Тиждень 25. Весна іде, красу несе.
Перша активність.
Ранкова зустріч. Настрій. Вправа «Термометр».
Мета: визначення емоційного настрою в класі.
-Діти! Давайте станемо в коло. Скажіть, будь ласка, яка пора року за вікном? (Весна).
- А як ви здогадалися ? (Зелена травичка, яскраве сонечко,приліт пташок, запах молодого листя).
-Так, все прокидається,народжується та радіє. Природа, ніби зачаровує своєю красою. У мене в руках весняний термометр, на якому є малюнки різної погоди навесні. У кожного з вас є наліпки. Наклейте їх на той малюнок, який співпадає з вашим настроєм на уроці і передайте термометр далі.
-Добре, молодці!
Друга активність.
Руханка. Вправа «Звірі в лісі».
Мета. Зняти напругу учнів, активізувати увагу на подальшу роботу.
1,2,3,4,5-
Будем в лісі крокувати.
Там пташок ми пострічаєм
Разом з ними політаєм.
Разом з зайцем пострибаєм,
А від вовка – повтікаєм.
Як лисичка, до зайчат підкрадемось,
Перші проліски у лісі знайдемо.
Як ведмедик клишоногий, потанцюєм,
Ледве чутним лісом помандруєм.
Третя активність.
Об’єднання в групи.
Мета: закріпити знаня учнів про ознаки весни, птахів, звірів і рослин навесні.
Клас поділяється на 4 групи за кольорами.
1 група ( жовтий колір) – із запропонованих ілюстрацій вибрати весну.
2 група ( зелений колір) – із поданих малюнків назвати тварин, які прокидаються навесні.
3 група (червоний колір) – назвати перші весняні квіти.
4 група (синій колір) – визначити птахів, які першими прилітають навесні.
Четверта активність.
Підсумкові завдання. Зворотний зв’язок. Вправа « Галявина вражень».
Мета: визначити враження учнів і позитивно завершити урок.
На дошці – макет галявини. По завершенню уроку діти мають прикріпити весняні квіточки на неї.