Роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Про матеріал

Інформаційні та комунікаційні технології швидко стали ключовою частиною інфраструктури класів та шкіл. З дошкільної освіти до вищої освіти комп'ютери, ноутбуки, смартфони, розумні дошки та планшети є потужними засобами для отримання інформації та спілкування. У 21 столітті технологія відіграє важливу роль у кожному аспекті освіти, оскільки студенти, викладачі та адміністратори звертаються до своїх комп'ютерів для доступу до інформації, створюють та висловлюють себе, спілкуються та співпрацюють, а також стежать за досягненням результатів навчання.

Перегляд файлу

Роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

 

Інформаційні та комунікаційні технології швидко стали ключовою частиною інфраструктури класів та шкіл. З дошкільної освіти до вищої освіти комп'ютери, ноутбуки, смартфони, розумні дошки та планшети є потужними засобами для отримання інформації та спілкування. У 21 столітті технологія відіграє важливу роль у кожному аспекті освіти, оскільки студенти, викладачі та адміністратори звертаються до своїх комп'ютерів для доступу до інформації, створюють та висловлюють себе, спілкуються та співпрацюють, а також стежать за досягненням результатів навчання.

 

Доступ до інформації

Технологія відіграє центральну роль як для студентів, так і для вчителів, які шукають інформацію. Інтернет-довідкові матеріали, пропонують велику кількість вмісту, доповненого залученням мультимедійних та інтерактивних посилань. Колекції електронних книг налічують тисячі текстів, а велика кількість інтернет-статей та журналів, присвячених кожній мислимій темі, робить дослідження ефективними та надзвичайно корисними. Вчителі, які хочуть залучити своїх учнів, мають доступ до тисяч зображень, діаграм, відео, карт, анімації, ігор та інших можливостей, щоб звернутися до різноманітних стилів навчання їх окремих студентів. Сьогоднішній широкий доступ до навчальних ресурсів заохочує студентів вивчати більше та стежити за шляхами інформації відповідно до їхніх власних інтересів. Таким чином, інформаційні технології відіграють ключову роль у розвитку автономного учня.

 

Творчість та самовираження

Інформаційні та комунікаційні технології також відіграють певну роль у тому, як студенти висловлюють себе і відбиваються на своєму навчанні. Завдяки функціям цифрового запису, інтегрованим у смартфони, планшети та інші електронні пристрої, студенти можуть індексувати світ так, як вони бачать це, і додавати власну перспективу до існуючих знань для створення оригінальної роботи. З програмним забезпеченням для редагування аудіо, фото та відео, а також різними способами розміщення самостійно створюваних носіїв у мережі, студенти не лише отримують доступ до інформації, але також сприяють його створенню. Здатність студентів стати активними членами навчальної спільноти, незалежно від того, чи є вона невеликою масштабністю на сайті соціальних мереж школи або на великому полотні всієї Всесвітньої павутини, надає своїй роботі ширше значення і підтвердження.

 

Зв'язок і співпраця

Інформаційні та комунікаційні технології надають студентам та викладачам більше можливостей спілкуватися та співпрацювати. За допомогою систем управління навчанням, у багатьох курсах є онлайн-простір для участі в дискусійних темах та форумах, чатах та відеоконференціях. Спільні функції в офісах дозволяють студентам та викладачам переглянути зміни та додавати коментарі в режимі реального часу, що робить процес передачі відгуків ефективнішим. Технології далі перевершують традиційні параметри цегельних будівель, надаючи робочим дорослим та батькам, які піклуються про дітей, географічно-ізольованих студентів, а також неповноцінну можливість спілкуватися та взаємодіяти з навчальними спільнотами через Інтернет-школи а освітні мережі.

 

Досягнення студентів і результати навчання

Інформаційні та комунікаційні технології також відіграють роль у тому, як адміністратори оцінюють досягнення результатів навчання учнів. Різні інструменти оцінювання, такі як стандартизовані тести, студентські портфелі, рубрики та опитування, дають дані, які можна спільно проаналізувати у навчальному закладі, щоб знайти сфери, на яких слід покращуватись. Коли дані вводяться в бази даних та статистику, створюються діаграми та графіки, а адміністратори ідентифікують моделі та приймають рішення щодо змін у навчальній програмі та бюджетних асигнувань. Технологія відіграє помітну роль у оцінюванні та оцінці, а також забезпечує прямий навчальний план для більшого досягнення учнів.

 

docx
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку