Роль імітацій звуків та голосів домашніх тварин у житті дитини РАС

Про матеріал
Тема: “Роль імітацій звуків та голосів домашніх тварин у житті дитини РАС.” Мета: навчити та закріпити дитині РАС імітацій звуків та голосів домашніх тварин. Навчити визначати домашніх тварин за голосом, та по імітацій звуків показувати їх на карточці. Обладнення: картки із домашніх тварин, мякі іграшки з тваринами ,яких ми вивчатимемо, пазли тварин, дидактичні картки “Домашні тварини” , музичний супровід ,та аудіозаписи голосів та звуків домашніх тварин.
Перегляд файлу

Тема: “Роль імітацій звуків та голосів  домашніх тварин у житті дитини РАС.”

Мета: навчити та закріпити дитині РАС імітацій звуків та голосів домашніх тварин. Навчити визначати домашніх тварин за голосом, та по імітацій звуків  показувати їх на карточці.

Обладнення: картки із домашніх тварин, мякі іграшки з тваринами ,яких ми вивчатимемо, пазли тварин, дидактичні картки “Домашні тварини” , музичний супровід ,та аудіозаписи голосів та звуків домашніх тварин.

 

Хід заняття

1. Організаційний момент.

      Привітання з дитиною, та привертаємо увагу її до себе. Виконуємо  вправу на розвиток дрібної моторики та намагаємося виробити посидючості під час занять.

Вправа –гра скласти з двох частин тварину. Під час вправи постійно повторюємо тварину, з якою в даний момент працює дитина, та імітуємо звук цієї тварини.

 

2. Розвиток психічних процесів: увага, мислення.

     Дитина вже знає декілька домашніх  тварин.  Спробуймо їх знайти у грі

дидактичними  картками  Домашні тварини. Перед дитиною кладеться дидактичні картки  з домашніми тваринами , та домашні мякі іграшки  тварин , дитині  треба взяти  мяку іграшку  та нею закрити ту тварину, яку вона тримає в руці.  В ході гри постійно повторюємо,  промовляємо тварину.

 

Фізхлиника

Треба трохи відпочити,

Тулуб вліво нахилити,

Вліво-прямо, вправо-прямо.

Ой, цікава наша вправа!

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем весело стрибать.

У колінах зігнем ноги,

Ледь торкаємось підлоги.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем далі працювать.

 

3. Вивчення нового матеріалу.

     Хвалимо дитину : Молодець, зі всіма вправами впорався ти швидко! . Поплескали в долоні.  В мене ще є дуже цікава тема, вона корисна тим ,що розберем  - Що їдять домашні тварини .  Ми вже знаємо назви тварин, знаємо

як імітувати звуки тварин . Тож настала черга дізнатись, що вони їдять.

В ході гри , ми будемо виконувати вправи , та згадувати попередні наші заняття. Пограємо в дидактичну гру  “У бабусі на подвір’ї”  сюди входять:

  • Дидактична вправа “Хто це ?”

Мета: вчити слухати та розуміти запитання дорослого та відповідати на них; розрізняти і називати свійських тварин (кішка, собака, коза, корова, курка)

  • Дидактична вправа “Хто як кричить ?”

 Мета: розвивати вміння дітей звуконаслідувати голоси свійських тварин; закріплювати знання про них; виховувати бажання піклуватися про тварин.

  • Дидактична вправа “Хто що їсть ?”

Мета: закріплювати знання дітей про свійських тварин (що вони їдять); розвивати мислення, увагу, пам'ять; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин. Вчити слухати та розуміти запитання дорослого та відповідати на них.

  • Дидактична вправа “Хто де живе ?”

Мета: формувати уявлення дітей про живу природу та її мешканців, а також про місце проживання свійських тварин поряд з людьми. Вчити дітей упізнавати та відрізняти їхні домівки. Активізувати словник словами: будка, хлів, курник, хата. Розвивати пам'ять, мислення, увагу, уяву. Виховувати любов до природи, пізнавальну активність.

  • Дидактична вправа “Мами та малята”

 Мета: вправляти у співвіднесенні дорослої тварини і дитинча, в правильному називанні дитинчат свійських тварин (кішка - кошеня, собака - цуценя, коза - козеня, корова - теля, курка - курча); розвивати логічне мислення, пізнавальну активність.

 

Фізхвилинка

     Послідовні рухливі дії у відповідності до образу тварини можна відпрацювати у грі “Тварини”:

  1. Пропонуємо  дитині  крокувати під музику;
  2. Потім ви просите їх(її) пограти з вами у таку гру: коли ви скажете  “зайчик”, дитині (дітям)  треба пострибати, на слово “коник” – вдаряти правою ногою (ніби копитом) у підлогу, “рак” – задкувати, “птахи” – бігати, розмахуючи руками, “лелека” – стояти на одній нозі. Кожна наступна позиція вводиться поступово.

 

4. Закріплення вивченого матеріалу.

       Сьогодні ми познайомилися із багатьма тваринами, та дізнались як вони розмовляють, виконували різні вправи , слухали голоса по аудіозапису , то тепер пора дізнатись чи запам’ятав  ти їх?.

Хто говорить гав - гав - собака  (якщо дитина не показує , то беремо її руку та наводимо до правильної карточки, і так проходить робота з усіма іншими вивченими тваринами) . Але запам’ятовуємо, що ми підскакуємо, направляємо ,і даємо дитині можливість самій виконати цю чи інший вид завдання.

 

5. Підсумок заняття.

      Мене тішить, що сьогодні ми дуже багато встигли з  тобою  зробити вправ та гарно попрацювали. Навчились визначати тварин, голоси тварин, що тварини їдять, знаходили малят до їх мам, знаходили хто де живе. (якщо дитини не розмовляє ,потрібно прохати батьків, щоб все те що пройшли на заняттях , повторили, тоб то закріпили в дома.)

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
2036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку