням та способом вираження головного слова:               1  іменне                   А надзвичайно близько

2     дієслівне               Б густий ліс

3     прислівникове     В писати поезії                                                             Г День миру

8.                 Запишіть речення, поставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний розбір речення.

Вчення в щасті украшає, а в нещасті утішає.

Наука для людини — як сонце для життя 

 

Високий рівень (10 – 12балів)

9.                 Складіть і запишіть 8-10 речень зв’язного тексту на одну з тем, використавши двоскладні та односкладні речення.

«Краса осіннього лісу», «Моя перша перемога».

 

pdf
Додано
10 жовтня
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку