Розробка фрагментів уроків у початкових класах з використанням інтерактивних прийомів

Про матеріал
Розробка фрагментів уроків у початкових класах з використанням інтерактивних прийомів
Перегляд файлу

На своїх уроках вчитель початкових класів Задністрянської СЗШ І ст. Задорожна О. І. використовує такі інтерактивні технології:

Ольга Ігорівна часто на багатьох своїх уроках використовує інтерактивні прийоми «Очікування» та «Мікрофон», на етапі повідомлення теми та мети уроку та підсумку уроку.

«Очікування»:

- Діти, цікаво, а що кожен з вас чекає від цього уроку. Продовжіть речення:

- Я хочу, щоб урок був…

- На цьому уроці я хочу…

« Мікрофон»:

- Чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку?

- Яким був урок?

- Продовжіть речення:

Урок був…

На цьому уроці я…

Українська мова (читання), 1 клас

Тема: Мова і мовлення

"Криголам"

Вчитель добирає вірш, який , який можна намалювати і показати в русі.

Спочатку сам розпочинає урок з цього вірша, а потім пропонує учням повторити за ним за допомогою малюнків чи рухами.

Я перша квіточка весни,

Я пролісковий цвіт.

Я пережив зимові сни

І знов родивсь на світ. М. Познанська

Я досліджую світ, 1 клас

Тема: Наша Батьківщина

"Роз'єднай слова"

Ольга Ігорівна на етапі повідомлення теми та мети уроку добирає вислів, гасло уроку, записуючи усі слова разом і дає учням завдання прочитати вираз.

Наприклад: Українанашабатьківщина. (Україна наша батьківщина).

 «Асоціативний кущ»

Під час вивчення нового матеріалу вчитель дає завдання учням провести асоціації зі словом Україна (Батьківщина, держава, край, родина, домівка, калина, лелеки, вишиванка, пісня і т. д.)

Математика, 3 клас

Тема: Табличне множення і ділення

На етапі закріплення знань вчитель використовує інтерактивний прийом «Мозковий штурм».

«Мозковий штурм»

  • Як називається число, яке отримуємо у результаті ділення? (частка)
  • Як знайти невідоме зменшуване? (треба до різниці додати від’ємник)
  • Як називаються числа при множенні?(перший множник, другий множник, добуток)
  • Що таке прямокутник? (це чотирикутник, у якого всі кути прямі)
  • Двоє грали у шахи 2 години. Скільки часу грав кожен шахіст?

(2 години)

  • Назвіть найменше двоцифрове число. (10)
  • Скільки ніжок у чотирьох кішок? (16)
  • Молодці, діти, справились із завданням. Дідусь задоволений вами і тому гукає бабусю. А бабуся дуже любить своїх внучат. Тому вона вам пропонує пограти в гру.

Природознавство, 3 клас.

Тема: Риби.

На етапі узагальнення і систематизації знань Задорожна О. І. використовує роботу в групах, паралельно в парах.

«Робота в групах»

1 група: на листку подані жителі морських водойм. Ваше завдання знайти «зайвих» риб.

Камбала, оселедець, короп, морський коник, скат, карась, акула.

2 група: на листку подані жителі прісних водойм. Ваше завдання знайти «зайвих» риб.

Лящ, літаюча риба, карась, короп, хек, лин, судак.

3 група: на задній частині дошки позначити на малюнку будову тіла риб.

«Робота в парах»

1 пара – Гра «Дешифрувальник»

Складіть назви риб з отриманих букв

кьОну – осьЛсо -

абаКмал - удакС -

2 пара – Гра «Склади прислів’я»

Без труда не витягнеш рибку зі ставка.

Риба шукає, де глибше, а людина — де краще.

Як риба у воді.

3 пара - гра «Художники»

На парті недомальований малюнок певної риби,слід впізнати її, домалювати і розфарбувати.

4 пара - «Скульптори»

Пара з пластиліну ліпить аплікацію з рибками.

Математика, 3 клас

Тема: Десяткова система числення

Пояснення нового матеріалу відбувається методом „Навчаючи вчуся”. Вчитель роздає підготовлені картки з текстом, що стосується теми уроку (вправа з підручника) кожному учневі (картки п'яти кольорів, один колір – одна група учнів з різною інформацією). Упродовж кількох хвилин учні читають інформацію на картці, вчитель перевіряє, чи розуміють вони прочитане. Далі вчитель пропонує кожному учню ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших (у кого такий самий колір картки). Учень може одночасно говорити тільки з кимось одним. Завдання полягає в тому, щоб поділитись своєю інформацією і самому подати інформацію якомога більшій кількості колег. По завершенні даної вправи вчитель пропонує учням по черзі розповісти, відтворити одержану інформацію. Відповіді учнів можна доповнити. Питання:

- Що можуть розповісти „жовті”?

 - Хто хоче або може доповнити?

 - Чому люди групували предмети по десять?

- Наведіть, які ви знаєте розрядні одиниці?

 - Які утворюються класи чисел?

Українська мова, 3 клас

Тема: Частини мови

На етапі актуалізації опорних знань Ольга Ігорівна використовує метод «Карусель».

- Який розділ ми вивчаємо? ( Частини мови)

- До якої частини мови належить слово «Весна»? Доведи.

- Для гарної роботи, потрібно дещо пригадати .

«Карусель»

- Що таке іменник? ( Слова, що є назвами предметів, називаються іменниками. Іменники відповідають на питання хто?, що?)

- Як називаються іменники, які відповідають на питання хто?

(На питання хто відповідають іменники, що є назвами істоти)

- Як називаються іменники, які відповідають на питання що?

(На питання що відповідають іменники, що є назвами неістоти)

- Що таке власні назви?

(Імена, прізвища, по батькові людей, клички тварин, назви країн, сіл, міст, вулиць, морів – це власні іменники)

- Як пишуться власні назви?

(Власні назви пишуться з великої букви)

- Що таке загальні назви?

(Це назви, що даються багатьом предметам)

- Яких родів бувають іменники? (Чоловічого, жіночого та середнього)

- Які слова можна додати до іменників жіночого роду? (Вона, моя)

- Які слова можна додати до іменників чоловічого роду? (Він, мій)

- Які слова можна додати до іменників середнього роду? (Воно, моє)

- Які числа мають іменники? ( Однину і множину)

- За допомогою чого встановлюється зв'язок іменника з іншими словами?

(За допомогою закінчень та прийменників) 

- Якими членами речення можуть виступати іменники?

(Іменники можуть бути в реченні головним і другорядним членом)

- Наша карусель справно працювала.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Григорьева Наталья
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    3.0
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 березня 2019
Переглядів
5981
Оцінка розробки
3.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку