Розробка активностей для проведення інтегрованих уроків з ЯДС "Весна іде, красу несе".

Про матеріал
Дані активності розроблені з метою допоміжного матеріалу вчителям при підготовці інтегрованих уроків з предмету ЯДС за темою "Весна іде, красу несе" (25 тиждень). До розробки включені такі активності: 1.Настрій. Вправа "Термометр". 2.Руханка. Вправа "Звірі в лісі". 3.Об'єднання в групи. 4. Підсумкові завдання. Зворотний зв'язок.Вправа "Галявина вражень".
Перегляд файлу

                    Тиждень 25. Весна іде, красу несе.

Перша активність.

 Ранкова зустріч. Настрій. Вправа «Термометр».

Мета: визначення емоційного настрою  в класі. 

-Діти! Давайте станемо в коло. Скажіть, будь ласка, яка пора року за вікном? (Весна).

- А як ви здогадалися ? (Зелена травичка, яскраве сонечко,приліт пташок, запах молодого листя).

-Так,   все прокидається,народжується та радіє. Природа, ніби зачаровує своєю красою. У мене в руках весняний термометр, на якому  є малюнки різної погоди навесні. У кожного  з вас є наліпки. Наклейте їх  на  той малюнок, який співпадає з вашим настроєм  на уроці і передайте термометр далі.

-Добре, молодці!

Друга активність.

Руханка. Вправа  «Звірі в лісі».

 Мета. Зняти напругу учнів, активізувати увагу на подальшу роботу.

  • Закрийте очі й послухайте мелодію.  (Слухають звуки лісу).
  • Де ми опинилися? (Так, у весняному лісі).
  • На галявині нас зустрічають ведмедик і заєць. Давайте разом із ними порухаємось.

 1,2,3,4,5-

 Будем в лісі крокувати.

 Там пташок ми пострічаєм

 Разом з ними політаєм.

 Разом з зайцем пострибаєм,

 А  від вовка – повтікаєм.

Як лисичка, до зайчат підкрадемось,

Перші проліски у лісі знайдемо.

Як ведмедик клишоногий, потанцюєм,

Ледве чутним лісом помандруєм.

Третя активність.

Обєднання в групи.   

Мета: закріпити знаня учнів про ознаки весни, птахів, звірів і рослин навесні.

Клас  поділяється на  4 групи  за кольорами.

  • Працювати будете в групах. Оберіть капітана, який буде відповідати  й виконайте завдання.

1 група ( жовтий колір) – із запропонованих ілюстрацій вибрати весну.

2 група ( зелений колір) – із поданих малюнків назвати  тварин, які прокидаються навесні.

3 група (червоний колір) – назвати перші весняні квіти.

4 група (синій колір) – визначити птахів, які першими прилітають  навесні.

Четверта активність.

Підсумкові завдання. Зворотний звязок. Вправа « Галявина вражень».

Мета: визначити враження учнів  і позитивно завершити урок.

На дошці – макет галявини. По завершенню уроку діти мають прикріпити весняні квіточки на неї.

  • Діти! Якщо вам урок сподобався, то прикріпіть квіточку з посмішкою. Якщо не сподобався – квіточку з куточками ротика донизу. А  якщо ви не визначились, то квіточку  з прямою лінією.

 

 

 

doc
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку