Розробка гурткового заняття №3 "Навчалочка"

Про матеріал
Гурткове заняття з майбутніми першокласниками №3 - "Операція з порятунку Світлофора Світлофоровича"
Перегляд файлу

Заняття 3

Тема. Операція з порятунку Світлофора Світлофоровича.

Мета і завдання. Називати пору року і визначати її характерні ознаки, закріпити вміння будувати відповідь до поставленого запитання; закріпити в словнику дітей узагальнюючі слова – овочі, фрукти, тварини, одяг, іграшки; закріпити вміння давати відповідь поширеним реченням, закріплювати вміння розрізняти предмети за кольором (червоний, жовтий, зелений), закріпити геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник та їх ознаки (наявність кутів, сторін); закріпити цифри 1,2,3 та лічбу в межах 5, закріпити елементарні правила поведінки на дорозі, уявлення про дію світлофора, призначення пішохідного переходу, показати вміння тримати олівець, орієнтування на аркуші паперу «вгорі», «посередині» «внизу», «один під одним».

Розвивати дрібну моторику, мовлення, творчу уяву, слухову увагу, пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності. Виховувати естетичні почуття від сприймання краси весняної природи, ініціативу, посидючість, бажання допомагати іншим.

Хід заняття

І. Організаційний момент

- Дітки, сьогодні до нас завітали гості, і ви всі їх дуже добре знаєте!

Звучить аудіозапис з мультфільму «Фіксики», вихователь заносить в групу повітряну кульку, на якій прикріплені фіксики.

- Діти, хто до нас завітав? (Фіксики) Давайте привітаємось з кожним фіксиком, називаючи його по імені.

Діти вітаються і називають ім’я кожного фіксика. (Доброго ранку, Сімка!; Доброго ранку, Папус!; Доброго ранку, Мася!)

- Розкажіть, а хто такий Папус? (Папус – це тато фіксиків)

- Якого він кольору? (Він зеленого кольору)

- А хто з них мама фіксиків? (Мася)

- Якого кольору Мася? (Червоного)

- А жовтий фіксик це хто? (Це Сімка – вона донечка)

- Давайте з вами порахуємо, скільки всього фіксиків до нас сьогодні завітало? (Три фіксика)

- Молодці! Скажіть, будь ласка, де ще ми зустрічаємо такі кольори, як червоний, жовтий та зелений? Ці кольори допомагають водіям і пішоходам. (На світлофорі)

ІІ. Мотивація.

- У наших фіксиків є товариш Світлофор Світлофорович і з ним сталося лихо. В казковому місті, де він стоїть на вулиці, пройшов великий дощ і з його очей змило фарбу. Тепер вогники його очей не горять і в місті кожного дня трапляються аварії, тому що Світлофор Світлофорович не може допомагати людям: ні водіям, ні пішоходам.

Ось тому до нас завітали фіксики. Вони вже знають, що в нас навчаються дітки, які завжди допомагають іншим. Допоможемо фіксикам та Світлофору Світлофоровичу?

ІІІ. Основна частина

- Для того, щоб отримати фарбу певного кольору, нам потрібно виконати завдання кожного із фіксиків (дістає конверт червоного кольору)

- Діти, як ви вважаєте, чиє це завдання?  (Це завдання Масі)

- Чому? Може це завдання Папуса?  (Тому що конверт червоного кольору і Мася теж червоного кольору)

- Вірно, розумнички! Нумо, поглянемо, що  приготувала нам Мася.

Дидактична гра  «Знайди тіні»

- Вам потрібно правильно з’єднати зображення героїв з їх тінями. Впораємось?

  • З цим завданням впоралися, молодці! Сподобалося завдання? Давайте напишемо: Дякуємо, Мася! (пишуть)
  • Масі дуже сподобалося! Ось і фарба червоного кольору!

Трішки перепочинемо і продовжимо виконувати завдання далі.

Фізкультхвилинка

Нам би трохи відпочити,

Свої сили відновити,

Нумо дружно встанемо,

І розминку почнемо:

Руки вгору, руки в боки,

І ще декілька підскоків.

Руки вгору, руки вниз –

До роботи знов берись.

- Відпочили? (Так).Продовжимо далі? (Так).

- Який наступний колір нам потрібен? (Жовтий).

- Дітки, як ви гадаєте, це завдання від кого? (Від Сімки)

- Чому? (Тому що вона жовтого кольору і конверт  жовтого кольору)

- Сімка підготувала для вас дуууже цікаве завдання!

Дидактична гра  «Знайди відмінності»

- Вона намалювала для вас по два однакові малюнки…. Але з хитринками! Ці малюнка трішки не схожі один на одного. Вам треба знайти всі відмінності. Впораєтеся?  

- Молодці! Виконали завдання Сімки. Сподобалася завдання? Давайте напишемо: Дякуємо, Сімка!

Сімка дуже задоволені  і за це вона дарує нам жовту фарбу. А які предмети жовтого кольору ви знаєте? (Відповіді дітей)

- У нас залишився конверт зеленого кольору. Від кого? (Від Папуса).

- Папус давно мріяв злітати у космос і просить намалювати йому ракету. Впораємося ?

- А хто скаже, з яких фігур складається ракета? Якого вона кольору? А давайте зробимо Папусу сюрприз і намалюємо по сім зірок біля ракети: чотири праворуч від ракети, а три – ліворуч.

- Молодці! Давайте зробимо нашим пальчикам маленьку розминку, яку нам Папус підготував.

- Сподобалося завдання від Папуса? Гарні ракети в нас вийшли? Давайте напишемо: Дякуємо, Папус!

- Нашому зеленому фіксикові дуже сподобалися ваші ракети і поки він думає, на якій у космос летіти, ми з вами беремо фарбу зеленого кольору.

- Діти, в нас є всі три кольори і ми можемо допомогти Світлофору Світлофоровичу.

Пов’язане зображення

ІV. Продуктивна діяльність.

Діти зафарбовують червоним і жовтим кольором вже намальований круглий контур світлофора, зелений круг малюють самостійно, без контура.

- Чудово! Тепер вогники Світлофора знову горять і він запрошує нас разом з фіксиками трошки погратися.

Гра «Вогні світлофора»

- Коли на світлофорі - червоне світло! Небезпечний шлях - проходу немає! Всі завмирають.

 А якщо жовте світло горить, - він «приготуйся» каже. Всі мають вистроїтися один за одним.

 Зелений спалахнув попереду - вільний шлях - переходь.

Хто помиляється - вибуває з гри. (Проводиться гра)

- Погляньте, наш Світлофор Світлофорович чомусь засумував. Він каже, що забув, за що відповідає кожен його колір. Допоможемо йому пригадати!

                                  Зелене світло – шлях відкрито,

Спокійно переходьте діти.

Жовте світло – попереджає,

До уваги закликає.

Червоне світло загориться –

Йти небезпечно – зупиніться

- У великому місті багато транспорту і без світлофора ніяк не обійтись. Де їздить транспорт? (На проїжджій частині)

-  А де ходимо ми – пішоходи?  (По тротуару)

- Пішоходи повинні бути дуже пильні на вулиці і переходити тільки там, де є світлофор і смугаста доріжка «зебра».

 V. Підсумок.

- Ви сьогодні гарно попрацювали, справжні рятівники!

- Хто приходив до нас в гості? (Фіксики)

- Кому ми допомагали?

- Що вам сподобалося найбільше?

- Фіксики вам дуже вдячні, що ви допомогли Світлофору Світлофоровичу і пообіцяли прийти ще.

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
3 травня 2019
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку