Самостійна робота з тем:
«Фінансова культура як основа забезпечення добробуту», «Виникнення і розвиток товарно – грошових відносин»
І рівень. Виконай тести
1. Вміння застосовувати фінансові знання і використовувати здобуті фінансові навички, щоб отримати максимальну користь від управління власними фінансами, це…
А) фінансова культура; Б) фінансова грамотність; В) фінансова обізнаність.
2. Наявність певного рівня здобутої фінансової освіти, це…
А) фінансова культура; Б) фінансова освіченість; В) фінансова обізнаність.
3. Наявність у людини певного рівня фінансових знань і навичок, що формують його відповідний рівень компетентностей з фінансових питань, це…
А) фінансова культура; Б) фінансова освіченість; В) фінансова обізнаність.
4. Невід’ємна частина культури суспільства, що отримала свій розвиток із становленням грошових відносин, це…
А) фінансова культура; Б) фінансова грамотність; В) фінансова обізнаність.
5. Відносини між суб’єктами, у результаті яких є потік грошових коштів, це...
А) економічні відносини; Б) фінансові відносини; В) грошові відносини.
6. Як називають монети та папірці, які використовують роль загального еквіваленту?
А) гроші; Б) картки; В) кредити.
7. Як називають людину, яка вкладає свої кошти в розвиток будь – якої справи?
А) вкладник; Б) споживач; В) інвестор.
8. Ступінь задоволення матеріальних потреб людини, її якість життя, це…
А) добробут; Б) бідність; В) багатство.
ІІ рівень. Дайте визначення понять
9. Бартер 10. Бідність 11. Багатство
ІІІ рівень.
12. Назвіть суб’єкти фінансових відносин та наведіть приклади про фінансові відносини між всіма суб’єктами.
- держава – родина;
- учень – банк;
- домогосподарство – юридична особа;
- банк – юридична особа.
13. Перелічіть складові добробуту людини у вигляді асоціативного куща (схеми).
ІY рівень. Доведіть чи поясніть.
14. Поясніть «замкнене коло бідності». Чи перебуває Україна в замкненому колі бідності.
15 Доведіть, що торгівля має переваги над бартером, а гроші над металами.