Робота з батьками обдарованих дітей

Про матеріал
Обдарована дитина – це дитина, яка вирізняється з-поміж свої однолітків винятковими розумовими здібностями, здатністю запам’ятовувати значні об’єми інформації та без зайвих зусиль відтворювати вивчене.
Перегляд файлу

Робота з батьками обдарованих дітей

взаємовідносини школи з батьками

Обдарована дитина – це дитина, яка вирізняється з-поміж свої однолітків винятковими розумовими здібностями, здатністю запам’ятовувати значні об’єми інформації та без зайвих зусиль відтворювати вивчене.

Обдарована дитина володіє великим обсягом знань, значним словниковим запасом, здатністю робити висновки, умінням організовувати й узагальнювати тощо. Такі особливі малюки потребують й відповідного відношення до себе. Задача навчального закладу – проводити роботу з батьками в школі задля пояснення основних принципів спілкування з обдарованими дітьми, способів та методів виховання,  напрямків для розвитку та ін..

Кстати, работать нужно не только над улучшением родительских обязанностей, но и профессиональных. Так, любая уважающая себя компания, связанная с торговлей, время от времени устраивает для своих сотрудников обучающие тренинги — тренинги по продажам. Это позволяет повышать квалификацию сотрудников и руководителей.

Робота з батьками у школі направлена, в першу чергу, на адекватне сприйняття ними обдарованої дитини, унікальності її поведінки, інакшого світогляду, відмінних від інших схильностей та інтересів. Консультативна  робота з батьками у школі спонукає створити оптимальне середовище для навчання.

У деяких випадках обдарована дитина потребує психологічної підтримки та допомоги зі сторони спеціалістів, направленої на вирішення внутрішніх конфліктів.

План роботи з батьками в школі

батьки школа діти

Результативність діяльності будь-якого навчального закладу в цілому, педагогічного колективу та навіть роботи самих учнів залежить від того, наскільки добре продумані всі частини плану роботи з батьками в школі, який має бути розроблений згідно з нормативними документами, а також мати свою направленість.

Робота з батьками в школі складається на один рік за участю директора навчального закладу, його заступника, а також представників профспілкової організації та представників від педагогічного колективу.

План роботи з батьками в школі охоплює всі сторони життя навчального закладу та спрямований на ряд вирішення найактуальніших питань. Наприклад, дії в напрямку покращення успішності учнів, започаткування нових факультативів для розвитку школярів тощо.

Ще робота з батьками в школі має містити такі форми роботи – поставити питання про створення Опікунської ради, а також систематичне проведення загальних зборів за засідань батьківського комітету, тематичних бесід, вечорів, читань та ін.

Побесідуємо?

Викликаючи батьків до школи, педагог тим самим воліє вирішити нагальні питання, обговорити назрівши проблеми чи попередити їх. Для уникнення неприємних ситуацій в стінах навчального закладу чи поза його межами, учителі часто організовують бесіди з батьками у школі.

Дуже часто бесіди з батьками у школі проводяться після того, як педагог помітив дивні риси в поведінці окремих дітей. Але подібні заходи можуть слугувати як просвітницікі – для уникнення можливих неприємностей. Так, наприклад, однією з найпоширеніших проблем серед учнів наразі є депресію у підлітків. Отже, саме цю тему й доцільно обговорити в рамках бесіди з батьками у школі. Відомо, що депресивний стан у дітей цього віку супроводжується смутком і печаллю, які часто призводять до неочікуваних наслідків.

Нажаль, однозначної відповіді на питання як ліквідувати психічні травми, що призводять до депресивного стану у підлітків, немає. Але детально обговорити тему в процесі бесіди з батьками у школі, дати можливість висловитися кожному із присутніх, а також поділитися досвідом допоможе вийти на якісно новий рівень вирішення проблеми

Робота класного керівника з батьками

 

взаємозвязок учителів і батьків

Школа, родина батьки

Процес діалогу між навчальним закладом та родина учнів, в основному, зводиться до роботи класного керівника з батьками. Як відомо, існує декілька різних форм співпраці школи, з одного боку, та мам із татусями, з іншого, серед яких можна виділити традиційні (батьківські збори, загальношкільні конференції, індивідуальні консультації, відвідування) та нетрадиційні (тематичні консультації, батьківські читання, батьківські вечора, круглі столи).

Найбільш стандартним та знайомим усім видом роботи класного керівника з батьками, звичайно, є збори. Але це аж ніяк не означає, що проводити їх треба також звичайним, нічим не примітним способом.

Навпаки, потрібно пам’ятати, що нудні лекції дуже скоро можуть набриднути гостям і, як наслідок, не варто чекати від такого зібрання позитивних результатів. Тож в педагогічній практиці можна виділити нестандартні формироботи класного керівника з батьками, серед яких: педагогічна майстерня (організаційно-дійова гра, конференція, диспут тощо, під час якої учасники забувають про свої буденні ролі та надають волю для творчості); збори-ділова гра (захід, під час якого виявляються проблеми, а також обговорюються шляхи та способи їх вирішення, при цьому всі батьки діляться на групи, які умовно називаються учні, школа, сім’я і т.д.). Також серед нетрадиційних форм батьківських зборів слід відзначити збори-конкурси та збори-практикуми.

Сім’я чи школа?

вплив сім'ї і школи
Такі два різні на перший погляд соціальні інститути – навчальний заклад та родина мають на меті одну й ту ж задачу, яка заключається в забезпечені безперервного навчально-виховного процесу. Важко переоцінити вплив сім’ї і школи на виховання дитини, тому що ці дві константи протягом доволі довгого періоду пліч о пліч працюють для досягнення одних і тих же цілей.

Хоча саме родина є основним середовищем існування учня, значення в виховному процесі навчального закладу не варто переоцінювати. Недарма школу часто називають другою сім’єю. З того моменту, як дитина переступає поріг першого класу, можна відзначити рівноправний вплив сім’ї і школи на виховання дитини. Особливо це стає актуальним в дні глобального користування Інтернетом, коли на розвиток школярів впливають не лише батьки, вчителі чи однокласники, а й ЗМІ, соціальні мережі тощо.

Вплив сім’ї і школи на виховання дитини відображається на поведінці дитини – як вдома, так і на уроці чи в будь-якому громадському місці. Для забезпечення оптимального навчально-виховного процесу влаштовуються зібрання представників школи та батьків, адже досягнення найкращих результатів можливе лише за умови узгодженого процес роботи.

Поговоримо про дітей?

бесіди з батьками в школі

В дитинстві формується характер людини. Тому виховання дітей є пріоритетним питанням кожної родини. Результати досліджень показують, що сучасні мами та татусі все більше потребують порад спеціалістів стосовно виховного процесу в рамках бесіди з батьками у школі.

Існує думка, що поняття бесіди з батьками в школі стосується виключно представників неблагополучних сімей та родин, які знаходяться у зоні ризику. Насправді рекомендацій спеціалістів потребують й нормальні родини з міцними внутрішніми зв’язками.

Бесіди з батьками в школі можуть проводитися, якщо в поведінці дитини помічена імпульсивність, агресивність, брехливість, надмірна сором’язливість та ін. Багато мама та татусів воліють навчитися краще виховувати своїх дітей, для чого їм потрібні спеціальні методики, сутність яких потрібно донести на зрозумілому для них рівні.

Бесіди з батьками в школі не мають на меті давати об’єми нової інформації для неодмінного її вивчення напам’ять. Необхідне бажання до переосмислення процесу виховання, що дозволить краще розуміти свою дитину та дати їй ще більшу можливість для особистого розвитку.

 

doc
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку