Розробка інтегрованого уроку з позакласного читання та англійської мови у 3-му класі «Зима-білосніжка»

Про матеріал
Інтегрований урок з позакласного читання та англійської мови «Зима-білосніжка» у 3-му класі. Мета уроку: формування предметних компетентностей: продовжувати ознайомлювати з творчістю В. Сухомлинського, К. Ушинського; формувати емоційно-оцінне ставлення до змісту; навчити бачити красу
Перегляд файлу

 

 

 

 

Розробка інтегрованого уроку з позакласного читання та англійської мови у 3-му класі «Зима-білосніжка»

 

 

 

 

 

Підготували вчителі

КЗШ №126

Сухолєтова Ольга Олексіївна

та Юркова Ірина Олександрівна

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг - 2020


Інтегрований урок з позакласного читання та англійської мови «Зима-білосніжка» у 3-му класі.

Мета:

  • Формування предметних компетентностей: продовжувати ознайомлювати з творчістю В. Сухомлинського, К. Ушинського; формувати емоційно-оцінне ставлення до змісту; навчити бачити красу, втілювати свої думки, розвивати образне мислення; розвивати емоційну та почуттєву сфери учнів; учити висловлювати оцінні судження щодо прочитаного;
  • формування ключових компетентностей: уміння вчитися, учитися приймати мету, яку ставить учитель, виконувати дії, конструювати та оцінювати свої результати;
  • комунікативної: формувати здатність продуктивно співпрацювати, будувати відповідним чином свої висловлювання;
  • громадянської: формувати здатність екологічно мислити, дбайливо ставитись до природи;
  • інформаційної: удосконалювати вміння набувати необхідну інформацію із джерел.

Задачі (англійська мова):

  • привітатися;
  • попрощатися;
  • розуміти повсякденні вирази;
  • відповідати на запитання;
  • описувати погоду;
  • розгадувати загадку, кросворд.

Тип уроку: інтегрований.

Матеріал до уроку: портрет К. Ушинського, В. Сухомлинського, виставка творів про зиму, дитячі малюнки, відеосюжет «Зимовий пейзаж», твори В. Сухомлинського «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку», К. Ушинський «Витівки баби-зими».

Хід уроку

І. Вступна частина (створення сприятливого емоційного фону).

T.  Good morning, children.

Ps.  Good morning. How are you?

T.  Fine, thank you.

Ps.  There smiles for you.

1. Організація класу

– Учитель: Холодно зараз в лісах і морях.

Холодно лисичкам, птахам.

Затишно й тепло у класі у нас.

Гостей вітає наш третій клас!

Англійський філософ, учений, політик Френсіс Бекон сказав: «Книги –кораблі думки, мандрують по хвилях часу й обережно несуть свій дорогоцінний вантаж від покоління до покоління».

Девіз уроку: Не тільки читати, а й думати, міркувати, робити висновки».

(Діти вітаються до гостей та дарують їм сердечка).

– Тепер подивіться одне на одного, усміхніться! Мо-лод-ці!

2. Артикуляційна вправа

1) Робота над чистомовною.

Ози- ози- ози – вдарили морози.

Ігом-ігом-ігом – все укрило снігом.

Ечуть-ечуть-ечуть – пташки щебечуть.

Іти-іти-іти – веселяться діти!

2) Вправа «Гра на сопілці».

– Уявіть, що ви граєте на сопілочці.

Ритмічно робить вдихи – видихи, ніби насвистуєте улюблену мелодію.

3) Розвиток читацьких умінь і навичок «Кучугури»

– З’їдемо на санчатах «із кучугур» слів. Очима тримайтеся за першу букву і намагайтеся прочитати все слово (Робота з індивідуальними картками для розширення кута зору.

Читання «гнізд»


Сніг

Снігур

Сніжок

Сніговик

Снігуронька

Мороз

Морозко

Морозець

Морозний

Морожений

Ліс

Лісок

Лісник

Лісовий

Лісництво


4) – Про що ми будемо говорити, дізнаємося, відгадувати загадку:

Слайд 1 – Кружляє ніжний білий пух,

Міняє зайчик свій кожух,

Співають весело синички,

Ведмідь в барлозі вже дріма.

T.  What season is it?

T.  This is the season 

When children ski 

And Father Frost

Brings New Year Free (winter)

T. Today we’ll speak about winter.

What is the weather like in winter?

Ps. It is cold in winter.

It is frosty and snowy winter.

Яка прийшла пора? (Зима)

Слайд 2. «Зимовий пейзаж»

– Зима, зимонька, красуня, чарівниця білосніжка… –  Яка ж вона зима?

5) Вправа «Квести-новинка» цікаві факти про сніжинку.

– Сніжинки! Але які вони, легенькі ніжні.

Довідкове бюро: 1. Учень: Біленька сніжинка лягла на рукав. І звідки вона прилетіла така? Мале коліщатко, гостренькі зубці, ще й спиці виблискують, мов промінці.

2 Учень. Сніжинки ніколи не повторюють одна одну, вони ніби схожі, але такі різні. –А чим вони схожі? Мають 6 промінців.

Т. What’s the English for «сніжинки»?

Ps. Snowflakes.

ІІ. Основна частина.

1. Дотекстова діяльність і підготовка учнів до сприймання змісту тексту.

1) Робота над загадкою:


T. Guess the words

nosw (snow)

ntirew (winter)

rhaeetw (weather)

dloc (cold)

ystfor (frosty)

hetiw (white)


T. Solve the weather crossword (див. Рис. 1)

 

 

1

 

 

 

 

 

r 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 2

 s

 

 

w 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

b 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               It is … Картинки по запросу "дождь детские картинки"
  2.               It is …Картинки по запросу "снег детские картинки"
  3.               It is …Картинки по запросу "dtnth детские картинки"
  4.               The weather is …


  • Ой, зима все посрібліло.

Світ весь ковдрою покрила.

З неба вже летять пушинки.

Всім відомо – це …(сніжинка)

  • А на сьогоднішньому уроці ми з Вами познаймолися із твором В. О. Сухомлинського «Хлопчик хотів приголубити сніжинку».

2. Відомості про життєвий та творчий шлях В. О. Сухомлинського.

Повідомлення юних біографів про цікаві факти із життя письменника.

Учні (по черзі):

  • Народився Василь Олександрович Сухомлинський 28 вересня 1918 року на Кіровоградщині (нині Кропивницька область) в бідній сім’ї, де було четверо дітей всі стали вчителями.
  • З 17 років Василь Олександрович працював учителем української мови. Читати та любити книги навчив Василька дід Омелян, у якого була надзвичайно велика бібліотека.
  • На початку Другої світової війни йде добровольцем на фронт, де був двічі поранений.
  • В 1948 році стає директором Павлицької середньої школи. Був скромним, людяним, багато працював.
  • З легкої руки Василя Олександровича у педагогічний науці з’явилася поняття «уроки мислення» – уроки, що спонукали дітей молодшого шкільного віку дивитися на світ і розкривати його найскладніші взаємозв’язки.
  • Василь Сухомлинський написав багато наукових праць для вчителів, оповідань, віршів, серед яких виділяються книга «Серце віддаю дітям», дитяча збірка «Квітка сонця».

3. Робота над твором В.О. Сухомлинського «Хлопчик хотів приголубити сніжинку».

  1.                   Виразне читання твору вчителем.
  2.                   Читання кращими учнями.
  3.                   Робота в парах «Читання для друга/подруги».
  • Чому автор порівнює розталу сніжинку із сльозинкою? – Які роздуми викликала у вас казка?

4) Прийом «Асоціативний кущ»

– Допишіть риси характеру хлопчика та опис сніжинки у Схему 1.

Схема 1.

 

                                                                    

 

 

 

 

 

 

5) Осмислення змісту тексту.

Інтегрована вправа «Куб Блума».

  • Складіть «товсті» запитання: (Чому…?, Навіщо…?, Як…? Як ви вважаєте, хто…? Поясніть чому…; Назвіть…; Запропонуйте…)

T. The snow is falling,

The wind is blowing;

The ground is white,

All day and all night.

Фізкультхвилинка


У хмаринки, у хмаринки

Снігу білого перина.

Вітер хмару підхопив,

І сніжинки розтрусив.

Сніжинки повилітали,

Тихо й ніжно всі кружляли,

Все кружляли, все літали,

Снігом землю покривали.

 

 


4. Робота над твором  К. Ушинського «Витівки старої зими».

  1.                   Вправа «Передбачення».
  2.                   Прийом «Кола Вена».

  1.                   Ознайомлення з відомостями про автора.

Розповідь помічників – біографів.

Учні: К. Ушинський жив майже 200 років тому. Його дитинство промайнуло на Чернігівщині, біля мальовничих місць річки Десни. Був визначним педагогом, писав твори для дітей, що відкривали великі та малі таємниці.

  1.     Словникова робота (робота над словами, які не зрозумілі для дітей)

Стугоніти — стукати, ударяючи по чомусь; утворювати тривалий шум.

  1.     Читання-слухання

Виразне читання вчителем.

  1.     Перевірка первинного сприймання тексту.
  • Що вас найбільше вразило у казці?
  • Якими рисами автор наділить бабу-зиму?
  • Яке у вас склалося ставлення до баби-зими? Чому?
  1.     Підібрати більш вдалий заголовок до другої частини: «Звірі», «Зима», «Звірі в зимку».

Англ. [animals, winter, animals in winter]

  1.     Використання технології «Сторітелінг».

Учні складають цікаву історію, чому заплакала зима? І що сталося із Бабою-зимою?

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Гра «Додай слово-ознаку»:
  • От випав сніг. Яка обнова!
  • Зима тоді така… (чудова)! [fine]
  • Міста чистенькі, білі села –
  • Зима і радісна й …(весела). [merry]
  • Кружляють вальс сніжинки ніжні,
  • Зима пухка і … (білосніжна). [white]
  1. Рефлексійна вправа «Паж-формула».

Твердження: «Зима –чудова пора року».

  • Позиція –Я вважаю, що…
  • Обґрунтування:

Тому, що …

  • Приклад – я можу довести це на прикладі…
  • Судження – на основі цього я роблю висновок про те, що …
  1. Підтримання позитивного настрою від результатів роботи.
  2. – Ми раді бачити Сніжинку на нашому уроці.
  • Мені з вами було дуже приємно працювати:

І старались недарма ви,

Тож кажу вам у кінці,

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

Сніжинка: Я спостерігала та уважно слухала, як ви працювали на уроці. За це кожному з вас подарунки! (Роздає їх дітям)

T. You were all great today!

Thank you for the lesson.

Good bye, children.

 

ІV. Домашнє завдання

Знайти та вивчити вірш про зиму англійською мовою, намалювати головного героя вірша.

 

 


 


 

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку