Російська мова Підручник Е.І.Самонова , В.І.Статівка
(І семестр 2 год., ІІ семестр 2 год., Всього - 70 год.)
Таблиця перевірочних робіт з російської мови 3 клас
|
Календарне планування уроків російської мови.
№ |
Тема урока |
Дата |
1 |
Україна - багатонаціональна держава. Прислів'я та приказки про дружбу народів. Знайомство з підручником. |
|
2 |
Державні та народні символи України. Загадки про народні символи України. |
|
3 |
Державні та народні символи Росії. І. Левітан «Березовий гай». Л.Пухаева, Л. Вільхова «Прапор - символ держави». |
|
4 |
Українська та російська мови - близькоспоріднені. Робота над текстом Н. Баландіна, К. Дегтярьова |
|
5 |
Вчимося слухати. Правила «Як слухати співрозмовника. |
|
6 |
Правила поведінки в діалозі. Розігрування діалогу за ролями. Складання діалогу за малюнком. Формули ввічливості. Робота над текстом Н.Сладкова. |
|
7 |
Удосконалюємо читання мовчки і вголос. І. Соколов Микитів «Осінь в лісі». Перевірочна робота. Списування |
|
8 |
Аналіз перевірочної роботи. Сполучення -ого, -его |
|
9 |
Сполучення тся,-ться. Л. Камінський «Чия допомога краще?» |
|
10 |
Тема, основна думка тексту. І. Соколов-Микитів «Білки». |
|
11 |
Структура тексту. А. Барто «Катя». Робота над текстами Л. Толстого, В. Голявкіна. |
|
12 |
Засоби зв'язку речень у тексті. Робота над текстом Н. Сладкова. |
|
13 |
Слова автора і персонажів в тексті з діалогом. Робота над текстом В. Голявкіна. Відтворення і складання діалогів. Ситуація спілкування. |
|
14 |
Перевірочна робота. Діалог |
|
15 |
Аналіз перевірочної работи.Прийоми запам'ятовування прослуханого висловлювання. М. Пляцковский «Зайцю подобається капуста». |
|
16 |
Усний переказ самостійно прочитаного тексту. Е. Чарушін «Волчишко» |
|
17 |
Повторення. Текст. Прийоми слухання тексту. Робота над текстом А. Чеснокової. Державні та народні символи України і Росії. |
|
18 |
Розповідні , спонукальні та питальні речення. І. Левітан «Осінь». Перевірочна робота. Аудіювання |
|
19 |
Аналіз перевірочної роботи.. Розділові знаки в кінці речення. Діалог-жарт. |
|
20 |
Речення ,що містять твердження і заперечення. Робота над текстом І. Гудзик |
|
21 |
Зв'язок слів у реченні. Алгоритм встановлення зв'язку слів у реченні. Робота над текстом І. Буніна |
|
22 |
Об'єднання речень в текст. Складання речень за малюнкам. |
|
23 |
Звернення. Розділові знаки при звертанні. Робота над текстом В. Бурмака |
|
24 |
Усний вибірковий переказ тексту. Пам'ятка «Як вибірково переказувати текст». Робота над текстом І. |
|
25 |
Перевірочна работа.Устний переказ. |
|
26 |
Аналіз перевірочної работи.Ділення слова на склади. Наголос в слові. Н. Сладков «Чому листопада рябий?». Складання речень по малюнкам |
|
27 |
Перенесення слова. Робота над текстом Н. Сладкова |
|
28 |
Голосні і приголосні звуки |
|
29 |
Приголосні звуки і букви, їх позначення. Тверді і м'які приголосні. Скоромовка Дзвінкі і глухі приголосні. |
|
30 |
Перевірочна робота. Мовна тема. |
|
31 |
Аналіз перевірочної работи. Переказ тексту. В. Даль «Народна кмітливість» |
|
32 |
Повторення. Види речень. Складання діалогу. Перенос слова. Наголос.Приголосні звуки. Словникові слова. Н. Бацанова «Хто вміє так ревіти?».
ІІ - семестр |
|
33 |
Мовний етикет. Робота над текстом С. Львової. Г. Остер «Рада навпаки» |
|
34 |
Правила поведінки. Слова ввічливості |
|
35 |
Культура спілкування. Прислів'я. Робота над оповіданням В. Осєєва |
|
36 |
Розвиваємо техніку читання. Пам'ятка «Техніка читання». Робота над оповіданням В. Осєєва |
|
37 |
Вимова і написання слова. Сильна і слабка позиція голосних і приголосних звуків |
|
38 |
Алфавіт. Розташування слів в алфавітному порядку |
|
39 |
Працюємо над змістом прочитаного або прослуханого тексту. В. Осєєва «Печиво». Перевірочна робота. Аудіювання. |
|
40 |
Аналіз перевірочної работи. Прислів'я про будинок. Порівняльна характеристика української хати та російської хати. Оформлення сучасного будинку |
|
41 |
Складання усного висловлювання. Б. Житков «Мисливець і ведмідь». Складання тексту за малюнками. |
|
42 |
Побудова діалогів. Е. Пермяк «Для чого потрібні руки». |
|
43 |
Перевірочна робота. Робота з літературним твором. |
|
44 |
Аналіз перевірочної роботи.Значення слова.Співставленняе слів російської та української мов |
|
45 |
Синоніми. Робота над оповіданням Н. Сладкова |
|
46 |
Антоніми. Робота над текстом Л. Ермілін |
|
47 |
Словники. Підбір синонімів і антонімів до слів |
|
48 |
Тематичні групи слів. Робота над текстом «Навесні» |
|
49 |
Перевірочна робота. Мовна тема. |
|
50 |
Аналіз перевірочної работи. Поєднання слів. Робота над текстом А. Нікітіної |
|
51 |
Читання мовчки. Списування з творчим завданням. Робота над текстом Е. Перм'яка |
|
52 |
Народні святкування. Російські народні забави. Святкові національні страви |
|
53 |
Культура прийому гостей. Перевірочна робота |
|
54 |
Зіставлення висловлювання з планом. Г. Скребицкий «Лісова луна» |
|
55 |
Перевірочна робота. Диктант. |
|
56 |
Аналіз перевірочної работи.Слова для позначення предметів. Е. Мошковская «Весела арифметика» |
|
57 |
Зміна слів, що позначають предмети |
|
58 |
Слова для позначення ознак |
|
59 |
. Слова для позначення дій. Н. Сладков «Вербовий світ» |
|
60 |
Слова, що служать для зв'язку слів у реченні. В. Потьомкін «Вітри по небу гуляють ...». Складання речень за малюнками. Н. Надєждіна «Лісові малюки» |
|
61 |
Перевірочна робота. Письмовий переказ «Сіра Шийка». |
|
62 |
Аналіз перевірочної работи.Кніга. Робота над текстом з «Вікіпедії». Складання діалогу «Чому потрібно читати і берегти книги» |
|
63 |
Історія писемності та друкарства. Пам'ятка «Як слід поводитися з книгою». Загадки про книгу |
|
64 |
Висловлюємо думку з приводу прослуханого тексту. Пам'ятка «Як висловлювати власну думку». Російська народна казка «Лисиця і Козел». |
|
65 |
Кіно і театр для дітей. Робота над віршем С. Маршака. Слова, що позначають предмет, ознака предмета, дія предмета. Складання діалогу «Театр - це свято!» |
|
66 |
Складання діалогів. Складання висловлювання. |
|
67 |
Перевірочна робота. Читання вголос |
|
68 |
Аналіз перевірочної работи.Работа над розповіддю М. Альошина |
|
69 |
Твір на вільну тему. Перевірочна робота. Усний твір |
|
70 |
Повторення.Підсумок за рік. |
|