Для кого: для осіб , що мають порушення диференціації ротового і носового дих., мовленнєвого видиху, компенсаторні помилки звуковимови; після операцій (піднебіння, аденоїди)
Блоки:
1.диференціація носового і ротового дихання
2. “точка" фіксації повітря; направленість струменя повітря
3. дві моделі видиху повітря, комбінація їх силою видиху та голосом
Блоки:
1.В дпрацюйте з учнем окремо видих через н с. Допомога: рот закритий, учень може тримати шпатель губами; п д н с ставте см жку паперу, щоб в зуал зувати рук пов тря на видих
2.
3. Диференц ац я ротового носового дихання. Схема “вдих через н с - видих через рот”. Допомога: коли робимо видих через рот , можемо на початку закривати н с,; п дставте смужку паперу до роту, щоб в зуал зувати видих.
Саме ц артикуляцйн вправи ви будемо використовувати дал , щоб зафксувати “точку” утворення повтря на язиц .