Розробка сценарію до свята 8 березня. З метою шановливого ставлення до матері, жінки.-трудівниці. Розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток. Виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей.
Міжнародний жіночий день-8 березня
МЕТА. Розширити уявлення учнів про свято. Розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток. Виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей.
Мама - це гарне слово, вимовлене людиною /К. Гибран/
Руки матерів виткані з ніжності - діти сплять на них спокійним сном /В.М.Гюго/
Перший подарунок, який робить нам мати, - це життя, другий - любов, і третій - розуміння /Д.Брауэр/
Ми будемо вічно прославляти ту жінку, чиє ім'я - Мати!
/М. Джаліль/
Учитель. Добрий день, дорогі наші мами, бабусі! Сьогодні ми з вами зібралися напередодні свята, яке приходить до нас із теплими промінцями сонця, із першим подихом весни та першими пролісками.
Сьогодні учні нашого класу вітатимуть своїх рідних і любих матусь, бабусь та однокласниць.
1-й учень:
Земля зітхає ледве чутно
І прокидається від сну…
І березень дарує чудо,
Розпочинаючи весну.
2-й учень:
Це чудо – в усмішках чарівних,
У морі квітів навкруги.
Ми вас вітаємо, царівни !
Найкращі, милі, дорогі
3-й учень:
Це для вас сніги розтали,
Це для вас прийшла весна!
Ви собою полонили
Наші душі і серця!
4-й учень:
Посміхніться! Тане сніг,
Щастя падає до ніг!
Нині Ваш Весняний день –
Сонця, квітів і пісень!
Учитель зустрілися одного разу хворий. Старий, жебрак, воїн невільник, мудрець,сирітка. І запитали у кожного з них, яке найголовніше слово у світі.
- Здоров’я - відповів хворий.
- Ні, молодість – сказав старий.
- Найкраще – «хліб» - відповів жебрак.
- Перемога – сказав воїн
- Воля – сказав невільник.
- Ні, правда – сказав мудрець.
Аж з куточка озвалась сирітка:
- Найкраще в світі слово – мама.
Учень 1: Від чистого серця, простими словами
Учень 2: Сьогодні, друзі, ми розповімо про маму.
Учень 3: Мама - це небо!
Учень 4: Мама - це світло!
Учень 5: Мама - це щастя!
Учень 6: Мама - це ласка!
Учень 7: Мама - це казка!
Учень 8: Мама - це сміх!
Учень 7: Мами краще немає!
Всі: Мама краще за всіх!
Здраствуй, березень, наш крилатий 5 учень
Перший місяць весни, теплий день.
Здраствуй 8 Березня – свято
Всіх жінок, матерів і пісень!
8 Березня мам любих привітаємо, 6 учень
Щастя-долі усім побажаємо!
Тепло й весело у цей весняний час,
Мами наші рідні, ми вітаєм вас!
Є багато мам на світі, 7 учень
Мами добрі і привітні.
Та одна є наймиліша.
Хто така? Скажу я вам:
Рідна матінка моя!
8-й учень:
У моєї мами руки золоті,
Очі карі, вії – довгі і густі.
9-й учень:
А моя матуся схожа на веселку,
Бо така ж чудова і така ж весела!
10-й учень:
А моя – як ніжний лісовий дзвіночок!
Ніжні в неї руки, ніжний голосочок!
11-й учень:
А моя матуся гарна, як калинка.
В неї чорні брови, губки - як малинка.
12-й учень:
Моя мамочка привітна,
Гарна, ніжна, як весна,
І ласкава, і тендітна,
Ніби пролісок вона!
13-й учень:
Ваші мами гарні,
З вами згоден я.
Та найкраща мама
все ж таки - моя!
Всі:
І моя – красуня!
Вчителька:
Ніде правди діти!
Мабуть, тут зібрались
Всі красуні світу!
Вчитель: Мати, матуся, ненька! Скільки тепла вміщують ці слова, бо називають так людину, яка завжди для нас наймиліша, найближча, найдобріша, найкраща. Від мами ми одержуємо життя, вона вчить нас рідної мови, звичаїв нашого народу, оживляє наш розум, вкладає в наші вуста добрі слова. У багатьох мовах світу слово «мама» починається літерою «ем». Не вірите? Ось послухайте:
Майка – болгарське
Мама – румунське
Матір – грецьке
Мадре – іспанське
Мутер – німецьке
Мазе – англійське
Для почуттів найкращих на землі 14 учень
Створили люди сотні добрих слів.
Таких як щирість, ніжність. Їх багато.
Це – милосердя, спокій, чистота,
Це – вірність, співчуття і доброта,
Любов, надійність. Всіх і не назвати!
Та і навіщо, коли є одне, що вмістить все це?
Слово головне - МАМА.
Ще в колисці немовля 15 учень
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові!
«Мати, матінка, матуся, 16 учень
Мама, мамочка, мамуся!» —
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя!
Мама! Найдорожче слово в світі! 17 учень
Де б ти не був, що б ти не робив,
Вона завжди нас гріє
Ніжним серцем, відданим тобі.
Руки мамині — колиска 18 учень
Для великих і малих.
Витруть нам сльозинки-краплі,
Вгамувати вміють біль.
Руки мамині — кораблик, 19 учень
Що не тоне серед хвиль.
Руки мамині — листочок
І широкий білий світ.
Чи є в світі що світліше, 20 учень
Як мамині очі?
Які зорять за дітками
Вдень і серед ночі.
Чи є в світі, що світліше, 21 учень
Як мами серденько?
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами.
Чи є в світі що миліше, 22 учень
Як мама кохана?
Яка трудиться для дитини
З вечора до рання.
І слово підтримки для кожного має, 23 учень
Та завжди в очах її посмішка сяє.
В цей день я для мами несу у руці
Яскравого сонця тонкі промінці,
Учитель
У кожній квітці є своя чарівність,
Так само, як у кожній жінці.
Треба лише вміти помічати,
Треба лише вміти бачити,
Треба лише вміти дивитися.
Навесні наші мами особливо чарівні настільки, що іноді важко дібрати слова. Але ми можемо зараз створити ваш словесний портрет. Це дуже просто. Вам треба вибрати лише по одній пелюстці із кожної ромашки, яких у нас всього три. На пелюстках першої — характеристики вашої зовнішності; другої — вашої усмішки; третьої — вашої ходи.
На дошці знаходяться паперові ромашки, на пелюстках яких — цифри. Мами вибирають цифри, а ведучий відриває пелюстки з написами і зачитує їх.
Написи на пелюстках
Зовнішність: чарівна, чудова, приваблива, симпатична, яскрава, чарівлива, прекрасна, розкішна.
Усмішка: щира, промениста, чарівлива, загадкова, ніжна, ласкава, пустотлива, зваблива.
Хода: м’яка, граційна, легка, плавна, гордовита, красива, царствена.
Сценка джентельмени
1-й джентльмен.- Добрий день, поважні панове i дами, прекрасні мами! Ми радi привітати вас від імені клубу джентльменів
2-й джентльмен.- Сьогодні наші розмови тільки про вас, про вашу любов i ніжність.
3-й джентльмен.- Ми навіть позмагаємося!
4-й джентльмен.- Сер, що ви маєте на увазі?
5-й джентльмен.- А те, що зараз проведемо конкурс - хто найнiжнiшi слова своїй мамі скаже?
7-й джентльмен. Першим я сказать беруся: мама, матінка, матуся!
8-й джентльмен. Назову такі я ймення: мамця, мамочка, неня!
9-й джентльмен. Вже й мені сказати муля: мамка, мамочка, мамуля!
10-й джентльмен. Як почують ці слова матусі, в них серце зразу оживе! - 1-й 11-й джентльмен.Добре вам говорити, а моєї мами немає вдома.
- А де ж вона?
- На Місяці!
- Не може бути! Неправда!
- Ні, правда, я сам чув, як вона казала татові, що їде на місяць.
- Сер, а це правда, що люди в землі ростуть?
- Звідки це ти взяв?
- Я чув, як наш тато сусіда запитував: «Де це ти викопав таку злу дружину?».
- Так, дивні речі відбуваються у світі!
12-й джентльмен. Кажуть, у Парижі найкращі жінки, але це скоріше, мабуть, не так - найкращі жінки живуть у нашому місті.
11-й джентльмен
Усіх затьмарять красою сьогодні.
Ви, мабуть, будете зі мною згодні?
1-й джентльмен
Разом із нами усіх привітайте,
Разом із нами усім побажайте,
2-й джентльмен.
Щоб сонце світило мирно i ясно
І наші жінки були завжди прекрасні!
3-й джентльмен.
За все найкраще у житті,
За ваші руки золоті,
4-й джентльмен.
За ваші лагідні серця
За все на світі дякуємо вам.
Ве Вчитель Жінка – не лише мама, а й господиня, берегиня роду.
Узяв Існує легенда,що бог створив жінку взявши кілька яскравих променів
сонця, усі чарівні фарби ранкової зорі, задумливий смуток місяця, красу
лебедя, грайливість кошеняти, граціозність газелі, притягальну силу магніта.
Бог змішав усе разом, а потім додав холодного проміння зірок,
нестримного гірського потоку, неприступності Евересту, гнучкості пантери,
нещадності стихій. Ось таку жінку Бог передав чоловікові, при цьому
промовивши: «Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся переробити,
зазнай щастя з нею впродовж життя і терпи муки від неї до самої смерті.
А щоб разом вам жилося легше, постарайтесь щодня влаштовувати хоча б
маленьке свято.
Жартівлива сценка «Привітаю тата»
Хлопчик:
- Із святом весняним вітаю я тата!!!
Дівчинка:
- Це ж свято жіноче, а тато …
Хлопчик:
- Дарма!
Колись же потрібно його привітати,
Бо іншого свята у тата нема!
Син:
Тату! Хочу запитати,
Поясни, прошу, мені:
Є чомусь жіноче свято,
А для нас з тобою – ні!
Є, звичайно, для солдатів,
Вояків, фронтовиків,
А чому немає свята
просто для чоловіків?
Тато:
Як немає? Свят багато!
От Новий, наприклад, рік.
Навіть це жіноче свято
Хто святкує? Чоловік!
День народження додай ще …
Син:
Але ж він є і в жінок!
Скривдили мужчин! А за що?
Тато: (посміхається)
Ну й тямущий в нас синок!
Мама:
Хочеш свята? В чім розмова?
Буде свято – день назви!
Тільки вже обід святковий
готуватимете ви!
Сценка І (Інсценізація вірша А.Костецького "Домашній твір". )
Автор:
Вітько - бідак страждає так,
Аж здригає ногами!
Він - за столом, він пише твір:
"Я помагаю мамі".
Старанно олівець гризе
Та супить брови грізно,
Але нічого - хоч умри! -
До голови не лізе...
Та ось тихесенько зайшла
В його кімнату мама.
Мама:
Вітюнь, будь ласка, в магазин сходи за сірниками.
Син:
Ідея!
Автор:
Вигукнув синок мамі...
Син:
Ну й морока!
Сама іди! Я твір пишу -
Роблю важкі уроки.
Автор:
І мама вийшла...А Вітько
Швиденько пише в зошит.
Син:(пише)
" Я в магазин завжди ходжу,
Коли мене попросять..."
Автор:
Хвилин за десять мама знов
З'являється у дверях.
Мама:
Вітюнь, картопельки начисть,
А я зварю вечерю.
Син:
Сама начисть!
Автор:
Кричить Вітько.
Так, що ледь не лопне.
Син:
Я твір пишу! Я- зайнятий!
Сама вари картоплю!
Автор:
Виходить мама, а синок писати знов сідає.
Син (пише):
"Я мамі сам варю обід,
Вечерю і сніданок..."
Автор:
Радіє син.
Син:
Не твір, а люкс!
Оцінка буде гарна!
Автор:
І геть не думає про те,
Що він радіє марно.
Сценка ІІ
Підросла у мами доня, гарна, жвава — хоч куди!
Мати рада.
— Де ти, дівко? Принеси мені води. —
Тільки й чути: — Дівко, дівко!
Те зроби, туди піди… —
Раптом грюк — свати до хати.
Кілька слів про се, про те.
— Є для доньки пара, — кажуть. —
Може, заміж віддасте? —
Мати доню обнімає, ніжно дивиться в лице.
— Та воно ж дитя, — говорить. —
Рано думати про це. —
А дочка скривилась гірко
І сказала: — От життя!
Як робить, то: дівко, дівко,
А як заміж, то — дитя…
Ведучий: Давайте відпочинемо і пограємо у конкурси.
Конкурси
ГРА "ВПІЗНАЙ МАЛЮНОК СВОЄЇ ДИТИНИ” Діти з портретами мам шикуються на півколо.
Шуточное предсказание судьбы.
Мамам раздаются конверты с предметами:
пуговка – вы купите себе что-то красивое из одежды;
конфета – ожидает сладкая-пресладкая жизнь;
копейка – будете очень денежным человеком;
лавровый лист – большие успехи в работе;
нитка – дальняя дорога в дальние края;
улыбка – предстоит вглядеться в зеркало и оно вам подскажет, что улыбка вам очень идёт;
бабочка – в этом году вам повезёт, Вы будете порхать на крыльях успеха по жизни;
сердце – любовь;
ключ – новая квартира;
книга – новые поступления на сберкнижку (для мам)
Гра. УА-УА!
По краю сцены поставить ряд стульев, на которых будут сидеть мамы. Дети стоят в глубине сцены.
Ведущий: Дорогие наши мамочки! Сколько бессонных ночей вы провели у детских кроваток! Вы вскакивали с постели, услышав голосок своего ребёнка. И уж как никто другой, вы запомнили голоса своих любимых чад. Поэтому вам не составит большого труда узнать своего плачущего ребёнка. Сейчас ваши детишки будут плакать, как в детстве, то есть говорить "уа-уа!", а ваша задача - узнав голос своего дитяти поднять вверх руку
Ведущий1: Всі жінки - чудові господині, вони багато часу проводять на кухні. А наші мами - найкращі господині на світі. Зараз вони нам це доведуть. Я буду кожній команді по черзі загадувати загадки. Якщо мами знають відповідь, то вони відповідають, якщо ні, то їм можуть допомогти їх діти. Перш ніж дати відповідь посовещайтесь в команді, не поспішайте.
Питання
1. Із якого пуху плетуть оренбурзькі хустки — овечого, курячого чи козячого? (Із козячого)
2. Як називають відкритий солодкий пиріжок із сирною начинкою? (Ватрушка)
3. Що означають слова «бити байдики»? (Ледарювати; нічого не робити.)
4. Як називають людину, яка робить дива? (Чарівник; чародій.)
5. Вони — окраса чоловіків. Проте серед котів їх мають також і дами. Про що йде мова? (Вуса)
6. Маленьке, смачне кільце їстівне. (Бублик)
7. Як називають великий круглий хліб? (Коровай)
8. Якщо він перший, то іноді виходить грудкою. Зате всі наступні — плескаті та смачні, особливо з медом. (Млинці)
9. В воді родиться,
А води боїться.
(Сіль)
10.Дуже я його люблю,
Вранці з молоком я п'ю,
Але не кава і не чай,
Ну-ка швидко відповідай!
(Какао)
11.Сама не їм,
А людей - годую.
(Ложка)
12.Нова посуд,
А вся в дірках.
(Друшляк)
13.Вона зміцнює здоров'я,
Гемоглобін наш підвищує.
Любить варіння, любить піч.
(Гречка)
14.Я красна - не дівиця,
Зелена - не діброва,
З хвостом - не миша.
(Морква)
15.Був зеленим, маленьким,
Став великим і червоненькою.
(Помідор)
16.Дві сестри влітку зелені,
До осені одна червоніє,
Інша чорніє.
(Смородина)
17.Будиночок маленький та довгенький
Приютив намисто зелененьке.
(Горох)
18.Сидить пані в ложці,
Звісивши коси.
(Локшина)
ЗНАЙДИ СВОЄ РІДНЕ ЧАДО
Ведущий1: Я попрошу вийти з кожної команди по одній мамі, 5 хлопчиків і 5 дівчаток. Тепер батькам доведеться з зав'язаними очима на дотик визначити свою дитину з п'яти варіантів. Оцінюється: час роботи і результат (слово журі).
Ведучий 2: У кожного з нас є своя мама. Коли ми тільки з'явилися на світло і ще не вміли говорити, мама розуміла нас без слів розуміла, що ми хочемо, де у нас болить. А зуміють мами зрозуміти без слів одне одного, це ми зараз перевіримо. Я попрошу вийти з кожної команди по одній мамі (виходять). Вибирайте картку. Ваше завдання зобразити предмет, зазначений у картці так, щоб ваша команда змогла вгадати його. При цьому можна використовувати тільки міміку і жести.
Сценка 1
- Матусю, допоможи мені задачу розв’язати.
- А ти вже над нею думала?
І що ж ти надумала?
- Що краще спитати у тебе!
Сценка 2
Мати гримає на сина:
- Ледар ти, а не дитина!
Завжди ходиш руки в брюки,
Ловиш гави на уроках.
- Це неправда – каже Слава.
Де ж у класі взятись гавам?
Ви спитайте у Наталки,
Я ловлю її шпаргалки.
Сценка 3
- Привіт, подружко!
- Привіт!
- Скоро свято, що ж тобі подарувати?
- Не знаю.
- Тоді я тобі подарую цілий рік до наступного 8 березня!
Вчитель: На нашому святі присутні бабусі, милі бабусі! Ви – сама казка! Ваші лагідні очі, ніжні серця голублять і пестять душі і серця внучат. Подивіться в мамині очі, які вони щирі! У них ні лукавості, ні хитрощів. Це погляд добра і любові. Кажуть, що бабусі більше люблять своїх онуків, ніж власних дітей. Це дійсно так. Ви щодня передаєте своїм внучатам свій досвід, свої уміння.
Добрий день, бабусю, дорога моя, Семенова
Це для тебе сонечко лагідно сія,
Ласкою повняться рученьки твої,
Я люблю твій голос – рідний, дорогий
В нім – землі моєї срібні голоси, Боровський
Дружби і любові, і добра, й краси,
Назбираю в лісі квітів весняних
Дорога бабусю, літ за 100 живи.
Моя бабуся люба, гарна й мила, Дуброва
Вона найкраща за усіх людей,
І хоч вона вже трохи посивіла,
Але так щиро любить нас — дітей.
Скільки в бабусеньки з нами турбот
Варить бабуся нам добрий компот.
Треба і шапочки теплі зв’язати,
Казку веселу нам розказати.
Скільки в турботах тих різних умінь,
Рідна бабусенька, сядь, відпочинь!
Ми тобі пісеньку зараз почнем.
А зараз наші бабусі дадуть інтерв’ю:
1) який найщасливіший день запам’ятався?
2) як бабуся лагідно називала маму як та була маленькою?
3) яка іграшка була улюбленою у мами?
4) в які ігри грала мама коли була маленькою?
5) як звали мамину подружку?
6) від чого мама найбільше сумує?
7) від чого мама найбільше радіє?
Вчитель- Народна мудрість говорить: «Шануй батька й неньку – буде скрізь тобі гладенько». Прислів’я і приказки становлять начебто неписаний збірник правил, якими люди повинні користуватися у повсякденному житті. Увійшли в прислів’я образи батька, матері. Ось послухайте:
- А також у загадках:
1) Який струмочок повсякчас співає коло нас?
(мамин голос)
2) А що солодке знаєш ти, чого в крамниці не знайти?
(мамині вуста)
3) Яке колосся золоте униз вершечками росте?
(мамине руки)
4) Які сніги постійно йдуть? Які сніги не розтають?
(мамина сивина)
5) Які дві зірки знаєш ти, завжди нам світять з висоти?
(мамині очі)
6) Які поля з кінця в кінець зорали поле навпростець?
(мамине обличчя)
Спасибі нашим матерям
За все під небом миру.
Вони життя дарують нам,
А ми їм – вдячність щиру.
Спасибі вам говорим знов
За вашу ласку і любов.
Зичить всім мамам сьогодні наш клас,
Щоб добро і щастя не минули вас.
Сьогодні привітати хочем
Ми всіх дівчат із Днем весни!
І побажати щиро хочем,
Щоб завжди гарними були.
Дорогі наші дівчата!
Зі святом вас вітаємо
І усякого добра
Щиро вам бажаємо!
Щоб ви були здорові, гарні,
Вчилися на «12».
А коли нам буде треба,
Щоб дали списати!
А ще бажаєм вам
Стати подругами нам
Щоб у класі всі здружились,
А не бились і сварились
Щоб ходить могли ми разом
На прогулянку у сквер.
Бути джентльменами
(Усі разом)Дружно обіцяємо – тепер!
Закончился праздник, пора расставаться.
Желаем вам юными век оставаться!
И больше улыбок, и меньше потерь.
Пусть вам прямо в счастье откроется дверь!
1-й учень:Бажаєм вам радості,щастя й любові,
2-й учень:Бажаєм, щоб завжди були ви здорові!
3-й учень:Щоб настрій завжди був веселий, хороший!
4-й учень:Щоб в кожній кишені водилися гроші!
5 –й учень: Щоб не знали незгод у дорозі,
6 –й учень: Щоб стрічало добро на порозі,
7 –й учень: щоб щедрість та радість крилата. Не виходили з кожної хати.
8-й учень:Хай буде життя ваше світлим, як казка!
9-й учень:Хай зігрівають душу вам красою
Весни тендітні пелюстки.
10-й учень:І розливаються джерельною водою
кохання й щастя гомінкі струмки!
11-й учень:Хай пролісок перший дарує вам ніжність,
12-й учень:А сонце весняне дарує тепло!
13-й учень:У березні вітер несе хай надію!
14-й учень:І щастя, і радість, і тільки добро!
15-й учень:Зі святом весни, краси і любові!
16-й учень:Хай щастя і радість несе кожна мить,
17-й учень:Всього у житті нехай буде доволі!
18-й учень:На кожному кроці хай завжди щастить!
19 й учень:Хай скроні не сріблить завчасно вам сніг,
20 й учень: Хай вас обминають печаль і журба
21 й учень: І довгими будуть щасливі літа
22 й учень: Хай сонце грає вам тепліше І світять зорі золоті!
23 й учень:Хай 8 березня частіше буває у вашому житті.
1